dirty8 Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 Panowie co jest 5 ???? Niekiedy ( coraz czesciej) zdarza sie, ze wysiadaja kompletnie kierunki , wtedy tez odmawia posluszenstwa klakson oraz swiatla drogowe ( swieci sie postojowka).Wyczytalem , ze to dosc czesta dolegliwosc w Audi w okresie jesienno-zimowym . Moje pytanie :gdzie szukac i co nalezy sprawdzic??? i jak zadbac o to na przyszlosc ?? pozdrawiam :mrgreen:
dark79 Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 co do kierunków i świateł to może być włącznik zespolony przy kierownicy, a co do kalksonu to nie wiem, może przerwana listwa za kierownicą, moze przekaźnik
MARTiiii Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 Mi właśnie same kierunki wysiadły, powoli siadały teraz już tylko prawy raz mignie i to czasami. Wkurzający problem...
el_kali Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 Nie wiem czy pasuje to tu ale niech bedzie u mnie sie dzieje cos takiego , gdy wlaczone sa swiatla drogowe i na przydklad chce wlaczyc swiatla dlugie to wtedy wylaczaja sie swiatla drogow i jade jak kret. !! Zaznaczam ze moge puscic dlugie tzw , migniecie. jakies pomysle co to moze byc ??
dark79 Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 włącznik zespolony za kierownicą, prawdopodobnie sie przypalił, moze czyszczenie pomoze, tak czy inaczej trzeba rozebrać i zobaczyć
dirty8 Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Opublikowano 1 Listopada 2006 włącznik zespolony za kierownicą, prawdopodobnie sie przypalił, moze czyszczenie pomoze, tak czy inaczej trzeba rozebrać i zobaczyć,,Ok , z tymi awaryjnymi juz sprawdzilem , tam jest wszystko wporzadku , jak w takim razie sie zabrac za ten włacznik w kierownicy??? Czy rozbieraliscie juz go ???
dark79 Opublikowano 1 Listopada 2006 Opublikowano 1 Listopada 2006 sciagsz kierownice, nastepnie plastyki za nia, obudowa kolumny, i odkrecasz wlaczniki,odlanczasz wtyczki i ciagniesz do siebie, a i jeszcze jedno,poduche musisz najpierw sciagnac,nie zapomnij odlaczyc aku, sam wlacznik rozbierasz na czesci i patrzysz co sie dzieje w srodku
dirty8 Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Opublikowano 1 Listopada 2006 sciagsz kierownice, nastepnie plastyki za nia, obudowa kolumny, i odkrecasz wlaczniki,odlanczasz wtyczki i ciagniesz do siebie, a i jeszcze jedno,poduche musisz najpierw sciagnac,nie zapomnij odlaczyc aku, sam wlacznik rozbierasz na czesci i patrzysz co sie dzieje w srodku uuuu no to troszczeczke zabawy jest , wiec jak z tą poduchą ... zaczynamy od niej??? acha no i co to znaczy ze ja trzeba sciagnać ?? calkowicie wyjąć ?> czy jak? .Boje sie cos spiepszyc Szkoda ze nie ma takiego opisu w dziale warsztat , zreszta jak sie za to wezme to pewnie umieszcze odrazu opis . Czekam na dalsze wskazowki
Pikuś Opublikowano 1 Listopada 2006 Opublikowano 1 Listopada 2006 Szkoda ze nie ma takiego opisu w dziale warsztat Jest gdzies opis ze zdjeciami od naprawy imo, wiec to Ci powinno pomoc. Opcja szukaj Twoim przyjacielem. :razz:
BEKACZU Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 a u mnie zdarzają sie takie szopki... przekrecam kluczyk, zalaczam swiatla i nic... swiecą tylko postojowki, nie ma kierunkow, klaksona, awaryjnych, kompletnie nic oprocz postojowych. Wyciagam kluczyk, przekrecam jeszcze raz i wszystko dziala :shock: O co chodzi?? Przypuszczam ze to mogą nie zatrybic jakies styki w stacyjce. Co Wy na to??
dark79 Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 może kostka w stacyjce albo przekaźnik z lini X w elektryce który odcian wszystkie odbiorniki prądu podczas rozruchu
ADI666 Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 U mnie jest taki problem flasha- na długich nie mam nie wiem dlaczego pewnie coś się przepaliło klaskon mam tylko latem jak nie pada deszcz Po deszczu już go nie mam czyli gdzieś jeszt przebicie i postanowiłęm kupić całą instalację nową tzn kupiłem przekaźnik 5m przewodu 1,5mm2 oraz włącznik chwilowy i zabieram sie za to w sobotę co do świateł (kierunkowskazów) miałem taką sytuacje przy skręcie w prawo znalazłem coś takeigo jak jechałem w nocy i kierunek w prawo lekko hamowałem i kierunek gasł wiec też gdzieś było przebicie sprawidzłem tył i okazało sie ze przewody były lekko wilgotne przetarłem je i wysuszyłem oraz na nowo zaizolowałme tam gdzie wydawało mi sie że nie jest OK jak narazie do tej pory jest dobrze i działa a klakson naprawie koszt przekaźnika ok 20zł włącznik chwilowy 5zł przewód 15zł woec 40zł i wszystko bedzie działać pan w sklepie powiedział jak podłaczyć weic jest GIT pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się