bediks Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Myślałem np o takiej macie jaka wkłada sie miedzy ścianę a grzejnik z jednej strony srebrna folia chyba do odbijania ciepła w tym przypadku w stronę chłodnicy spowrotem.
mobil014 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 czujniki tez lubia padac podobnie jak termostaty ja czujnik zmienialem 3 razy :> ale teraz juz ok Pozdrawiam
Toretto_1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Ja dałem karton prawie na całości, ale przy obecnych mrozach ok -15 st i tak długo się nagrzewa Trasa ok 25 km, a i tak temp dochodzi max do 75st. Dzisiaj jak ją trochę przegoniłem dobił do ok 85. Nadmienię, że i czujnik i termostat wymieniłem jakieś 10k km temu, więc raczej sprawne (przy temp powyżej zera na tej samej trasie grzeje do 90st.)
Dev Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 przy takich temperaturach ciężko szybko nagrzac diesla, co innego benzynę chyba że jedziesz z predkościa ok 100km/h mam nowe punto JTD i zeby nagrzac to małe qurestwo trzeba przejechac ze 12km jakis czas temu go zapaliłem i zostawiłem na 30minut po tym czasie wskazówka tylko lekko sie podniosła :wallbash: a jak sie nagrzeje na maxa i zostawimy go na wolnych obrotach wskazówka w oczach opada
M.Arrkadiusz Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Nie jest teraz tak łatwo rozgrzać auto stojące na dworze lub w garaż z ujemnej temperatury na temperaturę roboczą silnika , jeszcze jak nie chce od razu załapać
mloody Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Czesc wam, dzisiaj kupielm b5 2.8 / w trasie bylo zimno na zewnatrz jakies -15 stopni, i nie dochodzilo do 90 stopni, w miescie czasami do 80 w trasie 70min a 80 max, zrobie to co kolega czujnik wody i termostat i mysle ze to bedzie to samo. Pozdrawiam.
songo Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 ja jeżdżę na akcję zimową(odśnieżanie) i dojeżdżam fiatem ducato i ten to dopiero wolno sie grzeje a już nie wspomnę o nagrzaniu w srodku no ale ten typ tak juz chyba ma no ale na zime standardowo osłona na chłodnicę no i w tym modelu różnica dosyć spora.
Krystek_ Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Mi wczoraj jak jechałem (ok. 50 km) przy -24 C nagrzał się maks do 80 stopni, a dzisiaj przy -18 już normalnie do 90 stopni.
Mariusz96 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Pozwólcie że się dołącze.Ją znowu mam problem z dogrzaniem silnika.Termostat sprawny 90 po Okolo 5-8 km przy - 18.U góry przy 90stopniach górny przewód chłodnicy lekko ciepły po trasie 20 km i tu właśnie się zastanawiam czemu?.Może ktoś z forowiczów będzie wiedzial? Dziękuje z góry za pomoc.Mi się wydaje że coś z obiegiem jest nie tak.Ale co ? pozd.
Mariusz96 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Sprobuje zobaczymy.Dodam że weszło mi płynu z 6litrów jak go wymienialem. .A tak Wogule jak można to skutecznie zrobić?Tyle sposobów próbowalem. Wziolem wlaczylem zaplon pokretlo na ciepłe. odkrecilem zbiorniczek wziąłem go trochę wyżej jak akumulator.Przed tym zsunolem waz z dziurka.Wlewajac powietrze uchodziło.Wlalem plyn zalozylem waz zakrecilem wszystko Odpalilem termostat sie otworzyl i tak zostawiłem czy dobrze? a co z pompą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się