wiktorsam Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 400-500 tyś to nic dla zadbanego tdi, a na pewno tłoki nie lecą, ja obstawiam bliżej 700 tyś chyba że auto zaniedbane i np ktoś jeździł na padniętych wtryskach. Alternator przy 400-500 tyś pewnie będzie już po 2 wymianie regulatora i większym przeglądzie co najmniej, rozrusznik to zależy czy auto po mieście jeżdżone czy trasa, pompa wtryskowa spokojnie powinna doczłapać do tych 500-700 tyś, turbo jak dbane to w takim 1z, ahu spokojnie wyciągnie ponad 500 tyś, kumpel robił ostatnio turbinę w swoim 1z w b4 gdzie auto już ma grubo ponad 500 tyś. Generalnie jak wszystko robione na bieżąco to i 500 tyś nie jest niczym niezwykłym i nie uderza po kieszeni .
Musashi Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Dobra sorry z tym fiatem to mnie poniosło.. ;( Jest diagnoza.. ;( 2 pęknięte tłoki, cylindry gładkie jak kostka brukowa, głowica roz.... Żegnaj 1.9 Ma ktoś silnik do sprzedania?.... rozgladalbym sie za silnikiem 1,9 tdi z pompa wtryskowa z mlodszego auta. musialbys obadac temat. polowki wychodzily z takimi silnikami jeszcze 2008. na moj gust powinno dac sie zamontowac.
nA4tan Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 A wyceniałeś naprawę? Ciekawy jestem na jakie kwoty wyceniają taką naprawę mechanicy? Ostatnio znajomy kupił silnik z jakimś certyfikatem. Lipa się okazała stał gdzieś w szopie pierścienie stały generalnie kiła. Silnik śmietnik także szukaj dobrze!
danu44 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Ma ktoś silnik do sprzedania?.... Zobacz na allegro, jest tego mase poczawszy od 500 po 2000 zl. http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-110km-silnik-afn-i2072657311.html A jak spisal sie mechanik, jest ok...?
rookie Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Z AFNem czy AVG nie ma problemu, szukaj z anglika na chodzie. Koleżanka dobrze radzi, polukaj na allegro. W naszym dziale ludzie mają audi na części też i silniki TDI też sprzedają.
Szymonss Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 Ja "teoretycznie" miałem 255tys ale widać było od początku że to mało realny przebieg.. No cóż tak bywa jak człowiek nie ma sałaty na nowe :> Teraz mam na oku pewniejsze auto, A6 2.5TDI-180PS ( tak wiem, jest do czego dokładać) Dziś będę u mechanika to później wrzucę wycenę
danu44 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Teraz mam na oku pewniejsze auto, A6 2.5TDI-180PS To, to... nazywasz pewniejszym autkiem... czy moze dlatego ze ma 180PS...? Oj widze ze lubisz wydawac kase... Tylko prosze mnie nie zlinczowac... dziekuje.
Tommy Gun Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 W Lubzinie między Dębicą a Tarnowem jest hala gdzie ćwiartują auta, jest tam wszystko --> warto się zorientować. Ja ostatnio kupiłem silnik AFB za 3 tysie z pompą, turbo i wtryskami i po 3 latach stania zapierdziela jak rakieta.
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Teraz mam na oku pewniejsze auto, A6 2.5TDI-180PS :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2: :nabijasie: :nabijasie: w takim to sa dopiero "mozliwosci"
cowboy1 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Czyli dobrze obstawiałem na peknietego tloka,Jesli Cie interesuje to mam słupek od AFN tylko ze z padnieta uszczelka.
danu44 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Czyli dobrze obstawiałem na peknietego tloka. Jesli Cie interesuje to mam słupek od AFN tylko ze z padnieta uszczelka. Brawo... :oklaski: Rzeczywiscie udalo Ci sie super trafic z usterka... No i prosze nawet AFN jest do sprzedania. Szkoda ze kolega chce juz innego
Wujek141 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Dana ... jeśli uważasz że 2.5 to heble nigdy nawet takim autem nie jeżdżąc to proszę nie wypowiadaj się. Fakt, utrzymanie jest kosztowne. Ale nawet te wasze wspaniałe 1.9 TDI potrafią się porządnie wysypać... Jeśli ma chłopaczek do wzięcia A6 2.5 180KM z pewnego źródła to niech bierze... Te silniki są między innymi uodpornione jeśli chodzi o wałki..
danu44 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Dana ... jeśli uważasz że 2.5 to heble nigdy nawet takim autem nie jeżdżąc to proszę nie wypowiadaj się. Fakt, utrzymanie jest kosztowne. Ale nawet te wasze wspaniałe 1.9 TDI potrafią się porządnie wysypać... Jeśli ma chłopaczek do wzięcia A6 2.5 180KM z pewnego źródła to niech bierze... Te silniki są między innymi uodpornione jeśli chodzi o wałki.. Sorry Mateusz nie chcialam Ciebie urazic ani Twojego autka... Na naszym forum jest kilka watkow na tema tych silnikow. Ludzie pisza ze maja duze problemy z nimi. Oraz ze naprawy sa bardzo kosztowne. To tyle ode mnie w formie wyjasnienia Pozdrawiam ps. nie chodzilo mi o to ze autko jest zle, tylko bardzo kosztowne...
wiktorsam Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Nie no panowie i panie nie ma co dywagować na temat 2.5 tdi bo kazdy swój rozum ma i każdy jest w stanie sam po przeczytaniu opinii wyrobić sobie własne zdanie A moje jest takie że kupowanie auta wartego 10-15k z silnikiem 2,5 tdi w którym na dzień dobry trzeba robić rozrząd za 3k, do tego jak wyjdzie jakaś większa usterka łatwo utopić kolejne 3k nie ma po prostu uzasadnienia ekonomicznego, bo te 150-180 koni czy lepsza kultura pracy w żaden sposób nie rekompensują stresu związanego z codziennym zastanawianiem się czy nasz nowy nabytek się za przeproszeniem wys.a czy nie wys.a. A nikt nie jest w stanie powiedzieć czy poprzedni właściciel dbał o auto jak należy, czy może silnik już ledwo zipie. Chyba że auto od pierwszego właściciela, najlepiej z rodziny z pełną książką serwisową. Dlatego jak kolega chce zamienić AFN na 2.5 tdi to mi się nasuwa takie przysłowie o stryjku...
Tommy Gun Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Dana ... jeśli uważasz że 2.5 to heble nigdy nawet takim autem nie jeżdżąc to proszę nie wypowiadaj się. Fakt, utrzymanie jest kosztowne. Ale nawet te wasze wspaniałe 1.9 TDI potrafią się porządnie wysypać... Jeśli ma chłopaczek do wzięcia A6 2.5 180KM z pewnego źródła to niech bierze... Te silniki są między innymi uodpornione jeśli chodzi o wałki.. Jak już szukać 2.5 TDI to z literką B(BAU, BCZ) - dopiero tam poprawili wałki i jakość pomp wtryskowych. Ale jeżeli to AKE jest pewne to brać, tylko na dzień dobry trzeba zweryfikować stan odmy i zalać porządny olej, najlepiej 0w40.
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Dana ... jeśli uważasz że 2.5 to heble nigdy nawet takim autem nie jeżdżąc to proszę nie wypowiadaj się. Fakt, utrzymanie jest kosztowne. Ale nawet te wasze wspaniałe 1.9 TDI potrafią się porządnie wysypać... Jeśli ma chłopaczek do wzięcia A6 2.5 180KM z pewnego źródła to niech bierze... Te silniki są między innymi uodpornione jeśli chodzi o wałki.. pomijajac statystyke i doswiadczenie warsztatowe, koledze sie wysypaly walki w B6 z 2003 roku.poniewaz poprzednicy eksploatowali je w systemie LL. a 1,9 tdi sie wysypuja faktycznie, ale przy przebiegach rzedu 400kkm i wiecej. w 2,5 tdi kolejna pieta achillesa to VP44. przy jakosci paliwa w PL totolotek, w ktorym wygrywasz gdy nie trafisz. tym niemniej 2,5 tdi to bdb silnik, o wysokiej kulturze pracy, ale niesamowicie delikatny.
Martin_Speed Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Dokladnie i 1,9 tez sie zjebachj moze... Moje pierwsze auto to wlasnie byl passata 1,9 110 koni i przebieg 180 (pewnie z 400) Pojezdzilem pare tygodni.... Turbina to wymiany praktycznie przystwie uszczelni mi ciekly, pod miska,z rozrzadu a po wymianie turbiny jechalm 160 i niechcial wiecej to pogonilem go do zyda i kupilem audi i jestem narazie zadowolony
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Dokladnie i 1,9 tez sie zjebachj moze... Moje pierwsze auto to wlasnie byl passata 1,9 110 koni i przebieg 180 (pewnie z 400) Pojezdzilem pare tygodni.... Turbina to wymiany praktycznie przystwie uszczelni mi ciekly, pod miska,z rozrzadu a po wymianie turbiny jechalm 160 i niechcial wiecej to pogonilem go do zyda i kupilem audi i jestem narazie zadowolony a ktos kto go kupil przeklina jakie te VW sa tandetne
wiktorsam Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 A to też kolejna kwestia - trzeba się nauczyć kupować auta - dla mnie jest niezrozumiałe jak można dać sobie wcisnąć auto z wielkim przebiegiem kręcone i wymęczone. Przecież to naprawdę widać po zużyciu wnętrza, po tym jak wygląda komora silnika, alternator, po tym czy są wszystkie osłony itd. Wiadomo tapicerkę można uprać, kierę obszyć, silnik umyć, ale zmęczone auto i tak zawsze da się rozpoznać na pierwszy rzut oka. Mi się wydaje że to wina pazerności kupujących którzy za uzbieraną sumę starają się kupić najlepsze i najnowsze co się da. Czyli mam 8 tyś patrzę na allegro co mogę za to kupić i wybieram najnowsze najlepsze itd. A na rynku aut używanych okazji praktycznie nie ma i stąd potem takie tematy jakie to audi vw itd jest be bo się ciągle psuje. Zanim kupiłem mojego parcha oglądałem kilka innych "igiełek" i naprawdę 90% tego co na rynku to kręcone szroty. Za kasę jaką wydałem za przedlifta bez klimy pewnie jak bym się uparł to znalazł bym i polifta z klimą ale co z tego skoro ten polift wyssał by mi z portfela drugie tyle zanim zaczął by jeździć.
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 a wystaw dobre auto w cenie adekwatnej do stanu. nikt nie zadzwoni, ew. zadzwoni i zadajac, pierwsze pytanie, (durne zreszta): "panie a ile pan zejdzie z ceny".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się