Arturoo Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opisz porównanie za 2 dni dla potomnych
DiAMOND Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Wczoraj przy -21.5 udaje się mój odpalić
Normano1973 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 U mnie dziś w Olsztynie na fisie w południe pokazywał -17 i pierwszy raz było dosyć poważnie z odpaleniem.W zbiorniku ON zimowa Statoil plus dodatek z Orlenu Xeramix dałem jakieś 150 ml(o wiele za dużo ) a tu nie chciała zatrybić. Silnik prawie łapał i nie złapał aż do 3go razu.Złapał na wyższe obroty i było cacy. Trochę dymu z tyłu wcześniej gdy kręciłem. Aku doładowany był miesiąc temu.Webasto włączam po uruchomieniu.Dziś odpaliło bez problemu wiec paliwo i aku jest ok a w nocy było poniżej -25.Raz zamarzło mi w przewodach od webasto bo są one cienkie jak zaskoczył mnie mróz. Startowało i wyłączało się po chwili.W takie mrozisko byle detal i nie pojedziemy!
hubcik121 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 A umnie dzisiaj w Lublinie nad ranem byly -22 swiece grzeja akumulator nowy ropa zwykła ze statoil i dolalem 3 dni temu Castrol TDA i niemam problemów z odpaleniem :>Wiec mysle ze podstawa palenia w takie mrozy to sprawne swiece i akumulator.
Cris Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 A umnie dzisiaj w Lublinie nad ranem byly -22 swiece grzeja akumulator nowy ropa zwykła ze statoil i dolalem 3 dni temu Castrol TDA i niemam problemów z odpaleniem :>Wiec mysle ze podstawa palenia w takie mrozy to sprawne swiece i akumulator. to na pewno i ON też
polny Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Panowie a czy zły kąt wtrysku może powodować poważne problemy z odpaleniem , a jak się już uruchomi to po chwili można odpalać od strzała. Czy przy złym kącie nie powinno być cały czas trudno odpalać a nie tylko po nocy?
xlukk Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Ekhmeeem myślę, że "mały" test już zrobiłęm. Samochód stał pod chmurką od 12.00 do 18.00 czyli 6 godzin. Myślę, że sie dosyć zdążył wyziębić (jak wsiadłem było o 18.00 już -16.5. Odpalił OD RAZU, jak latem :notworthy: Zobaczymy po nocy, ale nie spodziewam sie zbytnich problemów, no ew. rozrusznik zakręci z 2-3 razy zanim odpali. Powinno być dobrze. Castrola juz nawet nie dolewałem, tylko dokupiłem ON. Mam teraz z 60l w baku
MAGIC87 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 ja jutro jade wymienic bo dzisiaj juz nie odpalił
PiotrTMC Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Stacje paliwowe znanych marek stosują w zimie paliwa z dodatkami, tak więc zamarzanie paliwa jest raczej niemożliwe.Paliwo zimowe dostarczane jest średnio od października do marca ok.(-20).Co innego jak paliwo pochodzi ze źródła B, więc nie wiadomo czy jest jakiś dodatek. Główny problem to aku i problem cofania się paliwa z pompy wtryskowej do zbiornika paliwa. Tak miałem w starym dieslu i raz za razem palił od strzała, ale jak postał 2h to już można było go ciągać pół godz. nim odpalił.Założyłem zawór zwrotny na zasilaniu paliwa i po problemie. Nie wiem jak w A4 ale myślę , że ta kwestia się powtarza. Mój audik pali bez problemu przy -18 tak więc paliwo raczej nie zamarza. Byłoby cudem odpalić diesla przy tej temp.-18 jesli nie byłoby w paliwie dodatków.
armando Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 dodam cos tez od siebie mam ten sam problem jak w nocy spada do -20 to rano nie odpala, rozrusznik kreci akumulator jest sprawny swiece tez grzeja najpierw zatankowalem do pelna ropy plus dodatek z castrola bo myslalem ze ropa marznie ale to tez nic nie pomoglo dopiero jak na noc wyciaglem aku zeby nie stal na mrozie to po wsadzeniu go rano odpalil bez problemu powiem ze wyciagniecie bateryjki i wsadzenie zajmuje jakies 30 sek
SowaBezOka Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Do 1z te swiece beda dobre? http://allegro.pl/swiece-zarowe-ngk-d-power-4-audi-vw-seat-tdi-i2061735637.html Komplet do 1z to cztery takie sztuki, tak?
danu44 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Do 1z te swiece beda dobre? http://allegro.pl/swiece-zarowe-ngk-d-power-4-audi-vw-seat-tdi-i2061735637.html Komplet do 1z to cztery takie sztuki, tak? Witaj Do Twojego autka pasuja te swiece zarowe, a dokladnie... NGK o numerze: D-POWER 4 oznaczane Y-732J Ten link ktory podales na allegro jest ok, ale u tego sprzedawcy jest drogo. Zobacz na ten odemnie... 1 swieca wychodzi po 18 zl. Wysylka Gratis... http://allegro.pl/swiece-zarowe-ngk-no-4-y-732j-d-power-japonskie-i2094529847.html A tu masz wyszukiwarke swiec zarowych http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/PKW/GLUEHKERZEN/AUDI/A4/Y-732J/5770/ Pozdrawiam ps. komplet to 4 sztuki
SowaBezOka Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Kupione Wiesz moze jak sie nazywaja te fajki ktore nachodza na te swiece? U mnie te plastiki sa popekane i polamane, Moze wypadaloby wyminic rowniez na nowki, albo zrezac je jakos (pamietam, ze gdzies byl opis, jak je 'polepszyc' - jeszcze poszukam). Znalazlem Listwa z Sharana 1.9TDi, niby pasuje jak ulal do mojego 1Z
xlukk Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opisz porównanie za 2 dni dla potomnych No była rano duża różnica W nocy było -20C, jak wsiadałem -10C, zapalił za pierwszym razem, rozrusznik zakręcił nim z 3 razy. Buda potelepało chwilke, obroty 1000, po chwili spadły. Tak więc świece żarowe zapewne w większości przypadków powodują niemożliwośc odpalenia. Gorzej było potem na drodze :( 200 zł i 6 pkt 89 na 50. Najgorsze jest to, że byłem przekonany że jest tam 80 (dla znających Bydgoszcz, na Kamiennej, jak sie w lewo z Galerii pomorskiej wyjeźdża). Musieli tam znak zdjąc bo na 100% kiedyś było tam 80. Wiem, że na pamięc sie nie jeździ, ale nikt nie jest idealny i nie patrzy sie na drodze na każdy znak (lub jego brak) jaki mija. f*ck.
Spidan Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 No ja dziś miałem -27 o 6 rano i musiałem zakręcić 2 razy po 5 sekund,ale nic nie telepał,zagrzałem go chwilę na postoju i pojechałem. xlukk CB radio to podstawa teraz,nawet w mieście można zapłacić,a przecież 50 nigdy się nie jeździ.
xlukk Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 No ja dziś miałem -27 o 6 rano i musiałem zakręcić 2 razy po 5 sekund,ale nic nie telepał,zagrzałem go chwilę na postoju i pojechałem. xlukk CB radio to podstawa teraz,nawet w mieście można zapłacić,a przecież 50 nigdy się nie jeździ. Ta tylko "najśmieszniejsze" jest to, że bys obudził mnie w srodku nocy, to bym Ci powiedział, że jest tam 80 :> W ogóle wysiadam z samochodu i lekki zonk, policjant mi pokazuje 89, myślę "WTF? przekroczenie o 9 km i zatrzymuje? Bez jaj" A tu mówi, że 50 jest.
Cris Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 No ja dziś miałem -27 o 6 rano i musiałem zakręcić 2 razy po 5 sekund,ale nic nie telepał,zagrzałem go chwilę na postoju i pojechałem. xlukk CB radio to podstawa teraz,nawet w mieście można zapłacić,a przecież 50 nigdy się nie jeździ. Ta tylko "najśmieszniejsze" jest to, że bys obudził mnie w srodku nocy, to bym Ci powiedział, że jest tam 80 :> W ogóle wysiadam z samochodu i lekki zonk, policjant mi pokazuje 89, myślę "WTF? przekroczenie o 9 km i zatrzymuje? Bez jaj" A tu mówi, że 50 jest. to miałeś zdziwienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się