Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Chwilowe przymulenie przy ostrym ruszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No dalej to już wróżenie z fusów, zrób porządną diagnostykę ( logi ) :gwizdanie:

Opublikowano

dokładnie, przede wszystkim logi jak zachowuje się turbo i N75 wtedy będzie wszystko jasne

Opublikowano

pompki w jakim stanie masz ?

Opublikowano

szczerze mówiąc nie wiem niedawno miałem problem z turbiną bo kierownice byłe zapieczone i robiłem logi to nikt nic nie pisał że coś z nimi nie tak

Ok wrzucam logi Statyczne i BS

Statyczne

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72940.html

Grupy: 007,023 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72938.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72939.html

Grupy: 013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72941.html

BS

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72943.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72942.html

Dynamiczne wrzucę wiecczorem

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_73020.html

Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_73019.html

zrobiłem też na II biegu :

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_73021.html

Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_73022.html

czy widzi ktoś tam coś niepokojącego??

Opublikowano

cos sie wyjasnilo z twoim problemem ?

Opublikowano

Siema

A masz moze ASR?

Ja niestety mam to dziadostwo co niby ma zapobiegać zerwaniu kół przy ruszaniu. Ale jak za bardzo dam w palnik to tak potrafi zamulić ze prawie zgasić silnik i zatrzymać auto np w połowie skrzyżowania. Masakra. Bardzo niebiezpieczne dziadostwo. Na szczęście mam przycisk który wyłącza to badziewie. Ale po kolejnym zapaleniu znów sie z automatu załącza i trza je wyłączyć za kazdym razem. Ja właśnie bym to obstawił jak masz ASR?

Pozdro

ZC

Opublikowano

no troszke cieknie z wezyka

---------- Post dopisany at 01:13 ---------- Poprzedni post napisany at 01:12 ----------

mi tez z egr cos nie tak wychodzilo i z przeplywka. Egr juz zaslepiony, przemplywka wylaczona !

Opublikowano

POdobne objawy były u kolegi .Wymienił pompę vacum i pomogło. Nie wiem co w twoim przypadku może być odpowiedzialne za to przymulenie. Odpisz jak znajdziesz przyczynę.

Opublikowano

po zaslepieniu egr i wylaczeniu przeplywki wszystko wrocilo do normy. Zobacze na jak dlugo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...