ostry785 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 był w komplecie, jutro się tym zajmę i opisze co i jak i czy wogóle udało mi się rozwiązać problem
DanekPL Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam Także mam problem z odpowietrzeniem układu. znalazłem na forum fotostory wymiany termostatu w v6 ( mam ABC ) . termostat zakupilem, wymieniłem z nowym oringiem poskładałem dokladnie wsio do kupy i przyszedł czas na odpowietrzenie. w tym tutorialu była informacja aby ustawić nawiew na max grzanie, na pół biegu, zalać płyn pod full ale nie zakrecac korka i odpalić silnik.... i tu pojawia sie problem ... po wlaczeniu silnika robi sie cisnienie ( najprawdopodobniej ) nadmiar płynu ze zbiorniczka zostaje wyrzucony górą jednak za chwile od dołu zbiornika przez ten spust zaczyna także wywalać płyn. prosto na silnik a wiec zaraz mam siwo teraz kwestia taka : po wlaczeniu zapłonu płynu w zbiorniczku nie ubywa ( czesc chyba powinna zostać zassana do ukladu ) nie wiem jakie inne sa sposoby odpowietrzenia ... sciagnac weza z nagrzewnicy ? sciagnać węża przy chłodnicy ? pomożecie jak bezboleśnie to odpowietrzyc ?
darkle Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Nie wiem jak w B5 ale ja odpowietrzałem w B6 i ściągnięcie tego węża z dziurką to tragedia. Nie dość że dostęp taki że próbując złapać za ten wąż kaleczy się łapę o opaskę z tego drugiego węża to jeszcze po zdjęciu opaski ten wąż nawet nie drgnie. Siedzi jak przyklejony. A na pewno nikt go nie przyklejał, ściągnąłem go po godzinie walki, na następny dzień musiałem znowu spuszczać płyn i znów wąż z dziurką po prostu przykleił się do rurki od nagrzewnicy. Naszarpałem się z tą gumą aż się bałem czy nie naderwała się ta rurka od nagrzewnicy:kwasny: Macie jakiś patent na takie sytuacje jakby przyszło go kiedyś znowu zdejmować?
DanekPL Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 hmm Panowie sam juz nie wiem co mam zrobić. Odpowietrzałem układ po wymianie termostatu ( wsio nowe z nowym oringiem ) załozylem smiga elegancko . odpowietrzałem układ sciagajac węża "z dziurką" ( ten lewy) od nagrzewnicy, zassało troche tego płynu itd samochód na jałowym chodzi ok 10 min zagrzewa sie do 90 stopni a później zaczynają sie różne cuda. Poniżej foto wskaźników Po wylaczeniu silnika dymi sie lekko spod maski. Dodam ze wisko jedzie na max obrotach. Czy ktos moze zdiagnozować/ naprowadzic na to co moze byc problemem ? Nie wiem także gdzie zapytać od czego jest wtyczka / czujnik na fotkach ponizej. byl luzem do niczego nie przykrecony
rikardo Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 hmm Panowie sam juz nie wiem co mam zrobić. Odpowietrzałem układ po wymianie termostatu ( wsio nowe z nowym oringiem ) załozylem smiga elegancko . odpowietrzałem układ sciagajac węża "z dziurką" ( ten lewy) od nagrzewnicy, zassało troche tego płynu itd samochód na jałowym chodzi ok 10 min zagrzewa sie do 90 stopni a później zaczynają sie różne cuda. Poniżej foto wskaźnikówhttp://img72.imageshack.us/img72/6352/img20120410165250.th.jpg http://img10.imageshack.us/img10/5734/img20120410165456.th.jpg Po wylaczeniu silnika dymi sie lekko spod maski. Dodam ze wisko jedzie na max obrotach. Czy ktos moze zdiagnozować/ naprowadzic na to co moze byc problemem ? Nie wiem także gdzie zapytać od czego jest wtyczka / czujnik na fotkach ponizej. byl luzem do niczego nie przykrecony http://img696.imageshack.us/img696/7127/img20120410164832.th.jpg http://img191.imageshack.us/img191/2976/img20120410164822.th.jpg Na fotografii widoczny jest czujnik temperatury zewnętrznej z uchwytem, który jest przykręcony do dolnej części chłodnicy. Co do wskazania temperatury to wynikało by, że się silnik przegrzewa. Rozumiem, że czujnik temperatury wody wykluczyłeś przed wymiana termostatu? Jeżeli nie to nie wykluczone, że to może być jego wina ale musisz to sprawdzić przy pomocy VAG-a. Ponadto jaki kupiłeś termostat oryginał czy zamiennik?
Arturoo Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 http://img10.imageshack.us/img10/5734/img20120410165456.th.jpg uszczelka pod głowicą jest ok ???????!!!!!!!!!!!!!! jak widzę obie wskazówki z temp.oleju i płynu poza "normalnymi" miejscami (szczególnie tą z płynu ) to przypomina mi się sytuacja ,która kiedyś mi się przytrafiła -przegrzane auto po źle odpowietrzonym układzie w efekcie uszczelka z jednej głowicy do wymiany +planowanie+wymiana zaworów ,prowadnic
Dragon30 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Panowie a który to króciec z tą rurką, mój silnik to AVG??
Arturoo Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 U mnie to ten od strony kierowcy jak pamietam
Grztom Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Witam podepne sie pod ten temat zeby nie zakładac nowego. Ostatnio wymieniałem króciec wody ten z tyłu silnika w A4 B5 1.8t AEB i mam teraz problem z odpowietrzeniem gdy sciągne ten wąż z nagrzewnicy to nic nie leci a gdy pościskam ten wąz widoczny na zdjeciu 1 czuje w nim powietrze no i płyn a w tym co jest na zdjeciu 2 wcale nie czuje w nim płynu;/ Powiedzcie czy to normalne bo szykuje mi sie trasa a nie chce przegrzać silnika. Pozdrawiam <br /><br /> <br /><br />
Rafalski82 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Witam podepne sie pod ten temat zeby nie zakładac nowego. Ostatnio wymieniałem króciec wody ten z tyłu silnika w A4 B5 1.8t AEB i mam teraz problem z odpowietrzeniem gdy sciągne ten wąż z nagrzewnicy to nic nie leci a gdy pościskam ten wąz widoczny na zdjeciu 1 czuje w nim powietrze no i płyn a w tym co jest na zdjeciu 2 wcale nie czuje w nim płynu;/ Powiedzcie czy to normalne bo szykuje mi sie trasa a nie chce przegrzać silnika. Pozdrawiam http://s15.postimage.org/49jsiw01z/30052012136.jpg <br /><br /> http://s14.postimage.org/dfhey6m5p/30052012137.jpg <br /><br /> Jak poradziłeś sobie z tym odpowietrzeniem ?
steryd81 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Witam panowie a w moim ajm też mam problem nie osiaga 90 st c i ciągle jest zimny płyn w zbiorniczku dolny wąż również czy to termostat ? ---------- Post dopisany 15-12-2012 at 00:10 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 22:49 ---------- zrobione:wink:
piotrzaba5 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Witam panowie a w moim ajm też mam problem nie osiaga 90 st c i ciągle jest zimny płyn w zbiorniczku dolny wąż również czy to termostat ?---------- Post dopisany 15-12-2012 at 00:10 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 22:49 ---------- zrobione:wink: I co było?
tkamicki5 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 przy ilu stopniach maxymalnie..'nie' przegrzeje sie jeszcze silnika?? 100-110?? tak pytam z ciekawosci
hulek516 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 też mam ten problem. Najpierw posprawdzałem silniczki a potem wziełem się za odpowietrzanie i dało to efekt na chwile potem na nowo zimne powietrze leci.
steryd81 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Witam panowie a w moim ajm też mam problem nie osiaga 90 st c i ciągle jest zimny płyn w zbiorniczku dolny wąż również czy to termostat ?---------- Post dopisany 15-12-2012 at 00:10 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 22:49 ---------- zrobione:wink: I co było? Termostat i odpowietrzyłem dokładnie i jest ok 90st trzyma
PiterA4 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Witam panowie a w moim ajm też mam problem nie osiaga 90 st c i ciągle jest zimny płyn w zbiorniczku dolny wąż również czy to termostat ?---------- Post dopisany 15-12-2012 at 00:10 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 22:49 ---------- zrobione:wink: I co było? Termostat i odpowietrzyłem dokładnie i jest ok 90st trzyma jaki termostat kupiles??
goldi Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 jak jaki oryginał130 zł i masz problem z głowy żadnych wahlerów mi na dwa termostaty firmy wahler uznali reklamacje
PiterA4 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 a moj ori wytrzymal 1,5roku i juz sie nie otwiera:polew: mam gdzies aso to juz ktoras czesc zakupiona w aso ktora chu.. strzelil:thumbdown:
steryd81 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Kupiłem wahlera miałem wziąć gates ale akurat brakło a ten jak narazie spisuje sie super moj kolega jest kierownikiem hurtowni z gratami i mówił mi że nie miał reklamacji na wehlera
PiterA4 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 ja tez dzis kupilem wahlera i zrobilem test w domu z goraca woda i sie c**je nie otwiera:grin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się