Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pękł mi przewód hamulcowy


przemek1975

Rekomendowane odpowiedzi

witam dzisiaj przezyłem hororr jade sobie naszczęście wolno chcialem zachamowac przed pasami naciskam pedał hamulca a tu buh i pedał zapadł sie do podłogi cale szczęście ze nikt nie wszedł na pasy bo by było nie ciekawie zatrzymalem sie zeby sprawdzić co jest zas grane a tu rozwalony wężyk od przedniego prawego koła czemu pedal zapadł się do konca i auto nic nie zwolniło chociaz powininien byl troche przyhamowac tył bo chyba w audi są hamulce 2 obwodowe przód osobno a tył osobno powinien hamowac tak czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widać na przykładzie, nie [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2008, 21:21 _________________________________________________drugim obwodem hamulcowym w osobówkach jest ręczny

[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2008, 21:22 _________________________________________________dwuobwodowe układy hamulcowe wystepują tylko w cięzarówkach przy pneumatycznych układach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też to miałem jeszcze za czasów opla vectry koszmar! Dobrze że wajcha była żyleta....

a tak na marginesie nie orientuje się ktoś może czy są dostępne do b5 przewody w stalowym oplocie i ile by to kosztowało? Taki chyba nie ma prawa strzelic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam sabotaż :gwizdanie:

ps. po zimie zawsze trzeba oblukać autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widać na przykładzie, nie [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2008, 21:21 _________________________________________________drugim obwodem hamulcowym w osobówkach jest ręczny

[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2008, 21:22 _________________________________________________dwuobwodowe układy hamulcowe wystepują tylko w cięzarówkach przy pneumatycznych układach

Nie pisz o czymś, o czym nie masz pojęcia.

Każdy samochód od któregoś tam roku (nawet PF 126p) dopuszczony do ruchu w Europie ma hamulec 2-obwodowy, podział jest najczęściej po przekątnej.

A pedał wpadł w podłogę, bo układ był nieszczelny więc naciśnięcie spowodowało niekontrolowany wyciek płynu przez dziurę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody hamulcowe podobno lubią pękać na badaniu technicznym jak diagnosta nieumiejętnie wjeżdża na rolki, ale o co dokładnie chodzi to nie wiem. :mysli:

Za czasów Fiata Uno miałem dwie awaryjne sytuacje z hamulcami, tylko że tam to wypadały mi klocki. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na marginesie nie orientuje się ktoś może czy są dostępne do b5 przewody w stalowym oplocie i ile by to kosztowało? Taki chyba nie ma prawa strzelic

przewody w oplocie mozna dorobic za zamowienie .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez dzis pęknał przewód z lewej strony (kierowcy idacy do zacisku) ten gumowy. Nacisnałem mocniej hamulec i wpadł w podłoge... Dzis sobota to musze pozostawic do poniedziałku auto same sobie :( :( warto czasmi sprawdzic przewody....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez dzis pęknał przewód z lewej strony (kierowcy idacy do zacisku) ten gumowy. Nacisnałem mocniej hamulec i wpadł w podłoge... Dzis sobota to musze pozostawic do poniedziałku auto same sobie :( :( warto czasmi sprawdzic przewody....

U mnie są trochę popękane z przodu, przy samym złączu do metalowego przewodu (gumowe i lewa i prawa strona) - tzn. popękana jest guma zewn. i widać oplot - więc chyba warto zamówić nowe ? Nie wiecie ile kosztują ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno się zepsuł - może wystarczy błąd wykasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że to jakaś epidemia... jeszcze czuję tą adrenalinę. :blink:

Parę godzin temu hamowałem za innym autem na czerwonych światłach - a tu raptem pedał hamulca się zapadł. :shocked: Gdybym nie odbił na wolny pas do skrętu w prawo, to było by cienko ;(

Wneka lewego przedniego koła skąpana jest w płynie. Wracałem do domu 30kmh z ręką na ręcznym, na szczęscie było blisko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Wy z tymi przewodami macie? Może są kijowej jakości. Choc takie przewody powinno się wymieniac co kilka lat, aby później nie było takich fajnych niespodzianek na drodze. :)

Mi przewód odmówił posłuszeństwa parę m-cy temu,na szczęście nie stało się to podczas dohamowana z ponad 150 na 60 bo i tak czasem bywa.

Byłem u mechaniora i powiedział że nawet roczny merc zawitał u niego z taką dolegliwości,więc ucieszyłem się że mój dziadek tyle wytrzymał :kox: dodam jeszcze że zdarzenie te stało się kiedy dojeżdżało ze mną paru gostków do roboty i ciśnienie było takie ogromne że rozwaliło zbiorniczek płynu wyrównawczego w miejscu gdzie dogrzewa go słoneczko :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...