polakffm Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam mam małe pytanie w mojej a4 b5 rocznik 95 z niewyjasnionych przyczyn ciągle rozładowywuje się akumulator , myślałem że to wina wieku akumulatora wiec go wymieniłem lecz ten nowy tez nie wytrzymuje dłużej jak 24 godziny i ciągle sie rozładowywuje co to może byc?
wladi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam mam małe pytanie w mojej a4 b5 rocznik 95 z niewyjasnionych przyczyn ciągle rozładowywuje się akumulator , myślałem że to wina wieku akumulatora wiec go wymieniłem lecz ten nowy tez nie wytrzymuje dłużej jak 24 godziny i ciągle sie rozładowywuje co to może byc? Witam mam małe pytanie w mojej a4 b5 rocznik 95 z niewyjasnionych przyczyn ciągle rozładowywuje się akumulator , myślałem że to wina wieku akumulatora wiec go wymieniłem lecz ten nowy tez nie wytrzymuje dłużej jak 24 godziny i ciągle sie rozładowywuje co to może byc? Ogólnie temat rzeka, ale napewno gdzieś ciągnie lewy prąd lub przebicie gdzieś na kablach
sopel_prusa Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 częstym a najtrudniej do zlokalizowania jest pobór napięcia przez centralny zamek, ale jak kolega napisał temat rzeka może to być wszystko od przewodów radiowych poprzez elektryczne szyby aż do silnika
polakffm Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 aha czyli najlepiej wizyta u elektromechanika i niech szuka? Dzieki za odpowiedzi :>
Cris Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 podłącz miernik i wyciągaj bezpieczniki zobaczysz na którym jest duży pobór mocy i dojdziesz.a temat już był na drugi raz najpierw
prezesik18 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Tak jak kolega wyżej mówi, odłącz klemę od akumulatora i podłącz równolegle multimetr - z jednej strony do aku a z drugiej do klemy. Weź sobie kogoś do pomocy, kto będzie obserwował wskazania poboru prądu, a ty w tym czasie wyciągaj bezpiecznik i tak do skutku kiedy to pobór prądu spadnie. Miałem podobną sytuację i okazało się że centralny zamek mi wyładowuje aku.
steve69 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 ... odłącz klemę od akumulatora i podłącz równolegle multimetr - z jednej strony do aku a z drugiej do klemy... To jest połączenie szeregowe! Równolegle to będzie np. przy pomiarze napięcia na klemach akumulatora. -- Pozdrawiam. Sławek
pastaldo Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Tak jak kolega wyżej mówi, odłącz klemę od akumulatora i podłącz równolegle multimetr - z jednej strony do aku a z drugiej do klemy. Weź sobie kogoś do pomocy, kto będzie obserwował wskazania poboru prądu, a ty w tym czasie wyciągaj bezpiecznik i tak do skutku kiedy to pobór prądu spadnie. Miałem podobną sytuację i okazało się że centralny zamek mi wyładowuje aku. poza błędem że to nie równoległe a szeregowe podłączenie po co sobie życie komplikować. Na podłączonym normalnie aku wyjmujesz pokolei bezpieczniki i sprawdzasz jaki prąd płynie. Później po rozpisce bezpieczników wiadomo co ciągnie dużo (powyżej kilku miliamper) prądu.
SZYNKAR Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 W jeden dzień jak rozładowuje to musi być kilka A, sporo spory odbiornik z 80W!
crasul Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 A co powiecie na akcję: Wracam do domu tuż po północy, wszystko działa cacy. Auto stoi cały dzień pod domem, przed chwilą chciałem wyjechać i.. otwieram z pilota, żadnej reakcji. Otwieram kluczykiem w aucie ciemno. Nie podświetliło się nic po otwarciu drzwi, nawet licznik przebiegu. Wołam ojca, żeby mnie odpalił z kabli. Plus do plusa, minus do minusa i tutaj snop iskier aż się jasno zrobiło. Oczywiście żadnej reakcji w moim aucie.. Jakieś pomysły? Zaczyna tracić cierpliwość do tego auta..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się