Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Słabo pali na mrozie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no właśnie a stp poprawiające parametry kosztuje okolo 20zl i starcza na jeden zbiornik po czym po 2tys trzeba zalać ponownie(mowa o niebieskiej butelce) więc nie bardzo się opłaca, czego nie powiem o czarnej butelce do czyszczenia wtryskiwaczy ten leje regularnie co 10tys

Opublikowano

Ja do auta służbowego leję takie coś:

http://sklep.organika.com.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=46&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=22&vmcchk=1&Itemid=22

Jakość oceniam na dobrą, w piątek przy -20 odpaliłem auto bez problemu a 2 lata temu przy takich mrozach bez żadnych dodatków, na paliwie z tej samej stacji nie było opcji odjechać bez wymiany filtrów i zalania innego paliwa.

Opublikowano

danu4świeczki sprawdzałem są wporządku, wymieniłem filtr paliwa i powietrza,a objawy nie ustapily...

Opublikowano

Jeśli nie masz błędów na VAGu to trzeba sprawdzić pompę i kompresję silnika.

Opublikowano

Ja wymieniłem świece i nic to nie dało. Prawdopodobnie wraca tobie paliwo a głównym winowajcą jest zaworek zwrotny na filtrze paliwa.. Nowy w ASO kosztuje 97 zł.

nowy boscha w sklepie motoryzacyjnym 21 zl ;)

Opublikowano

nowy boscha w sklepie motoryzacyjnym 21 zl ;)

Witam :)

Wydaje mi sie ze kolega pomylil filtr oleju z filtrem paliwa...

Wedlug mnie filtr paliwa firmy Bosch (jedne z tanszych) musi kosztowac okolo 70 zl.

http://allegro.pl/filtr-paliwa-bosch-audi-a3-a4-b5-b6-b7-a6-c5-tdi-i2075182911.html

http://www.sklepmoto.pl/czesci-samochodowe/audi/4/a4-avant-8ed/127/1085/filtr-paliwa/3/

Opublikowano

nowy boscha w sklepie motoryzacyjnym 21 zl ;)

Wydaje mi sie ze kolega pomylil filtr oleju z filtrem paliwa...

Wedlug mnie filtr paliwa firmy Bosch (jedne z tanszych) musi kosztowac okolo 70 zl.

Danu, kolega radzio chyba miał na myśli zawór podgrzewania filtra, który w ASO rzeczywiście kosztuje 97 PLN a zamienniki da się kupić i za 20. Ja osobiście wczoraj wymieniłem filtr na MANN oraz zawór podgrzewania na oryginał z ASO, rano auto odpaliło wyraźnie lepiej (przekręcenie raz wałem i chodzi) wcześniej trzeba było zakręcić ze 2-3 obroty. Zobaczę jeszcze po pracy jak będzie bo rano odpalałem w garażu (2*C) a teraz auto stoi na mrozie. Mam nadzieję jednak że to już będzie koniec problemów z odpalaniem.

Opublikowano

przed chwilą zmierzyłem oporność świec żarowych ,trzech bo do czwartej nie mogłem się dostać bo filtr paliwa trochę przeszkadza i :shocked: wszystkie nie wykazują żadnego oporu,

czy to możliwe ? że wszystkie spalone ???

dodam że jedną elektrodą multimetru dotykałem śruby na bloku silnika a drugą świecy

Opublikowano

U mnie niestety jednak niewiele dała wymiana filtra i zaworu podgrzewającego, różnica jest delikatna ale nie eliminuje problemu. Pozostało chyba już tylko sprawdzić pompki i może wyregulować, więcej pomysłów nie mam :sick3:

Opublikowano

przed chwilą zmierzyłem oporność świec żarowych ,trzech bo do czwartej nie mogłem się dostać bo filtr paliwa trochę przeszkadza i :shocked: wszystkie nie wykazują żadnego oporu,

czy to możliwe ? że wszystkie spalone ???

dodam że jedną elektrodą multimetru dotykałem śruby na bloku silnika a drugą świecy

ale koncowki w kontekscie konektora elektrycznego...

wskazowka ani drgnie?

oczywiscie ze mozliwe.

Opublikowano

przed chwilą zmierzyłem oporność świec żarowych ,trzech bo do czwartej nie mogłem się dostać bo filtr paliwa trochę przeszkadza i :shocked: wszystkie nie wykazują żadnego oporu,

czy to możliwe ? że wszystkie spalone ???

dodam że jedną elektrodą multimetru dotykałem śruby na bloku silnika a drugą świecy

ale koncowki w kontekscie konektora elektrycznego...

wskazowka ani drgnie?

oczywiscie ze mozliwe.

tak końcówki konektora elektrycznego, mam elektroniczny multimetr i jak dotknąłem nakrętki świecy to na multimetrze 0 a jak elektrody świecy tam gdzie wpina się fajke to nic, jedynka po lewej stronie wyświetlacza czyli tak jak wtedy kiedy końcówki miernika niczego nie dotykają,

a te świece będą dobre do mnie?

http://allegro.pl/swieca-zarowa-beru-1-9-1-4-2-5-tdi-audi-vw-skoda-i2087512493.html

Opublikowano

Bez numeru VIN trudno bedzie powiedziec, gdyz do tego auta pasuja dwa rodzaje swiec.

Dlugie-97 i krotkie-92

A 4 TDI Fgst --> 8E-2-148-697... krotkie czyli... GN 855

A 4 TDI Fgst 8E-2-148-698 -->... dlugie czyli.... GN 046

Opublikowano

Bez numeru VIN trudno bedzie powiedziec, gdyz do tego auta pasuja dwa rodzaje swiec.

Dlugie-97 i krotkie-92

A 4 TDI Fgst --> 8E-2-148-697... krotkie czyli... GN 855

A 4 TDI Fgst 8E-2-148-698 -->... dlugie czyli.... GN 046

Nr nadwozia WAUZZZ8E95A011790 [br]Dopisany: 08 Luty 2012, 19:56_________________________________________________czyli dłuższe ???

dobrze to rozszyfrowałem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...