Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Szybkość osiągania temp. roboczej silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:hi: Jest pewna rzecz która mnie zastanawia :blink: od czego zależy to że auto brata VW Passat B5 1.9 TDI AFN szybciej osiąga temp. 90 stopni niż moje audi a4 z tym samym silnikiem :mysli:
Opublikowano

Od nogi kierowcy :>

A tak poza tym to od tego czy ci działaja swiece dogrzewające, egr, czy silnik jest obudowany z dołu i z góry, od termostatu....

Opublikowano

Świece dogrzewające mam nowe :cool1: EGR działa a i silnik też mam zabudowany :) Termostat też mam nowy jesienią wymieniałem :) Brat ma zalane auto płynem chłodniczym g12 a ja kulerem K2... Może to mieć wpływ na szybkość nagrzewania się??

Opublikowano

mam pytanko czy ten sam model ale z grudnia 96 też ma te świece dogrzewające EGR jak to gdzie one są zamontowane kiedyś go wyciągałem do czyszczenia i nic takiego nie widziałem?

Opublikowano

mam pytanko czy ten sam model ale z grudnia 96 też ma te świece dogrzewające EGR jak to gdzie one są zamontowane kiedyś go wyciągałem do czyszczenia i nic takiego nie widziałem?

świece dogrzewające są tuż przy głowicy a EGR to inna bajka :gwizdanie:
Opublikowano

no przeciez wystarcza 2 sopnie mrozu wiecej i juz musisz dłużej czekać a po za tym wystarczy że ty bedziesz jechał 70km/h a brat 80 no i dziwne że jemu szybciej zagrzeje

Opublikowano

dodatkowo ogrzewanie jakie sobie ustawisz wewnątrz też ma znaczenie, czynników jest naprawde sporo. Musielibyście to sprawdzić w tych samych warunkach żeby stwierdzić czy Passat faktycznie rozgrzewa się szybciej.

Opublikowano

:hi: Jest pewna rzecz która mnie zastanawia :blink: od czego zależy to że auto brata VW Passat B5 1.9 TDI AFN szybciej osiąga temp. 90 stopni niż moje audi a4 z tym samym silnikiem :mysli:

Gdzie sprawdzasz temperaturę? VAG, klimatronik czy deska rozdzielcza?

Opublikowano

trzeba dodac ze passat jest ciezszy

Opublikowano

Sprawdziliśmy to nawet pod kątem stylu jazdy :wink4: jechałem równo za nim i jak on miał już na blacie 90 stopni mi wskazówka wogóle się nie ruszyła :disgust:[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 11:51_________________________________________________Sprawdzam na klimatroniku :wink4: to co pokazuje klimatronik pokrywa się z vagiem [br]Dopisany: 04 Luty 2012, 11:52_________________________________________________Dzisiaj sprawdzaliśmy z wyłączonymi nadmuchami i jemu auto bardzo szybko się nagrzało a moje wskazówką nawet nie ruszyło :angry:

Opublikowano

No dobra, ale osiąga ci 90*C w czasie jazdy czy osiąga i spada.

Kuler K2 jest dobry.

Opublikowano

w trakcie jazdy trzyma ładnie 90 stopni ale wystarczy mały postój i od razu spada

Opublikowano

w trakcie jazdy trzyma ładnie 90 stopni ale wystarczy mały postój i od razu spada

Temperatura w moim audi zachowuje się tak samo. Termostat nowy ori VW/AUDI. Kuler K2 różowy G12+

Ważne, że w czasie jazdy trzyma ci 90*C pion. Mój osiąga temp. 90*C też po dłuższej jeździe, tak ok. 12 km z obrotami pow. 2000

Opublikowano

u mnie jest podobnie tylko dużą różnicę odgrywa nawiew jak jest wyłączony to silnik szybciej się nagrzewa a jak nawiew chodzi od włączenia silnika odrazu to troche spowalnia nagrzanie

Opublikowano

Mój osiąga 90 stopni po 25 km i też obroty utrzymuje w okolicach 2000

Opublikowano

przy jakiej temperaturze zewnętrznej?

Opublikowano

-12 z do połowy zasłoniętą chłodnicą

Opublikowano

u mnie przy takiej temperaturze wystarczy 10-12km przy 2tys obrotów [br]Dopisany: 04 Luty 2012, 13:09_________________________________________________dodam jeszcze że przy takiej temperaturze rano jak jadę na uczelnie wolniej się grzeje a jak wracam z uczelni przy takiej samej temperaturze jakoś szybciej to się nagrzewa to czas postoju bez odpalania też musi mieć jakiś wpływ[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 13:11_________________________________________________i z tego co pamiętam to kiedyś mechanik mi mówił że parametry oleju też mają jakiś wpływ

Opublikowano

Mi w normalnych warunkach 8-9km z obrotami ok 2000 i jest 90*C. Wczoraj -25*C jechalem 20km z obrotami ok 2000 i max mi osiągneło auto 80*C :notworthy:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...