manio77 Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Sprawdź napięcie bezpośrednio na fajkach. Przekaźnik może "cykać", ale jeśli ma spalone (stopione) styki, to nie bedzie dawał prądu na świece.
sepol Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Moze rozwiazanie jest prozaiczne - np lejesz kiepskie paliwo, masz wode w filtrze paliwa albo w baku - razem z paliwem... sprobuj zatankowac czegos sprawdzonego np - shell vpower albo statoil gold oraz dolac do baku czegos co usuwa wode z paliwa. powodzenia Miałem to samo - nie pomogło paliwo statoil gold czy inny shel. Jak startowałem było -19 i ledwo odpalił, w trasie zrobiło się -22 i nagle max. obr. 1800 rpm - już myślałem, że za chwilę stanie dęba. Tego samego dnia poszedł na wymianę oleju (terminowo - przymusowo) i po wymianie oleju, filtrów paliwa, oleju, powietrza, kabinowego itd. oraz co najważniejsze 3 świece żarowe były też do wymiany więc cały komplet 4szt. na nowe i jest OK - objawy minęły. Pozdrawiam.
slo Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Też się wypowiem. Lałem naprawdę najtańsze paliwo dostępne w mieście. Zalany cały bak, wyjeździłem, zostawiłem na noc przy -20 z ok 5L paliwa w baku.. czyli głęboka rezerwa. Rano z ciekawości poszedłem odpalić i zapaliła praktycznie od razu.. Byłem w poważnym szoku bo myślałem że pójdą w ruch kable albo i linka..
Lulek Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 A kompresję kolega mierzył? Pompki sprawdzane na jakimś stole probierczym i na 100% dobre?
Art_A4 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Jaką żywotność mają świece żarowe ??? U mnie prawdopodobnie padły (po 1 roku użytkowania) NGK. Jutro sprawdzę. U was też tak często padają ???
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Jaką żywotność mają świece żarowe ??? U mnie prawdopodobnie padły (po 1 roku użytkowania) NGK. Jutro sprawdzę. U was też tak często padają ??? ok 100-200kkm zalezy od ilosci zimnych rozruchow. trzeba sprawdzac.
Art_A4 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Robie 25 kkm rocznie :gwizdanie:. Miernik pójdzie jutro w ruch.
Proof Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Autko stało 2 dni na mrozie,jednej nocy -19 stopni,drugiej -21, trzeciej -17 i rano po 6:00 wczoraj odpalałem Potem od 8:00 do dziś do 15:00 stało,wsiadłem,-2 stopnie i zapalił od strzała bez zająknięcia,a jak zimno to tak kiepsko odpala.Jak wcześniej pisałem wszystko sprawdzane i pozmieniane.
Lulek Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 To mierzyłeś kompresje jak masz wszystko sprawdzone? Jedna z najbardziej podstawowych rzeczy w dieslu w mrozy. Jak kompresja dobra to bym na bańkę sprubował, by wyeliminować zapowietrzanie
Proof Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Kompresja po 30 jest,także sprawny silnik. Dziś w nocy -8, jak odpalałem rano -4 i poszedł z dwóch obrotów. Jakby się zapowietrzał to by chyba zawsze źle palił a nie jak są mrozy. Ale kręci ładnie,tak jakby coś było z dawkowaniem paliwa.
olovski Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 mialem ten sam problem zero bledow swiecki ok paliwo tez wymieniona pompa w baku oraz filtr paliwa i lipa okazalo sie ze na zimnym silniku przy rozruchu pompka na 3 cylindrze leje 2.70 dlatego nie wywalalo bladu na vagu bo nie przekroczylo wartosci maks. dopiero po podpieciu przed rozruchem i sprawdzeniu logow przy odpalaniu pokazalo te wartosc wystrarczy ze kawalek sie przejade i juz za kazdym razem bedzie palil od kopa jak juz odpale robie logi wszystko w normie temat wystepuje tylko i wylacznie w chwili odpalania auta potem pompka na 3 cylindrze daje 0.4
machina Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 mialem ten sam problem zero bledow swiecki ok paliwo tez wymieniona pompa w baku oraz filtr paliwa i lipa okazalo sie ze na zimnym silniku przy rozruchu pompka na 3 cylindrze leje 2.70 dlatego nie wywalalo bladu na vagu bo nie przekroczylo wartosci maks. dopiero po podpieciu przed rozruchem i sprawdzeniu logow przy odpalaniu pokazalo te wartosc wystrarczy ze kawalek sie przejade i juz za kazdym razem bedzie palil od kopa jak juz odpale robie logi wszystko w normie temat wystepuje tylko i wylacznie w chwili odpalania auta potem pompka na 3 cylindrze daje 0.4 Wymieniałeś tą pompkę czy śmigasz tak dalej? Swoją droga ciekawe co jest przyczyną takiego zachowania pompki chwile po rozruchu? może czyszczenie by pomogło.
olovski Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 mialem ten sam problem zero bledow swiecki ok paliwo tez wymieniona pompa w baku oraz filtr paliwa i lipa okazalo sie ze na zimnym silniku przy rozruchu pompka na 3 cylindrze leje 2.70 dlatego nie wywalalo bladu na vagu bo nie przekroczylo wartosci maks. dopiero po podpieciu przed rozruchem i sprawdzeniu logow przy odpalaniu pokazalo te wartosc wystrarczy ze kawalek sie przejade i juz za kazdym razem bedzie palil od kopa jak juz odpale robie logi wszystko w normie temat wystepuje tylko i wylacznie w chwili odpalania auta potem pompka na 3 cylindrze daje 0.4 Wymieniałeś tą pompkę czy śmigasz tak dalej? Swoją droga ciekawe co jest przyczyną takiego zachowania pompki chwile po rozruchu? może czyszczenie by pomogło. narazie smigam dalej i szukam drugiej na podmiane robilem uszczelke pod glowa mecger mowil ze 3 sa w slabym stanie 1 wymienilem odrazu bo calkiem padla i od tamtego czasu byly problemy z paleniem ciezko wyczuc co z nia jest nie tak jak wymienie dam znaka czy pomoglo w tym temacie chociaz tak czy tak cos z nia nie tak jesli tylko ona leje w chwili rozruchu lalem stp i nic nei pomoglo
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 moze wszystkie pompki nei domagaja. a moze nietrzymaja oringi na PD. dosyc czesto pomimo wymiany, wskutek niewlasciwego osadzenia PD w gniazdach, objaw jest identyczny jak przy niesprawnych PD lub orinach. gniazda nie sa wyrobione? to rowniez czesty problem glowic PD 8V.
olovski Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 moze wszystkie pompki nei domagaja. a moze nietrzymaja oringi na PD. dosyc czesto pomimo wymiany, wskutek niewlasciwego osadzenia PD w gniazdach, objaw jest identyczny jak przy niesprawnych PD lub orinach. gniazda nie sa wyrobione? to rowniez czesty problem glowic PD 8V. glowa po obrobce oringi nowe boscha zobaczymy co bedzie po wymianie pompki chociaz mrozy sie koncza wiec ciezko powiedziec jak bedzie w praktyce
MAGIC87 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 mialem ten sam problem zero bledow swiecki ok paliwo tez wymieniona pompa w baku oraz filtr paliwa i lipaokazalo sie ze na zimnym silniku przy rozruchu pompka na 3 cylindrze leje 2.70 dlatego nie wywalalo bladu na vagu bo nie przekroczylo wartosci maks. dopiero po podpieciu przed rozruchem i sprawdzeniu logow przy odpalaniu pokazalo te wartosc wystrarczy ze kawalek sie przejade i juz za kazdym razem bedzie palil od kopa jak juz odpale robie logi wszystko w normie temat wystepuje tylko i wylacznie w chwili odpalania auta potem pompka na 3 cylindrze daje 0.4 mam własnie tak samo... Ciezko pali na mrozach. jak zapali to zatrzesie jeszcze silnikiem. ale np za 2 razem juz pali od strzała. przy temperaturach około 0*C lapie odrazu
olovski Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 mam własnie tak samo... Ciezko pali na mrozach. jak zapali to zatrzesie jeszcze silnikiem. ale np za 2 razem juz pali od strzała. przy temperaturach około 0*C lapie odrazu sprawdz przy rozruchu moze masz to samo co ja u mnie tez przy 0'C pali od kopa a przy minus 10-15'C po 8 godzinach lipa kilka krecen i potem dopiero sie rozbiega odpali obr wskakuja na 2000rpm potrzesie i po chwili spokoj zgasze i juz bedzie palil na dotyk:)
Gość Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Kompresja po 30 jest,także sprawny silnik. Dziś w nocy -8, jak odpalałem rano -4 i poszedł z dwóch obrotów. Jakby się zapowietrzał to by chyba zawsze źle palił a nie jak są mrozy. Ale kręci ładnie,tak jakby coś było z dawkowaniem paliwa. sprawdzałeś jak auto pali jak tył stoi delikatnie podniesiony ? czy jest różnica ?
MAGIC87 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 sprawdzałeś jak auto pali jak tył stoi delikatnie podniesiony ? czy jest różnica ? a co to moze pomoc?
Musashi Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 a moze. czasami przyczyna trudnosci w rozruchu jest pompa w zbiorniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się