Pio_p Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam.Posiadam auto z silnikiem 1.8t AEB jak jadę spokojnie i nie wciskam gazu do dechy to samochód normalnie się zachowuje i przyśpiesza.Jeśli wcisnę gaz do dechy to zaczyna przerywać w zakresie obrotów 3000-4500.Miałem ostatnio problem z silnikiem jak był zimny i wymieniłem zawór DV i problemy zgineły. Co teraz sprawdzać??
lapsik Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 moze byc ze mieszanka jest nie odpowiednia w danych zakresach trzeba by sprawdzic czy nie z ubogo
stomi Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 świece kiedy wymieniane? cewki też przejrzyj, a jak masz tam lpg to filtry mogą być zabite.
Pio_p Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Filtry niedawno były wymienione wraz z świecami ,samochód na gazie i benzynie zachowuje się tak samo. Witam ponownie na 99% to nie są cewki ani przepływomierz cewki miałem podmienione i tak samo auto się zachowywało przepływomierz całkiem odłączyłem i również auto przy ok 3000-4500 obr/min nie miał mocy a jak delikatnie wciskałem gaz to wszystko było ok na moje oko jest coś z podciśnieniem do turbo ale nie wiem co przynajmniej tak mi się wydaje ??HELP Na benzynie i na gazie jest to samo.
maciej09 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 witam mialem podobny problem u mnie przerywal w zakresie 1500-2500 obr/min pomogla wymiana modulu zaplonu znajduje sie on na pokrywie filtra powietrza
Pio_p Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 postaram to podmienic z innego samochodu i dam znac chce jeszcze sprawdzic kata bo jest taki objaw na zimnym silniku ze dopuki sie nie nagrzeje to przerywa a puzniej jak sie wciska gaz na maksa to przerywa a jak delikatnie sie wciska to jest wszystko ok??
Dev Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam.Posiadam auto z silnikiem 1.8t AEB jak jadę spokojnie i nie wciskam gazu do dechy to samochód normalnie się zachowuje i przyśpiesza.Jeśli wcisnę gaz do dechy to zaczyna przerywać w zakresie obrotów 3000-4500.Miałem ostatnio problem z silnikiem jak był zimny i wymieniłem zawór DV i problemy zgineły. Co teraz sprawdzać?? sprawdz dolot pomiedzy filtrem a turbo, tam jest gdzies dziura na dwa palce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się