Biszczan Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam szanowne grono forumowiczów:) Proszę o pomoc w analizie logów. Auto to Audi A4 Avant B5 AJM 2001r 115 koni. Od siebie dodam, że: 1. Auto łapie notlaufa po osiągnięciu 3000 obr./min. - czyli od początku, gdy kolega je kupił( styczeń 2011) 2. Po wizycie w warsztacie i wymianie tylnych tarcz, oraz klocków stale świecą się kontrolki ABS, oraz ESP- skasowałem błędy, ale te stale powracają. 3. Rozrząd był wymieniany w styczniu ubiegłego roku (jakieś pół roku temu sprawdzałem koledze kąt synchronizacji wałka i wahał się w granicach -2/-3) 4. Auto gorzej przyspiesza po odebraniu go z warsztatu. 5. Pedał gazu był wcisnięty w podłogę. Basic Settings: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71257.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71258.html Dynamiczne: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71259.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71260.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71261.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71262.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71263.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71264.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71265.html Statyczne: Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71266.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71267.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71268.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71269.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71270.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71271.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71272.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71273.html Auto-scan: Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71274.html kody błędów: Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71275.html Proszę mądre głowy o porady
banshee Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 1. Egr zaślepiony lub nieszczelne podciśnienie od zaworka N18 do egr/ uszkodzony N18. 2. Kąt synchronizacji zbyt na + (poza zakresem). Ustawić na "0"! 3. Temperatura silnika poprawna 4. Układ wtryskowy zdrowy 5. Przepływomierz mierzy prawidłowo 6. Zapieczone kierownice w turbinie + sprawdznić przed demontażem wężyki podciśnieniowe w układzie/ drożność przewodów. 7. Sprawdzić z którego koła powraca błąd ABS/ sprawdzić wtyczkę/ czujnik/ ewentualnie wymienić czujnik przy kole. Tylko pogratulować jazdy z takim przeładowaniem od ponad roku!!!
antonio Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 pedał gazu w 010 dyn widać, że nie do końca wciśnięty
banshee Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 pedał gazu w 010 dyn widać, że nie do końca wciśnięty A jakby był wciśnięty do oporu to moja diagnoza powinna wyglądać inaczej?
antonio Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 pedał gazu w 010 dyn widać, że nie do końca wciśnięty A jakby był wciśnięty do oporu to moja diagnoza powinna wyglądać inaczej? niee
Biszczan Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Tak jak pisałem pedał gazu był wciśnięty na 100% . Wracając do logów: Już dawno chciałem zajrzeć do instalacji podciśnienia kumpla i ustawić mu kąt synchronizacji gdy jeszcze oscylował w granicach -2/-3, ale On nie miał czasu. Autko nie moje więc nie będę nalegał, a teraz jest trochę zimno żeby się tym zajmować . Temperatura w logach byłaby wyższa, ale w jego AJM-ie nie ma ciepłego ogrzewania i przed logowaniem każdej grupy puszczał dmuchawę bo szyba była zaparowana na maksa. Zastanawia mnie fakt dlaczego kąt synchro tak się przestawił "sam"? oraz czy w jego aucie nie jest zainstalowany jakiś BOX lub czy ktoś nie zrobił lipnego programu? Dowiedziałem się od niego, że w aucie są jakieś "dodatkowe przewody", ale panowie z serwisu, w którym robił hamulce nie wiedzieli od czego są ( tak nawiasem pisząc to mieli problem ze wszystkim o co prosił kolega żeby mu naprawili )
przemik Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Podcisnienia ma dobre... widac to w logach. 3 rzeczy do zrobienia: - wyczyscic turbine... bardzo natychmiast - ustawic kąt synchronizacji - natychmiast - sprawdzic/wymienic - czujnik ABS tylnego prawego koła - moze kabelki przeciete... Pozdrawiam
Biszczan Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Podcisnienia ma dobre... widac to w logach. 3 rzeczy do zrobienia: - wyczyscic turbine... bardzo natychmiast - ustawic kąt synchronizacji - natychmiast - sprawdzic/wymienic - czujnik ABS tylnego prawego koła - moze kabelki przeciete... Pozdrawiam Dziękuję za sugestie:) Dam znać jak zachowuje się auto po w/w operacjach i wrzucę logi:) Pozdrawiam
Biszczan Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Dziś na tym mrozie zajrzałem pod maskę kolegi i EGR jest zaślepiony, tzn. przewód podciśnieniowy. Ustawiłem kąt synchro na 0.0/0.6. Nie udało nam się zrobić logów gdyż padła bateria w lapku. Okazało się, że jednak dywanik podwinął mu się i pedał nie dochodził do końca Jego przewody podciśnieniowe wyglądają prehistorycznie, ale nie było czasu na ich zmianę. PS. Wkrótce wrzucę nowe logi
Biszczan Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 Witam, zamieszczam obiecane wcześniej logi. Wyczyszczono turbinę, była też wymieniana pompa wody, oraz popychacze. Dynamiczne: Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74465.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74466.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74467.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74468.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74469.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74470.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74471.html BS: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74472.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74473.html Statyczne: Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74474.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74475.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74476.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74477.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74478.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74479.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_74480.html
vauxhall95 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Mechanik jakis agent chyba jest.Zeby az tak kat synchronizacji ustawic.Sprobuj N75 podmienic lub wydluz sztange.Bo ten lag do prawie 1.5 bar nie dziala na dluzszy zywot turbo
przemik Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 I tak ze odpaliło to auto... kąt synchro do poprawy natychmiast.
spanky Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 I tak ze odpaliło to auto... kąt synchro do poprawy natychmiast. powyzej 8 powinno juz nie odpalic ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się