Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o ocenę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanowne grono forumowiczów:) Proszę o pomoc w analizie logów. Auto to Audi A4 Avant B5 AJM 2001r 115 koni.

Od siebie dodam, że:

1. Auto łapie notlaufa po osiągnięciu 3000 obr./min. - czyli od początku, gdy kolega je kupił( styczeń 2011)

2. Po wizycie w warsztacie i wymianie tylnych tarcz, oraz klocków stale świecą się kontrolki ABS, oraz ESP- skasowałem błędy, ale te stale powracają.

3. Rozrząd był wymieniany w styczniu ubiegłego roku (jakieś pół roku temu sprawdzałem koledze kąt synchronizacji wałka i wahał się w granicach -2/-3)

4. Auto gorzej przyspiesza po odebraniu go z warsztatu.

5. Pedał gazu był wcisnięty w podłogę.

Basic Settings:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71257.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71258.html

Dynamiczne:

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71259.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71260.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71261.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71262.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71263.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71264.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71265.html

Statyczne:

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71266.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71267.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71268.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71269.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71270.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71271.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71272.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71273.html

Auto-scan:

Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71274.html

kody błędów:

Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_71275.html

Proszę mądre głowy o porady :)

Opublikowano

1. Egr zaślepiony lub nieszczelne podciśnienie od zaworka N18 do egr/ uszkodzony N18.

2. Kąt synchronizacji zbyt na + (poza zakresem). Ustawić na "0"!

3. Temperatura silnika poprawna

4. Układ wtryskowy zdrowy

5. Przepływomierz mierzy prawidłowo

6. Zapieczone kierownice w turbinie + sprawdznić przed demontażem wężyki podciśnieniowe w układzie/ drożność przewodów.

7. Sprawdzić z którego koła powraca błąd ABS/ sprawdzić wtyczkę/ czujnik/ ewentualnie wymienić czujnik przy kole.

Tylko pogratulować jazdy z takim przeładowaniem od ponad roku!!! :thumbdown:

Opublikowano

pedał gazu w 010 dyn widać, że nie do końca wciśnięty

Opublikowano

pedał gazu w 010 dyn widać, że nie do końca wciśnięty

A jakby był wciśnięty do oporu to moja diagnoza powinna wyglądać inaczej?

Opublikowano

pedał gazu w 010 dyn widać, że nie do końca wciśnięty

A jakby był wciśnięty do oporu to moja diagnoza powinna wyglądać inaczej?

niee :)

Opublikowano

Tak jak pisałem pedał gazu był wciśnięty na 100% :). Wracając do logów: Już dawno chciałem zajrzeć do instalacji podciśnienia kumpla i ustawić mu kąt synchronizacji gdy jeszcze oscylował w granicach -2/-3, ale On nie miał czasu. Autko nie moje więc nie będę nalegał, a teraz jest trochę zimno żeby się tym zajmować :wink4: . Temperatura w logach byłaby wyższa, ale w jego AJM-ie nie ma ciepłego ogrzewania i przed logowaniem każdej grupy puszczał dmuchawę bo szyba była zaparowana na maksa.

Zastanawia mnie fakt dlaczego kąt synchro tak się przestawił "sam"? oraz czy w jego aucie nie jest zainstalowany jakiś BOX lub czy ktoś nie zrobił lipnego programu? Dowiedziałem się od niego, że w aucie są jakieś "dodatkowe przewody", ale panowie z serwisu, w którym robił hamulce nie wiedzieli od czego są ( tak nawiasem pisząc to mieli problem ze wszystkim o co prosił kolega żeby mu naprawili :wallbash:)

Opublikowano

Podcisnienia ma dobre... widac to w logach.

3 rzeczy do zrobienia:

- wyczyscic turbine... bardzo natychmiast

- ustawic kąt synchronizacji - natychmiast

- sprawdzic/wymienic - czujnik ABS tylnego prawego koła - moze kabelki przeciete...

Pozdrawiam

Opublikowano

Podcisnienia ma dobre... widac to w logach.

3 rzeczy do zrobienia:

- wyczyscic turbine... bardzo natychmiast

- ustawic kąt synchronizacji - natychmiast

- sprawdzic/wymienic - czujnik ABS tylnego prawego koła - moze kabelki przeciete...

Pozdrawiam

Dziękuję za sugestie:) Dam znać jak zachowuje się auto po w/w operacjach i wrzucę logi:) Pozdrawiam

Opublikowano

Przemek, przecież napisałem to wyżej :wink4:

Opublikowano

Dziś na tym mrozie zajrzałem pod maskę kolegi i EGR jest zaślepiony, tzn. przewód podciśnieniowy.

Ustawiłem kąt synchro na 0.0/0.6. Nie udało nam się zrobić logów gdyż padła bateria w lapku.

Okazało się, że jednak dywanik podwinął mu się i pedał nie dochodził do końca :wink4:

Jego przewody podciśnieniowe wyglądają prehistorycznie, ale nie było czasu na ich zmianę.

PS. Wkrótce wrzucę nowe logi :)

Opublikowano

Mechanik jakis agent chyba jest.Zeby az tak kat synchronizacji ustawic.Sprobuj N75 podmienic lub wydluz sztange.Bo ten lag do prawie 1.5 bar nie dziala na dluzszy zywot turbo

Opublikowano

I tak ze odpaliło to auto... kąt synchro do poprawy natychmiast.

Opublikowano
I tak ze odpaliło to auto... kąt synchro do poprawy natychmiast.

powyzej 8 powinno juz nie odpalic ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...