Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

tarcze nie pasuja od a6, zaciski tylne tez nie pasuja bo masz reczny elektryczny, jak chcesz to mam jeszcze jeden zestaw zaciskow 288 tył w dobrej kasie. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zle mnie zrozumieliscie potrzebuje do Audi A6 C6 bo bylo napisane pod ten samochod i pytalem o felgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przegladalem watek dosyc dokladnie bo jestem wlasnie na etapie przekladki 288/245 na 320/288 w Audi A4 B6 Quattro i w zwiazku tym mam do Was dwa pytania:

1. Czy koniecznie trzeba wymieniac oslony tarcz z tylu? Slyszalem ze mozna je odpowiednio odgiac? Czy takie odgiecie oslon nie bedzie mialo wplywu na bledne dzialanie czujnika ABS?

2. Czy przy wymianie zaciskow standardowych na 320/288 z Audi A4 B7 sruby mocowania zacisku do piasty sa takie same, chodzi mi o to ze mam nowe zaciski bez srub i chce wiedziec czy mam kombinowac jakies sruby??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. tak

1a. mozna ale bedzie ...ujowo wygladać

1b. nie

2. takie same na przodzie i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy swapie na przodzie z 312mm na 320mm też trzeba zmieniać osłony?

Niby z ETK-i wychodzi, że mają ten sam numer 8E0 615 311 A - ale wolę się upewnić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"...fachowca..." :polew::polew::polew::polew::polew:

gdzieś czytałem czy coś...

jakiś czas temu robiłem swapika i zapomniałem wkleic :facepalm:

ffe0850f6e2a4baemed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przegladalem watek dosyc dokladnie bo jestem wlasnie na etapie przekladki 288/245 na 320/288 w Audi A4 B6 Quattro i w zwiazku tym mam do Was dwa pytania:

1. Czy koniecznie trzeba wymieniac oslony tarcz z tylu? Slyszalem ze mozna je odpowiednio odgiac? Czy takie odgiecie oslon nie bedzie mialo wplywu na bledne dzialanie czujnika ABS?

2. Czy przy wymianie zaciskow standardowych na 320/288 z Audi A4 B7 sruby mocowania zacisku do piasty sa takie same, chodzi mi o to ze mam nowe zaciski bez srub i chce wiedziec czy mam kombinowac jakies sruby??

Śruby są takie same wiec śmiało możesz użyć starych a z osłonami też nie trzxeba nic robić ja u siebie założyłem 345 i wszytko gra:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"

gdzieś czytałem czy coś...

Taaa... zwłaszcza to czy coś:whistling::whistling::whistling::grin::grin::grin:

Dobra wystarczy tej wazeliny:tongue4::closed:

---------- Post dopisany at 00:13 ---------- Poprzedni post napisany at 00:11 ----------

ffe0850f6e2a4baemed.jpg

:shock3::shock3::shock3:

Cóż to jest ???:OMG:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba tarcze do pheatona bo ostatnio się chwalił że coś tam wymieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, to smierdzący WRX :facepalm:

nie mozna tego nabyc poza ASO, nie ma opcji

ale mozna kupic w USA, troche taniej ale sporo czekania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładał ktoś już zestaw 321/288 na coś większego? Chodzi mi głównie o ocenę opłacalności takiego zabiegu w porównaniu do efektów. Z tego co widzę to po zestawie z 3.0 należało by już iść w zwiększenie liczby tłoczków na zacisku np: z Tuarega lub Q7 ( nie chciałem wymieniać marki porche :). Czy przy takim zwiększeniu rozmiaru tarczy 288-345 nie będzie trzeba się zastanowić nad wymianą pompy hamulcowej lub czegoś innego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nikt nie wymieniał :decayed:

---------- Post dopisany at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany at 09:16 ----------

zadzwonie... nie chce mi się pisać... widze że nózka Ci służy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładał ktoś już zestaw 321/288 na coś większego? Chodzi mi głównie o ocenę opłacalności takiego zabiegu w porównaniu do efektów. Z tego co widzę to po zestawie z 3.0 należało by już iść w zwiększenie liczby tłoczków na zacisku np: z Tuarega lub Q7 ( nie chciałem wymieniać marki porche :). Czy przy takim zwiększeniu rozmiaru tarczy 288-345 nie będzie trzeba się zastanowić nad wymianą pompy hamulcowej lub czegoś innego....

A do czego to ma być? Widzę że masz taki sam zestaw jak PIXI a u niego za***iście heble działają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...