Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

No to jestem po wymianie, z 312 na 321. robota przyjemna i bez niespodzinek, a jaki efekt to zoabaczymy :)

312mm

image.jpg

321mm

image.jpg

image.jpg

Największa róznica to wielkośc zacisku.

10112012782.jpg

10112012787.jpg

10112012788.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no to jestes pionierem :decayed:

teraz tył i bedzie git :whistling:

---------- Post dopisany 17-11-2012 at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2012 at 00:25 ----------

wczoraj miałem szkolenie w InterCarsie w temacie Ferodo :wink:

jest jeszcze Ate i Bosch

jezeli kogos to interesuje to proponuje sie dowiedziec kiedy w Waszych

miastach (tam gdzie jest ICar-s) bedzie cięzarówka

w których odbywaja sie szkolenia

na prawde warto, można dowiedziec sie wiele ciekawych rzeczy :kox:

min. takich że Ate (tfu) nie robi części na pierwszy montaż :grin::grin:

tzn tarcz i klocków, Brembo, TRW i Bosch też

(o czym dawno wiedziałem) :polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto robi ?małe, skośnookie ?

na Europe na pierwszy montaż robi:

Grupa Ferodo

grupa Textar

Grupa Jurid

Galfer

a tutaj filmik jak za oceanem radza sobie z wymiana klocków w zacisku Ate :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

2006 Audi S4 (B6) Brake Pad Replacement - Novice Tips - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy wiecie z jakim momentem należy dokręcić śruby trzymające jarzmo do zwrotnicy (B6) i zacisk (śruby na imbus 7mm)?

Znalazłem jakieś info, że jarzmo 70 Nm+1/4 obrotu a śruby zacisku 30 Nm. Nie wiem, czy to prawidłowa wartość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś testował już do seryjnej tarczy klocki hamulcowe firmy tar ox, czy po założeniu jak są twardsze od seryjnych nie zniszczą oryginalnych tarcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodaj oznaczenie tego klocka

i pamietaj o jednej ważnej rzeczy

nie ma czegos takiego jak twardy klocek

tylko zdolnośc klocka do samooczyszczania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawa alternatywa, koszt zakupu spory ale za to tarcze i klocki za psi grosz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zrobic redukcje

musze tylko poszukac od czego jest ta tarcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie od najsłabszych A4 z początku produkcji? 1.6 ? w setkach jeszcze bywały też pełne tarcze z przodu ale nie wiem jakiej średnicy dokładnie

---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:55 ----------

TARCZE PRZÓD PEŁNE AUDI A4 B5 1.6 1.9 TDI 280X13mm (2876688211) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

pytanie kolejne, to są standard zaciski które sa na tyle? czyli generalnie koleś za 1200zł regeneruje obydwa zaciski, dodaje adaptery i śruby?

to takie adapterki wykonać jest bardzo prosto, bo zacisk przesuwa się tylko w jednym wymiarze, rozstaw się nie zmienia, generalnie wystarczy policzyć różnice w promieniu tarcz 245 a 280 i o tyle zrobić odsadzenie od ori otworów na adapterze :) tylko czy felga 15/16 cali w to wejdzie... raczej powinna bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zrobic redukcje

musze tylko poszukac od czego jest ta tarcza

ta tarcza nie podejdzie do oski,przeciez w oscie tyl jest lozysko a w tej tarczy nie........to chyba tylko do passata i a6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do ośki nie ale do quattro tak, tam nie masz zintegrowanego łożyska tylko normalnie piaste oddzielnie

---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ----------

różnica w głębokości tarcz 245x10 ( 47,5-48mm) i 280x13 (46,2-46,5mm) czyli ok 1.5mm w zależności od producenta to nie wiele

pytanie o wysokość klocka co by ładnie leżał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do ośki nie ale do quattro tak, tam nie masz zintegrowanego łożyska tylko normalnie piaste oddzielnie

---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ----------

różnica w głębokości tarcz 245x10 ( 47,5-48mm) i 280x13 (46,2-46,5mm) czyli ok 1.5mm w zależności od producenta to nie wiele

pytanie o wysokość klocka co by ładnie leżał :)

podobnie jakbys zapodal zestaw z a8,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale w a8 tych starych przynajmniej tarcza była mniejsza 269x20 tyle że wentylowana, i zacisk z jarzmem inny, tutaj wystarczy że dorobisz adapter i wszystko gra na nowej tarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale w a8 tych starych przynajmniej tarcza była mniejsza 269x20 tyle że wentylowana, i zacisk z jarzmem inny, tutaj wystarczy że dorobisz adapter i wszystko gra na nowej tarczy

tak tylko nie spodziewaj sie ze ktos ci dorobi adapter ponizej 300zl za 2 szt....

---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ----------

tak ale w a8 tych starych przynajmniej tarcza była mniejsza 269x20 tyle że wentylowana, i zacisk z jarzmem inny, tutaj wystarczy że dorobisz adapter i wszystko gra na nowej tarczy

sa 269 i 280 i tak jak mowisz tarcza juz wentylowana nie zwykla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...