Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

słuchaj zawsze możesz zmienić na Vw Polo, będzie taniej.

Kupujesz auto klasy Premium, a spodziewasz się kwot jak za Fiata Pande??

Nie ma to jak post z anusa :polew:

Chyba trochę bardziej nabijasz się z siebie samego teraz :)

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ----------

cały zestaw mozna skompletopwac samemu za niższa cene która podawałem

można wssytko, też kompletowałem swego czasy 345/300 m.in z twoim supportem... ale to wcale taniej i tak nie wychodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Siema,

ma ktoś zebrane kompedium wiedzy nt. swapu hamulców z s4 ?? 345/300 ?? przeleciałem 30 stron i padłem... chodzi mi o numery części.

Kombinacji tarcza/klocek też masę spotkałem i też nie wiem co ew. wybrać, chce skompletować sobie klocki na później, tak żeby dojechać tarcze ori.

btw. jakie hamulce montowali do BEX'a ?? bo spotkałem się z różnymi oznaczeniami w katalogach 312-288-280/255-245.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BEX ma 312/25 - 255/10 mm

ori nr bedziesz miec tylko na osłonach, reszta nr nie jest opisana w ETCE

tarcze Otto Zimmermann, klocki ori lub Ferodo, oplot, dobry płyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie nie jestem w stanie po numerach sprawdzić, czy to faktycznie zacisk od S4 ??? Nie znam się na tyle żeby po szczegółach poznać co to za zacisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jarzmie od S4 jest nabita liczba 663. A na aluminiowej czesci zacisku 981 i 982

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj dokladniejsze zdjecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężka sprawa, musiałbys miec zacisk z jarzmem i przymierzyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie do specjalistów..

muszę jak najszybciej skompletować zestaw do mojego corrado

zacisk mam mam z porshe Boxtera 986

do zacisków dostałem ferodo premier.. fakt że gratis.. no ale szału nie ma

muszę zamówić też tarczę 312mm z audi 1.8t przy okazji dorabiając rozstaw 5x100, ale to akurat nie jest problem

jaki zestaw wybrać do bardzo agresywnej jazdy, przy okazji aby to wszystko jak najsłabiej się pyliło.. ?

przerażające są ceny.. bo kpl np yellow stuf + DBA street gold wychodzi prawie 2600zł :facepalm:

może na razie zostawić te klocki od ferodo i dać np po taniości EBC z nawiertem? Wie ktoś jak wygląda trwałość takich tarcz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę zamówić też tarczę 312mm z audi 1.8t przy okazji dorabiając rozstaw 5x100, ale to akurat nie jest problem

ori 312 5X100 jeśli szukasz, masz w Audi TT-Quattro (225hp) | VW Golf IV anniversary | Golf IV GTI AUQ | Skodá Octavia VRS | VW Golf IV V5 170 | VW Golf IV V6 4 Motion

więcej info w linku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, wiem.. ale tutaj nie tylko średnica ma znaczenie, a odsadzenie.. w żadnym z wymienionych przez Ciebie aut, ani w innych z 5x100 nie występuje to co potrzebuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie musza byc wymiary tej tarczy ?

---------- Post dopisany 09-03-2013 at 13:46 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2013 at 16:41 ----------

nowe graty na nowy swap-ik :wink:

w poniedziałek montaż :whistling:

c5c1573915cf6103med.jpg

a9d577f42dc823afmed.jpg

chyba że mnie cos najdzie przez niedzielę to jeszcze to pomaluję proszkowo :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie musza byc wymiary tej tarczy ?

Rdzewek jest zajęty, więc ja podpowiem jakich pewnie wymiarów szuka ;)

średnica 312mm

grubość około 25mm

wysokość tarczy około 39 do max 44-45mm

otwór centrujący 65mm lub coś podobnego aby zrobić 65

ilość śrub 5 - docelowo przeróbka na 5x100

napisałem wysokość max 45mm ponieważ przymierzałem 330 z taką wysokością i się mieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięzko bedzie o taki rozmiar

ale mozna go zniwelowac poprzez zadanie kilkumilimetrowego dystansu

pomiędzy piastę a tarcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie musza byc wymiary tej tarczy ?

---------- Post dopisany 09-03-2013 at 13:46 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2013 at 16:41 ----------

nowe graty na nowy swap-ik :wink:

w poniedziałek montaż :whistling:

http://images34.fotosik.pl/586/c5c1573915cf6103med.jpg

http://images49.fotosik.pl/1827/a9d577f42dc823afmed.jpg

chyba że mnie cos najdzie przez niedzielę to jeszcze to pomaluję proszkowo :eusathink:

co to za zacisk?i z jaka tarcza to gra?mow mi tu zara :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięzko bedzie o taki rozmiar

ale mozna go zniwelowac poprzez zadanie kilkumilimetrowego dystansu

pomiędzy piastę a tarcze

z jakiego materiału najlepiej zrobić taką podkładkę?

kiedyś były opinie, że najlepiej ze starej tarczy aby materiał był podobny i pod względem temp zachowywał się tak samo aby nie było jakiegoś bicia - co o tym sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie musza byc wymiary tej tarczy ?

---------- Post dopisany 09-03-2013 at 13:46 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2013 at 16:41 ----------

nowe graty na nowy swap-ik :wink:

w poniedziałek montaż :whistling:

http://images34.fotosik.pl/586/c5c1573915cf6103med.jpg

http://images49.fotosik.pl/1827/a9d577f42dc823afmed.jpg

chyba że mnie cos najdzie przez niedzielę to jeszcze to pomaluję proszkowo :eusathink:

co to za zacisk?i z jaka tarcza to gra?mow mi tu zara :naughty:

Nie moge Ci powiedziec bo musialbym Cie Potem zabic :decayed:

Tarcza idzie 320mm zacisk to czterotloczkowy monolit Brembo

Wszystko praktycznie p&p

---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ----------

cięzko bedzie o taki rozmiar

ale mozna go zniwelowac poprzez zadanie kilkumilimetrowego dystansu

pomiędzy piastę a tarcze

z jakiego materiału najlepiej zrobić taką podkładkę?

kiedyś były opinie, że najlepiej ze starej tarczy aby materiał był podobny i pod względem temp zachowywał się tak samo aby nie było jakiegoś bicia - co o tym sądzisz?

niestety, trzeba to wytoczyc na nowo aby zachowac wszystkie centrowania

aby nie było bicia poprzecznego i wzdłuznego

warto wówczas przykrecisz na dwie śruby ten dystans do piasty

---------- Post dopisany 11-03-2013 at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany 09-03-2013 at 18:53 ----------

nowe graty na nowy swap-ik :wink:

w poniedziałek montaż :whistling:

http://images34.fotosik.pl/586/c5c1573915cf6103med.jpg

http://images49.fotosik.pl/1827/a9d577f42dc823afmed.jpg

chyba że mnie cos najdzie przez niedzielę to jeszcze to pomaluję proszkowo :eusathink:

pomalowane, zamontowane i autko pojechało... :whistling::whistling::whistling:

ehhhhhh..... :beksa::beksa::beksa::beksa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pocieszcie oczy, nowy secik do RS4 sedan Skorupa :-)

400x38mm a tył 370x32mm

a tutaj pare fotek z FB Sidmotorsport | Facebook

zachęcam do polubienia

DSC04760.jpg

DSC04762.jpg

DSC04763.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...