Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

jarzma tez wrzuciłes do paczki ?

po co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy warto zmienić tył z 245 na 255? Jakie tarcze wrzucić? Klocek Ferodo premier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy warto zmienić tył z 245 na 255? Jakie tarcze wrzucić? Klocek Ferodo premier.

Moim zdaniem taka zmiana nie ma sensu... :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz to minimum 288/12 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blu musisz bezwzglednie wymieniac max co 2 lata

Typ200 co 3 lata

punkt wrzenia na sucho i na mokro jest taki sam

Ś licznie dziekuje za info , jakis smar tez jest potrzebny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarzma tez wrzuciłes do paczki ?

po co ?

Żeby móc więcej zapłacić :decayed: za kuriera :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarzma tez wrzuciłes do paczki ?

po co ?

Żeby móc więcej zapłacić :decayed: za kuriera :wink:

Don't worry - jarzm nie spakowałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blu musisz bezwzglednie wymieniac max co 2 lata

Typ200 co 3 lata

punkt wrzenia na sucho i na mokro jest taki sam

Ś licznie dziekuje za info , jakis smar tez jest potrzebny ?

Smar ??? Do czego ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blu musisz bezwzglednie wymieniac max co 2 lata

Typ200 co 3 lata

punkt wrzenia na sucho i na mokro jest taki sam

Ś licznie dziekuje za info , jakis smar tez jest potrzebny ?

Smar ??? Do czego ???

Sorki za te bzdury :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz to minimum 288/12 mm

Ale jak z tyłu będzie 288 to z przodu musi być 320 a żeby mogło być 320 to musi być felga min 16, a taka nie jest.

Musze wymienić tarcze na nowe, dlatego pytam bo można przy okazji założyć większe.

A jest jakaś odczuwalna różnica między 312/255 a 288/245?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wielu stronach tego watku masz odpowiedz na swoje pytanie dokladnie kilka postow wstecz tez masz odpowiedz jednego ze specow. Odpowiedz nieoplacalne jak z 288/245 zmieniac to na min 320/288

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 312tki, tylko przod podejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie 312/286, w golfie nie bylo 320mm.

Po za tym zacisk jest taki sam jak 288mm.

320 i 345mm sa większe i 3 czesciowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wielu stronach tego watku masz odpowiedz na swoje pytanie dokladnie kilka postow wstecz tez masz odpowiedz jednego ze specow. Odpowiedz nieoplacalne jak z 288/245 zmieniac to na min 320/288

Napisałem że na 320/288 nie mogę bo mam felgi 15, więc chyba lepiej na 255 niż wcale, różnica w cenie to ok 10zł/szt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie podczas codziennej jazdy nie odczujesz tego za bardzo moze jedynie podczas gwaltownego hamowania na expresowce jak np tir postanowi wyprzedzic tira i nie zwraca uwagi ze lewym pasem jedzie A4B6 tak mialem ja 3lata temu jadac wersja 2,5tdi a tam bylo 312/255, wiele razy myslalem ze przy 288/245 nie wyhamowalbym i wjechal w tyl naczepy. Moze rozwaz zmiane kol na min16" biedronki bo tam juz 320/288wejdzie a zmiana bedzie duza no ale i koszta znacznie wieksze :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana hamulcow na 320/288mm jest odczuwalna podczas zwyklej jazdy. A gdy chesz poganiac po ekspresowce masz 100% pewnosci ze wyhamujesz z dużej prędkości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czlowiek codziennie dowiaduje sie czegos nowego, a myslalem ze tylko jako rajdowiec bede mogl docenic wieksze hanulce, a dla niedzielnego kierowcy to zadna roznica by byla. Ale jak mowisz ze odczuje roznice heblach w zakorkowanym miescie to super ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem co prawda specem od hebli ale potwierdzam że 320 to udany zakup :wink: Co prawda miałem wcześniej fabryczne 312, różnica w średnicy nieduża, ale czuć poprawę hamowania, zacisk jest inaczej zbudowany, nie pracuje tak jak 312. Next stop 345 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...