Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, turzol napisał(a):

Hej nr OE zestawu naprawczego do hamulca przód 1LA/1LC 320x30mm

 

4B0698471A

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, podpowie ktoś po numerach czy mam poprawny zestaw 320/288.

 

-Przód:

+ Zaciski 973, 974

+Jarzma 716

 

- Tył:

+ Zaciski 3288/A, 3287A

+Jarzma 967A

 

Przygotowuje zestaw do swapu.

1.Na tych hamulcach idą blaszki pod klocki? Jak to jest z bieżnia klocków po malowaniu?

2. Prowadnice tył przód smarować? Zawsze używałem Ceratec z Textara. ATE Plastilube na bieżnie klocków i na klocki. A Bremszylinder z Ate do tłoczków i uszczelnień.

3. Gumkę tłoczka przód montować na sucho do zacisku?

4. Przewody zacisku przód myślę dać nowe miedziane. Gwinty są typowe? Odpowietrznik też?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Rafka532 napisał(a):

Witam, podpowie ktoś po numerach czy mam poprawny zestaw 320/288.

 

-Przód:

+ Zaciski 973, 974

+Jarzma 716

 

- Tył:

+ Zaciski 3288/A, 3287A

+Jarzma 967A

Zestaw dobry. Techniczne aspekty nie pomogę 😛 na pewno prowadnic z przodu się nie smaruje. Zostały mi po swapie przewody w oplocie Hel na przednią oś, nie potrzebujesz? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki zestaw prowadnic zacisk trw pod tarcze 288mm tył

 

TRW ST 1659

Czy

TRW ST 1730

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Panowie, może ktoś potwierdzić czy te tarcze pasują mi do zestawu 320/288

-przód Rottinger RT 20248-GL T5

- tył Rottinger RT 1622-GL T5

z góry Dziekuje ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, gabalo napisał(a):

Witajcie Panowie, może ktoś potwierdzić czy te tarcze pasują mi do zestawu 320/288

-przód Rottinger RT 20248-GL T5

- tył Rottinger RT 1622-GL T5

z góry Dziekuje ;)

 

Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to jeszcze jedno pytanie, przy moim zestawie 320/288 dużo jest zabawy z wymiana tarcz i klocków? W sensie czy laik jak ja jest w stanie sam to sobie ogarnąć? Chciałbym spróbować bo bie wierze ze warsztat dobrze wyczyści piastę itp, a sam zrobiłbym jak się należy… nigdy tego nie robiłem ale teoretycznie filozofii nie ma 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem zawsze jest jeden, z odkreceniem tylnych jarzm

chyba ze pojdziesz na skróty i od razu wytniesz je flexem

bo i tak to jest złom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Dev napisał(a):

problem zawsze jest jeden, z odkreceniem tylnych jarzm

chyba ze pojdziesz na skróty i od razu wytniesz je flexem

bo i tak to jest złom

One tak szybko się zażynają? Ja miałem właśnie zestaw od Ciebie zacisków itp, wyglądały jak nowki sztuki jeżdżę na nich jakieś 7 lat. Myślisz ze możliwe ze będzie z tym problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz je na innych śrubach, nie na imbus to powinno udać się normalnie odkręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Langista napisał(a):

Jak masz je na innych śrubach, nie na imbus to powinno udać się normalnie odkręcić.

No właśnie na imbus mam ;( zobaczymy na dniach jak to pójdzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kluczowe jest bardzo dobre wyczyszczenie gniazda, można wcześniej pobić młotkiem i popsikać WD. Mnie w ten sposób udało się ruszyć kilkunasto letnie śruby. Dla wygody trzeba jednak odkręcić amortyzator od zwrotnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dev napisał(a):

problem zawsze jest jeden, z odkreceniem tylnych jarzm

chyba ze pojdziesz na skróty i od razu wytniesz je flexem

bo i tak to jest złom

Dokładnie,  te jarzma 245/255 zazwyczaj są śmietnik że względu na stojące śruby. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe tarcze przy montażu spryskać jakim czyścikiem do tarcz czy nie ma sensu? Bo różnie ludzie mówią ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze zmywaczem do hamulców czyszczę obie strony przed zamocowaniem zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie szybkie pytanie  auto stoi u mechanika .

Swap hamulców 345/300 s4 do A4 b6 1.8T ośka. Wydawało by się ze temat juz znany i przerabiany  x razy .

Zamówione linki z s4, mechanik dzwoni że nie pasują , moje seryjne są dłuższe.  Dostałem info ze nie będzie ręcznego .

 

Jak to wygląda z tymi linkami ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałeś za krótkie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byly dobierane zgodzie z numerami w temacie w pro choice 

I panowie powiedzieli ze sa 3 długości i ośka ma najdłuższe ...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Damiano9 napisał(a):

I panowie powiedzieli ze sa 3 długości i ośka ma najdłuższe ...

Ale ośka nie ma takiego zacisku jak S4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, george napisał(a):

Ale ośka nie ma takiego zacisku jak S4.

Co masz na myśli?  To chyba oczywiste ze zaciski są  inne.... i to nie odpowiedź na pytanie ;) pytanie jest,  jakie linki pasuja do a4 b6 1.8t pod zacisk z s4 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...