Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Caloscp&p z uzywanymi oslonami ciężko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pany czy tylny zestaw od Q podejdzie pod FWD? czy cos trzeba przerabiac?

Jeśli chodzi o 288 to zestaw jest P&P poza tarczami osłonowymi - ośka ma inne niż quattro

oczywista oczywistość ... zestaw nie może być od auta z elektrycznym ręcznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, pytanie do Ciebie :wink:

Można kupić w IC w dobrej cenie DS2500 (do moich prosiaków) - spotykam się z przeróżnymi opiniami na temat tych klocków... czy to prawda, że na zimno (albo np. po jeździe w trasie bez czestego hamowania), auto po prostu nie hamuje i możn się zdziwić ? Jak to jest?

Michu taka teoria wg producenta:

"Klocki hamulcowe Ferodo DS 2500 wybierane są zazwyczaj przez posiadaczy aut sportowych oraz zawodników (szuter, mokra nawierzchnia, lód). Największe zalety, dzięki której ta mieszanka zdobyła popularność to:

Wysoki współczynnik tarcia od niskich temperatur.

Nie wymaga dogrzewania.

Akceptowalna żywotność.

Nie powodują dużo szybszego zużywania się tarcz hamulcowych.

Dają bardzo dobre wyczucie pedału."

aż tego ci potrzeba? ... masz doświedczenie z DS PERFORMANCE? Dev wielokrotnie je zachwalał.

dzięki, w tym momencie mam dość miękki pedał, jeśli te będą _ostrzejsze_ to git. Jeżdżę na brembo i w tym momencie przy hamowaniu ze 180+ hamulce prawie, że wyją... ale nie wiem, czy to nie kwestia, że mało klocków zostało.

Na czym teraz jezdzisz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori sa takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie do S4-kowych hamulców założyłem klocki ATE Ceramic na przód i tył i na traczach Zimmermann sport hamuje to całkiem fajnie. Klocki godne polecenia IMO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chybag na glowe upadles z tymi klockami

Szajs nie warty tej ceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem w końcu zwykłe Ferodo Premium, zobaczymy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chybag na glowe upadles z tymi klockami

Szajs nie warty tej ceny

Dlaczego szajs? Kumpel ma i sobie chwali ceramike. Czekam aż pojeździ troche dłużej i zobacze jakie efekty będą

FLy najlepsze klocki to EBC RED STUFF. Zrobiliśmy kilkukrotnie testy u kumpla 200->0 i nie puchną. Hebel twardy jak pałka z rana :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chybag na glowe upadles z tymi klockami

Szajs nie warty tej ceny

Dlaczego szajs? Kumpel ma i sobie chwali ceramike. Czekam aż pojeździ troche dłużej i zobacze jakie efekty będą

FLy najlepsze klocki to EBC RED STUFF. Zrobiliśmy kilkukrotnie testy u kumpla 200->0 i nie puchną. Hebel twardy jak pałka z rana :decayed:

EBC nadaje się tylko do stosowania z tarczami EBC. Każdą inną tarcze poprostu zniszczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chybag na glowe upadles z tymi klockami

Szajs nie warty tej ceny

No i ja mam od 2 latek na tyle i jestem zadowolony. Fakt to tylko tył ale po B5 i ATE zmęczył mnie temat pylenia klocków i chcialem spróbować ... i może powalająco skuteczne nie sa ale faktycznie nie syfią tyle co zwykły klocek - pył jest jak bardziej siwy/szary niż czarny.

Zamówiłem w końcu zwykłe Ferodo Premium, zobaczymy :wink:

No mi szału nie robią - raczej nigdy już u mnie nie zawitają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chybag na glowe upadles z tymi klockami

Szajs nie warty tej ceny

No i ja mam od 2 latek na tyle i jestem zadowolony. Fakt to tylko tył ale po B5 i ATE zmęczył mnie temat pylenia klocków i chcialem spróbować ... i może powalająco skuteczne nie sa ale faktycznie nie syfią tyle co zwykły klocek - pył jest jak bardziej siwy/szary niż czarny.

Zamówiłem w końcu zwykłe Ferodo Premium, zobaczymy :wink:

No mi szału nie robią - raczej nigdy już u mnie nie zawitają.

jeśli to jest dla Ciebie wyznacznik to gratuluje... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chybag na glowe upadles z tymi klockami

Szajs nie warty tej ceny

No i ja mam od 2 latek na tyle i jestem zadowolony. Fakt to tylko tył ale po B5 i ATE zmęczył mnie temat pylenia klocków i chcialem spróbować ... i może powalająco skuteczne nie sa ale faktycznie nie syfią tyle co zwykły klocek - pył jest jak bardziej siwy/szary niż czarny.

Zamówiłem w końcu zwykłe Ferodo Premium, zobaczymy :wink:

No mi szału nie robią - raczej nigdy już u mnie nie zawitają.

jeśli to jest dla Ciebie wyznacznik to gratuluje... :facepalm:

nie zrozumiałeś treści kolego ... udział tyłu w korzystnych okolicznościach to może 30% (70 przód) więc jak tu mówic o skuteczność. przy bardzo gwałtownym hamowaniu ten udział zaczyna maleć - poprzez dociążenie przedniej osi, udział przodu rośnie

ktoś by powiedział dobry klocek musi pylić - w tym przypadku (pamiętając wciąż że to tylko tył) skuteczność sie nie osłabiła ani jej nie przybyło jakoś - ten klocek nie brudzi i wg mnie to spory plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FLy najlepsze klocki to EBC RED STUFF. Zrobiliśmy kilkukrotnie testy u kumpla 200->0 i nie puchną. Hebel twardy jak pałka z rana :decayed:

Nie ma EBC do 6-tloczkow. W ogole wybor jest dosc ograniczony, ATE, TRW, Ferodo Premium, DS2500 i jakas ceramika za 7 stowek... wiec wybralem normalna opcje, odpuscilem DS2500, bo jednak za duzo roznych opinii, a ja nie zapierdalam tym autem dzien w dzien, nie chcialoby mi sie grzac non stop hebli zeby trzymac skutecznosc :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ori za 450 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chybag na glowe upadles z tymi klockami

Szajs nie warty tej ceny

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co, głowa Cie boli ?

znam dziesiatki opinii na temat tych klocków, znam je doskonale z autopsji

i nie ma żadnego sensownego wytłumaczenia do tego aby to kupic

oczywiście nie pylą na czarno tylko na siwo, skutecznosc taka jak zwykły klocek a cena dwa razy wieksza

wolę dołozyc 100zł i kupic DS-y, które biją ceramiki na głowę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabyłem coś takiego:

20130724_190119.jpg

20130724_190527.jpg

Zestaw pochodzi z Seata Exeo

Co ciekawe auto te występuje tylko w jednej konfiguracji gdzie otrzymało 320/288 - dotyczy 2.0TFSI + Tiptronic (w skrzyni manual otrzymało już 312/255)

Zestaw dość świeży - 2010r. zaciski nienaganne ładne powierzchnie i stan powłok.

mam parę pytań:

1) Wyczyścić dobrze czy malować (o ile zacisk jako tak da się wyczyścic to jarzmo chyba trudniej)

2) Jak malować piecowo to rozumiem że segment od klocków ... czy jarzmo również się maluje? (zabezpiecza się płaszczyzny śrub, prowadzenia klocków i gwint czy nie?)

3) Jak bit potrzebny (rozmiar) by rozkręcić segmenty

4) blaszka ma ślady korozji - malować ją piecowo?

5) Można wymienić przewody stalowe - gdzie je można nabyć i jakie koszta.

Dodatkowo nabyłem tylne osłony oczywiście pod ośkę bo exeo w Q nie ma - ale jak już to tył trochę poczeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chybag na glowe upadles z tymi klockami

Szajs nie warty tej ceny

No i ja mam od 2 latek na tyle i jestem zadowolony. Fakt to tylko tył ale po B5 i ATE zmęczył mnie temat pylenia klocków i chcialem spróbować ... i może powalająco skuteczne nie sa ale faktycznie nie syfią tyle co zwykły klocek - pył jest jak bardziej siwy/szary niż czarny.

Zamówiłem w końcu zwykłe Ferodo Premium, zobaczymy :wink:

No mi szału nie robią - raczej nigdy już u mnie nie zawitają.

jeśli to jest dla Ciebie wyznacznik to gratuluje... :facepalm:

nie zrozumiałeś treści kolego ... udział tyłu w korzystnych okolicznościach to może 30% (70 przód) więc jak tu mówic o skuteczność. przy bardzo gwałtownym hamowaniu ten udział zaczyna maleć - poprzez dociążenie przedniej osi, udział przodu rośnie

Niestety tył rzeczywiście hamuje tylko na tyle żeby nie destabilizować toru jazdy więc przy hamowaniu na prostej zawsze można sobie jeszcze pomóc i zaoszczędzić kolejne 5-10% drogi hamowania :wink: Niemniej jednak jak klocek czy tarcza z tyłu będzie słaba to droga hamowania wzrośnie bo przód nie zrekompensuje tego przecież. Dlatego dziwię się też osobom, które zmieniają tylko przód na większy, przy hamowaniu w łuku można się zdziwić że auto pluje przodem bardziej niż zwykle :whistling:

U mnie siedzi już komplet :naughty: Jakby się ktoś zastanawiał czy malować osłony to na pewno malować :decayed: Foto słabe bo z telefonu ale coś tam widać

IMAG0368.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...