Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Luz pomiedzy klockiem a jarzmem

dokładnie, klocek był luźny na jarzmie, zmieniłem klocki i jest cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do DEVa
Zaczynam rozwazac wymianę układu hamulcowego (tarcze przod i tyl + klocki) w A4 B8 170KM 2010r 2.0 TDI CAHA.
Zastanawiam sie czy przy tzw okazji nie wymianic całości na komplet (przod i tyl) na S4....
Jak cenowo by to wszystko stało ?
Tarcze, klocki, jarzma, zaciski i wszystko co jest do tego zadania potrzebne...

Pisze tu bo PW do CIebie DEV jakoś jest niemozliwe do wyslania ;)
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr masz ponizej, zadzwon jutro, albp dzisiaj poznym wieczorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie jaki jest rozmiar tarcz tył z rs4 b7 czy jest jakis problem ze swapem do b7 w ośce seria 288

Majac tarcze jarzma klocki i zaciski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

324x22. musisz dotoczyc dystans pod tarcze bo osadzenie jest inne. musisz rozwiercić zwrotnice bo jarzmo jest mocowane na śrubach 12 a ori na 10 zz tego co pamiętam (albo analogicznie 10 i 8). W każdym razie rsowe jarzmo ma grubsze śruby.

Chciałbym żebyś zdawał sobie jeszcze sprawe że nowe tarcze (a przecież kiedyś każde sie skończą) kosztują 2000zl/szt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie rozmawialem z Devem malo oplacalny biznes , jest dokladnie jak piszesz

Dzieki :hi: Rozsądniej polowac Set z s4 Ceny tarcz sa duzo duzo nizsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o jakie S4 pytasz ?

Bo jest tego do cholery...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pardął...

s4b6/b7

jest anglik do rozebrania na części i się zastanawiam czy nie wrzucić tego do siebie...może inne propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem miesiąc temu przód na 320, tarcze, klocki nowe, płyn ate dot 4. Dzisiaj jadąc po łuku na chwilę zaświeciła się kontrolka, sprawdzałem poziom płynu, z 50kę musiałbym dolać. I tu pojawia się pytanie mogę dolać ate blue? Mam bańkę otwieraną dobry rok temu, czy kupować nową, tego co mam obecnie?

Wysłane z mojego GT-I9070

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...