SID Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 jakie koszta ? Na tyl 330/22 mm tez masz perforowane ? para 610 zł 330mm na tył (nr Zimmermanna 3334.50 o te pytasz ?) cena para 510 zł tych nie miałem jeszcze u siebie więc nie wiem czy szybko będą dostępne. za tydzień pochwale się tarczami do mego auta - już kończą się robic
Dev Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 wchodzą też na takie ET42 własnie o te fele mi chodziło [br]Dopisany: 28 Lipiec 2011, 23:21_________________________________________________ jakie koszta ? Na tyl 330/22 mm tez masz perforowane ? 330mm na tył (nr Zimmermanna 3334.50 o te pytasz ?) cena para 510 zł tak, o te tarcze pytałem
AndyN Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 W końcu i na mnie przyszedł czas ... Ale chyba jakiś symboliczny dystansik by się przydał .... Nie obciera ale niewiele brakuje ...
Dev Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 W końcu i na mnie przyszedł czas ... Ale chyba jakiś symboliczny dystansik by się przydał .... Nie obciera ale niewiele brakuje ... no w koncu.... :good: :good: myślałem, ze wczesniej mam sie właśnej śmierci spodziewac niż nowych hamulców u Ciebie :polew: dużo było zachodu z montazem ???? jak odczucia ???? zrób foto od przodu zobaczymy jak ma sie koło do nadkola
AndyN Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Trochę więcej zdjęć tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=28376.msg2550502#msg2550502 ale chyba nie o takie chodzi Przy montażu problemów nie było ale jako że rozgrzebane były dwa auta, nikomu się nie spieszyło, przerwy na papieroska też były uskuteczniane to trochę czasu się zeszło ... Nie hamowałem jeszcze z dużych prędkości, chcę by klocek się ułożył. Mam wrażenie, że nawet hamując z prędkości 60-80 km/h hamulce "łapią" wcześniej i w bardziej zdecydowany sposób, nie są tak gumowate jak te 312 Gdy klocek się ułoży wtedy sprawdzę jak to wyglada gdy hamuje się z większych prędkości Będę sprzedawał jarzma od 312 -> prosty sposób na swap z 288 na 312. Zaciski i klocki zostają te same, wystarczy zmienić tarcze i jarzma. Wkrótce zacznę się rozglądać za tylnymi zaciskami 288 ... :gwizdanie:
spetsnaz Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Nie hamowałem jeszcze z dużych prędkości, chcę by klocek się ułożył. Mam wrażenie, że nawet hamując z prędkości 60-80 km/h hamulce "łapią" wcześniej i w bardziej zdecydowany sposób, nie są tak gumowate jak te 312 To akurat w większej mierze od przewodów.
AndyN Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Nie hamowałem jeszcze z dużych prędkości, chcę by klocek się ułożył. Mam wrażenie, że nawet hamując z prędkości 60-80 km/h hamulce "łapią" wcześniej i w bardziej zdecydowany sposób, nie są tak gumowate jak te 312 To akurat w większej mierze od przewodów. Anyway, zayebiście mi to odpowiada ....
Dev Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 szukaj na tyl 300mm no i przewody, to podstawa
AndyN Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 szukaj na tyl 300mm no i przewody, to podstawa Nie wiem czy na tył nie wybiorę 288 mm. Nie chcę zmieniać linki od ręcznego, tarcze i klocki też są chyba tańsze(?) Przewody w oplocie na tył oczywiście są i czekaj na zakup, i wymianę zacisków tylnych
Dev Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 jak miales 255mm tarcze to bez problemu wejdzie na te linke 288mm koszta tarcz i klockow na 255 i 288 sa zblizone ale Cie zmartwie, przy przodzie 320mm, 288mm to juz koniecznosc
AndyN Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 (...) zrób foto od przodu zobaczymy jak ma sie koło do nadkola Dawać dystansy, nie dawać? Opuszek palca się częsciowo mieści, trochę luzu jest Tego czarnego to prawie w ogóle nie widać, mogłem walnąć bardziej oczojebny kolorek ...
kileeer Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 nie przesadzaj z tymi dystansami... skoro sie mieści i nic nie obciera to jest ok. U mnie też za wiele luzu nie ma a mam upchiete w 16"
AndyN Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Mnie nie chodzi o średnicę koła ale odległość zacisku od ramion felgi ...
kileeer Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 jak uważasz... ja bym nic nie zakładał.
siemian Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Kuzaj swojego czasu założył duże hamulce do Imprezy znajomego (bo sam użytkował to auto przez jakiś czas) i tam nine włożyłbyś kartki papieru pomiędzy zacisk a felge :decayed:
AndyN Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Jeśli się uda to będę miał kilka kompletów dystansów różnej grubości tanim kosztem. Więc mogę eksperymentować ... Mam do sprzedania jarzma przód 312 mm -> link w sygnaturce[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 20:51_________________________________________________Możecie wrzucić foto jak wyglądają zaciski tylne 288 mm?
Dev Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 podaj mail. To wysle Ci foty[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 21:58_________________________________________________jeszcze pod takie felgi wchodza zaciski na tarcze 320mm i co w tym ciekawe nie jest to zacisk Ate tylko Lucas koło jest z audi A6 C5 2.7BiT, dzisiaj przyjechalo na wymioane tarcz i klocków
Dev Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 w brew pozorom nie jest tak zle luzu jest ok 7mm, własciciel twierdzi ze masz tez 16" stalówki :blink: :blink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się