marda16 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 zaciski i klocki owszem, tarcze już nieosłony tez można zapodac z A6-ki czy te osłony z A8 z linku też pasują do zacisków z A6 bo tam też przychodzi chyba tarcza 321? Audi A8 D3 4,2 Osłona tarczy hamulcowej4E0615311H (2897974700) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
AndyN Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 zaciski i klocki owszem, tarcze już nieosłony tez można zapodac z A6-ki czy te osłony z A8 z linku też pasują do zacisków z A6 bo tam też przychodzi chyba tarcza 321? Audi A8 D3 4,2 Osłona tarczy hamulcowej4E0615311H (2897974700) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Jakie wcześniej hamulce miałeś/masz? Ja zmieniając z 312 na 321osłon nie zmieniałem, zostały te od 312.
marda16 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 no ja to seryjne mam 288 także osłona za mała bedzie:kwasny: ponawiam pytanie czy ktoś zakładał takie osłony z A8 czy będą one pasowały pod zaciski z A6 pod tarcze 321 Audi A8 D3 4,2 Osłona tarczy hamulcowej4E0615311H (2897974700) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
RalphA4 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Koledzy mam pytanko zakupiłem zaciski pod heble 320, a teraz dojrzałem na sprzedaż heble 345 z s4. Czy jest kolosalna różnica w hamowaniu? Jak wyglądają ceny tarcz klocków? wiem że 320 wchodzą bez problemy a jak z S4, pytam narazie o sam przód. Pozdrawiam
pioteros Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 a masz siedemnastki na zimę? różnica jest a koszty też większe ze względu choćby na koszt większych zimowek Wystukane z Pegasusa
RalphA4 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 będe miał narazie mam 15 wiec czekam do lata z montażem, bo wtedy wskoczą 17. A orientacyjne ceny ktoś ogarnia ?
Artur82 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Czym się różni tyle jarzmo prawe od lewego??
Artur82 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Przod czy tyl? o tył mi chodziło...no i jeszcze jedno po wymianie tyłu cały czas jest wrazenie jakby pedał hamulca zrobił się miękki, a niby jest odpowietrzony, co może być przyczyną??
marda16 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 musisz trochę pojeździć to się ułoży wszystko....
Artur82 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 a jak wymieniałem dziś sam tył, to niech mi ktoś podopowie czy odpowietrzam też przód? no i jeszcze jedno czy odpowietrzenie robi się na włączonym zapłonie czy na wyłączonym??
P-U-M-A Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Dev jak wygląda odpowietrzanie w ASO? Tak jak ty mi tłumaczyłeś i tak jak zrobiliśmy u mnie. Czy jakoś inaczej? Ciekawa sprawa w końcu trochę Audi ma na tyle zaciski typu 300/288.
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 w ASO ???? :polew::polew: nie mają bladego pojecia....
P-U-M-A Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Co za ludzie:facepalm: Czyli większość Audi serwisowanych śmiga nie odpowietrzone:grin::grin:
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 jezeli kupujesz w ASO zaciski to są juz zalane płynem podpinasz przewód i nawet nie musisz odpowietrzac gorzej jest jak zacisk jest pusty
P-U-M-A Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Chciałem jechać kiedyś obadać czy u mnie jest do końca odpowiednio odpowietrzone ale się rozmyśliłem teraz:decayed:
Artur82 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Dev a odpowietrzenie robie na właczonym zapłonie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się