Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

bryleks,

duża strzykawka z wężykiem montowanym na odpowietrznik

otwarty zbiorniczek wyrównawczy, ktoś do uzupełniania płynu i pompowania, no i grawitacja :)

zaczynasz od najdalszego koła od zbiorniczka i następnie kolejne najdalsze

warto mieć nowy płyn innego koloru niż obecny w aucie, cobyś wiedział, że przepchnąłeś już stary płyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie mam takie pytanko, na dniach będę robił przekładkę na 320 (dzięki Devastation :) ) i czy jest jakiś problem z wymianą płynu hamulcowego?

Jakiś specjalny sprzęt trzeba mieć do tego czy coś?

owszem, sprawna noga :grin:

---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ----------

Witam, Panowie jakiej firmy klocki polecacie do seryjnych tarcz w b6 ? Miały być z RS z TTki, nie wiedziałem czy pasują, a jak już doczytałem to gościu ich nie miał :facepalm: . Narazie trzeba wymienić, bo szkoda tarcz :)

najlepiej ori, jak Cie interesują to mam dostepne

---------- Post dopisany at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ----------

bryleks,

duża strzykawka z wężykiem montowanym na odpowietrznik

otwarty zbiorniczek wyrównawczy, ktoś do uzupełniania płynu i pompowania, no i grawitacja :)

zaczynasz od najdalszego koła od zbiorniczka i następnie kolejne najdalsze

warto mieć nowy płyn innego koloru niż obecny w aucie, cobyś wiedział, że przepchnąłeś już stary płyn

grawitacyjnie takie sprawy to załatwia sie w WC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dev jak to jest z odpowietrzaniem w naszych autach ... generalnie od wieków stosuje się zasadę zaczynająć od najdalszego koła (tylne prawe) ale ostatnio czesto widuje info że przy ABS należy postąpić odwrotnie i zacząć od najbliższego koła - czyli lewe przednie itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej moje zabawy ze spowalniaczami:

tarcze OZ + Ferrodo FDS-1629 + zacisk Seat Exeo 2011 (2.0TFSI+Multitronic - z manualem już ma tarcze 312, także to jedyna konfiguracja Exeo z tymi hamulcami):

njh9.jpg

x4y9.jpg

q7f6.jpg

z07v.jpg

henb.jpg

twpd.jpg

79jv.jpg

lzxj.jpg

0ko1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz FWD to rozkład masy przy hamowaniu idzie w większości na przód.

Więc raczej nie ma większego znaczenia jakie tarcze dasz na tył.

Ja na przodzie mam standardowy set TRW i na przód nie polecam i drugi raz ich na przód nie włożę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie czy te przewody idzie gdzieś kupić czy może coś innego stosować :decayed: bo mam już komplet i się tak czaje by założyć, No i tył 288 z q ale to podobno żaden problem :wink:

---------- Post dopisany at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ----------

http://img114.imageshack.us/img114/5512/27271974tx5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez te druty masz w 99% przy zacisku od razu

oj wiem ale jeden drut jest jakiś nie ruchomy :wink: i muszę jeden nowy, lub pojadę do gości aco brałem zaciski i wykręce z drugiego kompletu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby je dobrze wygiąć aby nie zmniejszyć przekroju trzeba sposobu. Ogólnie nie powinno stosować sie miedzianych przewodów, w DE auto ląduje na lawecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie czy te przewody idzie gdzieś kupić czy może coś innego stosować :decayed: bo mam już komplet i się tak czaje by założyć, No i tył 288 z q ale to podobno żaden problem :wink:

---------- Post dopisany at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ----------

http://img114.imageshack.us/img114/5512/27271974tx5.jpg

Marcin mam jeden przewód - kupiłem do swoich nowy (ASO) bo myślałem że na zagięciu stary był przytarty ... ale jak miałem już nowy to oczyściłem go z tej czarnej powłoki trochę i nie widzę by było coś z nim nie tak. W ASO mogę go mieć za 50-55 zł albo za miedziaka na piwko ten używany mogę ci wysłać tylko trzeba by sprawdzić stronę - mój jest z lewego zacisku.

---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ----------

Zeby je dobrze wygiąć aby nie zmniejszyć przekroju trzeba sposobu. Ogólnie nie powinno stosować sie miedzianych przewodów, w DE auto ląduje na lawecie.

No Dev mistrzu spowalniaczy :notworthy:byś skomentował moją robotę ... teraz widzę że od Ciebie zestaw jest w dobrej cenie ;) no ale mam satysfakcję, że sam robiłem wszystko :naughty:

ps. tak bez pośpiechu jak na przełomie roku lub później by tył 288 się trafił to jestem chętny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robota, jak robota, widze to codziennie. :grin:

Ciesze sie ze w koncu zrozumiales ze nie chcialem zedrzec z Ciebie skóry.

Jaka tarcze do tego dajesz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev mam u siebie założone 320\288 i zastanawiam się czy ma sens założyć ma tył 300 z S4. Czy między tyłem 288 a 300 jest wyraźnie większa siła hamowania? Wiem że 300 są już wentylowane więc lepiej odprowadzają ciepło ale głównie zależy mi na skuteczności przy średnich predkościach.

Sony Xperia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robota, jak robota, widze to codziennie. :grin:

Ciesze sie ze w koncu zrozumiales ze nie chcialem zedrzec z Ciebie skóry.

Jaka tarcze do tego dajesz ?

Wyżej pisałem ;) ... OZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra jak cos wiem ze masz. Ja postaram sie pojechac do goscia wykrecic z drugiego. Bo wymieniac zacisku nie chce z jarzmem bo te co mam to sa prawie nowki ;)

Sent from my телефон

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauwazylem :facepalm:

Tloczki z zaciskow rozbierales, smarowales, hm ?

Oczywiscie :thumbup:

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...