Schmolke Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 bryleks, duża strzykawka z wężykiem montowanym na odpowietrznik otwarty zbiorniczek wyrównawczy, ktoś do uzupełniania płynu i pompowania, no i grawitacja zaczynasz od najdalszego koła od zbiorniczka i następnie kolejne najdalsze warto mieć nowy płyn innego koloru niż obecny w aucie, cobyś wiedział, że przepchnąłeś już stary płyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Panowie mam takie pytanko, na dniach będę robił przekładkę na 320 (dzięki Devastation ) i czy jest jakiś problem z wymianą płynu hamulcowego?Jakiś specjalny sprzęt trzeba mieć do tego czy coś? owszem, sprawna noga ---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ---------- Witam, Panowie jakiej firmy klocki polecacie do seryjnych tarcz w b6 ? Miały być z RS z TTki, nie wiedziałem czy pasują, a jak już doczytałem to gościu ich nie miał . Narazie trzeba wymienić, bo szkoda tarcz najlepiej ori, jak Cie interesują to mam dostepne ---------- Post dopisany at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- bryleks,duża strzykawka z wężykiem montowanym na odpowietrznik otwarty zbiorniczek wyrównawczy, ktoś do uzupełniania płynu i pompowania, no i grawitacja zaczynasz od najdalszego koła od zbiorniczka i następnie kolejne najdalsze warto mieć nowy płyn innego koloru niż obecny w aucie, cobyś wiedział, że przepchnąłeś już stary płyn grawitacyjnie takie sprawy to załatwia sie w WC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Właśnie dev jak to jest z odpowietrzaniem w naszych autach ... generalnie od wieków stosuje się zasadę zaczynająć od najdalszego koła (tylne prawe) ale ostatnio czesto widuje info że przy ABS należy postąpić odwrotnie i zacząć od najbliższego koła - czyli lewe przednie itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Auta z ABSem odpowietrza sie od przedniego lewego. Przy wymianie plynu nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Trochę na temat klocków. http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/index.php?modul=numery&page=czytaj&id=176 http://www.motofakty.pl/artykul/klocki-hamulcowe-swiadomy-wybor.html http://motofocus.pl/nowosci/9499/o-jakosci-klockow-hamulcowych http://www.orurowanie.eu/uklad-hamulcowy/hamulce-nie-warto-oszczedzac.html http://www.autoflesz.pl/artykuly/747,Hamulce_maja_juz_ponad_101_lat.html Sony Xperia Tapatalk 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Poniżej moje zabawy ze spowalniaczami: tarcze OZ + Ferrodo FDS-1629 + zacisk Seat Exeo 2011 (2.0TFSI+Multitronic - z manualem już ma tarcze 312, także to jedyna konfiguracja Exeo z tymi hamulcami): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Jeśli masz FWD to rozkład masy przy hamowaniu idzie w większości na przód. Więc raczej nie ma większego znaczenia jakie tarcze dasz na tył. Ja na przodzie mam standardowy set TRW i na przód nie polecam i drugi raz ich na przód nie włożę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 i pewnie 288/245 Cię w pełni satysfakcjonuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 powiedzcie czy te przewody idzie gdzieś kupić czy może coś innego stosować bo mam już komplet i się tak czaje by założyć, No i tył 288 z q ale to podobno żaden problem ---------- Post dopisany at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ---------- http://img114.imageshack.us/img114/5512/27271974tx5.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Przeciez te druty masz w 99% przy zacisku od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Przeciez te druty masz w 99% przy zacisku od razu oj wiem ale jeden drut jest jakiś nie ruchomy i muszę jeden nowy, lub pojadę do gości aco brałem zaciski i wykręce z drugiego kompletu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Zeby je dobrze wygiąć aby nie zmniejszyć przekroju trzeba sposobu. Ogólnie nie powinno stosować sie miedzianych przewodów, w DE auto ląduje na lawecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 powiedzcie czy te przewody idzie gdzieś kupić czy może coś innego stosować bo mam już komplet i się tak czaje by założyć, No i tył 288 z q ale to podobno żaden problem ---------- Post dopisany at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ---------- http://img114.imageshack.us/img114/5512/27271974tx5.jpg Marcin mam jeden przewód - kupiłem do swoich nowy (ASO) bo myślałem że na zagięciu stary był przytarty ... ale jak miałem już nowy to oczyściłem go z tej czarnej powłoki trochę i nie widzę by było coś z nim nie tak. W ASO mogę go mieć za 50-55 zł albo za miedziaka na piwko ten używany mogę ci wysłać tylko trzeba by sprawdzić stronę - mój jest z lewego zacisku. ---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ---------- Zeby je dobrze wygiąć aby nie zmniejszyć przekroju trzeba sposobu. Ogólnie nie powinno stosować sie miedzianych przewodów, w DE auto ląduje na lawecie. No Dev mistrzu spowalniaczy :notworthy:byś skomentował moją robotę ... teraz widzę że od Ciebie zestaw jest w dobrej cenie no ale mam satysfakcję, że sam robiłem wszystko ps. tak bez pośpiechu jak na przełomie roku lub później by tył 288 się trafił to jestem chętny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Robota, jak robota, widze to codziennie. Ciesze sie ze w koncu zrozumiales ze nie chcialem zedrzec z Ciebie skóry. Jaka tarcze do tego dajesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Dev mam u siebie założone 320\288 i zastanawiam się czy ma sens założyć ma tył 300 z S4. Czy między tyłem 288 a 300 jest wyraźnie większa siła hamowania? Wiem że 300 są już wentylowane więc lepiej odprowadzają ciepło ale głównie zależy mi na skuteczności przy średnich predkościach. Sony Xperia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Kazda zmiana na wiekszy rozmiar daje wyrazna poprawe skutecznosci hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Robota, jak robota, widze to codziennie. Ciesze sie ze w koncu zrozumiales ze nie chcialem zedrzec z Ciebie skóry. Jaka tarcze do tego dajesz ? Wyżej pisałem ... OZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Nie zauwazylem Tloczki z zaciskow rozbierales, smarowales, hm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Dobra jak cos wiem ze masz. Ja postaram sie pojechac do goscia wykrecic z drugiego. Bo wymieniac zacisku nie chce z jarzmem bo te co mam to sa prawie nowki Sent from my телефон Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Nie zauwazylem Tloczki z zaciskow rozbierales, smarowales, hm ? Oczywiscie Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się