Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jakbyś chciał to mam nowe oryginalne tarcze i klocki pod 320. co ori to ori

Jaka cena u Ciebie ?

---------- Post dopisany at 14:47 ---------- Poprzedni post napisany at 14:46 ----------

Tarcze OZ klocki ferodo premier

Wsio nowe

Z malowaniem w tej cenie ?

---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 14:47 ----------

jesli chodzi o b5 to jedyne wyjscie bez innych przerobek i wtedy jest warto, skok srednicy o ponad 2cm to juz duzo, ale w b6 nie warto sie bawic w 312

takze mastapi bierz od tomka ten zestaw i sie nie zastanawiaj, bedzies zadowolony ;)

Wezme , wezme tylko muszę parę dni poczekac aby zobaczyc ile srodków z wypłaty zostanie:wink:

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Chce samemu zrobić Big Brake Kit do siebie na zacisku 18ZR/L i tarczy 345mm.

Czy zwornica i piasta we wszystkich B6/B7 jest taka sama ?

Potrzebuje zrobić mocowanie zwrotnicy do zacisku, zobaczyć jaki potrzebny jest dystans i dopasować wszystko przed instalacją na aucie.

Opublikowano
Chce samemu zrobić Big Brake Kit do siebie na zacisku 18ZR/L i tarczy 345mm.

Czy zwornica i piasta we wszystkich B6/B7 jest taka sama ?

Potrzebuje zrobić mocowanie zwrotnicy do zacisku, zobaczyć jaki potrzebny jest dystans i dopasować wszystko przed instalacją na aucie.

Dla mnie to FuckBrake :facepalm:

---------- Post dopisany at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany at 15:03 ----------

Mastapi mam jeszcze zestaw z b8 320 mm

Troche tanszy

Opublikowano

po co ci mocowanie do zacisku jesli wszystko pasuje plug n play poza srubami, poza tym tarcza idzie wtedy 350 chyba z MLa ale tu moge sie mylic

Opublikowano
Chce samemu zrobić Big Brake Kit do siebie na zacisku 18ZR/L i tarczy 345mm.

Czy zwornica i piasta we wszystkich B6/B7 jest taka sama ?

Potrzebuje zrobić mocowanie zwrotnicy do zacisku, zobaczyć jaki potrzebny jest dystans i dopasować wszystko przed instalacją na aucie.

Dla mnie to FuckBrake :facepalm:

---------- Post dopisany at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany at 15:03 ----------

Mastapi mam jeszcze zestaw z b8 320 mm

Troche tanszy

Rozumiem że to uzywka , jaka cena ?

Opublikowano

tarcza pasuje 345mm, potrzebuje zrobić cuda by się całość zmieściła w 17" felgę dlatego potrzebuje podstawę na której można przymierzyć zestaw.

---------- Post dopisany at 15:12 ---------- Poprzedni post napisany at 15:11 ----------

A to niby dlaczego ? Dobry duży tani zacisk, duży i tani klocek z duża powierzchnią tarcia.

Opublikowano

musisz zeszlifowac zacisk dosyc mocno, a i tak nie w kazda sie to zmiesci, nie wiem czy w c6 mocno sie rozni piasta, tam byla bardziej wysunieta na zewnatrz co by ci ulatwilo troche sprawe

Opublikowano

no dobrze ale pytałem o to czy zwornica i piasta we wszystkich B6/B7 jest taka sama ?

wiem co mam zrobić, potrzebuje mieć możliwość zrobienia tego na stole, a nie na aucie.

Opublikowano

wszystko bylo to samo

Opublikowano

Dev, dużo masz jeszcze tych zestawów do swapa na 320/288? Będę musiał u siebie wymienić za jakiś czas (jak finanse pozwolą) i już się rozglądam. Przewody w stalowym oplocie też kiedyś miałeś, jaka cena takiego zestawu z oplotem?

Btw, przeglądałem kilka wątków na temat piszczących hamulców, jednak nie zauważyłem w żadnym (a może przeoczyłem?) swojego problemu. Otóż od czasu do czasu piszczą mi hamulce, jak wcisnę delikatnie pedał to przestają. Nie zauważyłem, żeby mycie samochodu czy powiedzmy deszcz miał na to wpływ. Co może być przyczyną? Bo powiem szczerze, że jest to dosyć irytujące...

Opublikowano

Jeden z uzytkowników forum zasugerował mi że ori zestaw 320 jest lepszy niz kombinacja tarcze OZ/klocki ferodo premier , ktos moze to potwierdzic ?

Opublikowano

:polew::polew::polew::polew::polew:

A jak myslisz ze kto robi te tarcze i klocki ?????

Zimmermann i Ferodo

---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:31 ----------

Dev, dużo masz jeszcze tych zestawów do swapa na 320/288? Będę musiał u siebie wymienić za jakiś czas (jak finanse pozwolą) i już się rozglądam. Przewody w stalowym oplocie też kiedyś miałeś, jaka cena takiego zestawu z oplotem?

Btw, przeglądałem kilka wątków na temat piszczących hamulców, jednak nie zauważyłem w żadnym (a może przeoczyłem?) swojego problemu. Otóż od czasu do czasu piszczą mi hamulce, jak wcisnę delikatnie pedał to przestają. Nie zauważyłem, żeby mycie samochodu czy powiedzmy deszcz miał na to wpływ. Co może być przyczyną? Bo powiem szczerze, że jest to dosyć irytujące...

Na te chwile nie mam zadnych 288 na tyl

Przewody sa dostepne 310zl

Opublikowano
:polew::polew::polew::polew::polew:

A jak myslisz ze kto robi te tarcze i klocki ?????

Zimmermann i Ferodo

---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:31 ----------

Dev, dużo masz jeszcze tych zestawów do swapa na 320/288? Będę musiał u siebie wymienić za jakiś czas (jak finanse pozwolą) i już się rozglądam. Przewody w stalowym oplocie też kiedyś miałeś, jaka cena takiego zestawu z oplotem?

Btw, przeglądałem kilka wątków na temat piszczących hamulców, jednak nie zauważyłem w żadnym (a może przeoczyłem?) swojego problemu. Otóż od czasu do czasu piszczą mi hamulce, jak wcisnę delikatnie pedał to przestają. Nie zauważyłem, żeby mycie samochodu czy powiedzmy deszcz miał na to wpływ. Co może być przyczyną? Bo powiem szczerze, że jest to dosyć irytujące...

Na te chwile nie mam zadnych 288 na tyl

Przewody sa dostepne 310zl

Cóz tak mi zasugerował niejaki Siemian, więc jak to jest ori = oz+ ferodo ?Tak mi napisał : ori to ori. to zawsze będzie najlepsze i nawet jak ktoś Ci powie że "to to samo co ori" bo ta firma robi dla audi to jest w błedzie.To sa całkiem inne produkty.

Opublikowano

Każdy chwali to co akurat ma na sprzedaż.:grin: Prawda taka, że czy kupisz ori, czy też zestaw Oz+ferodo to będziesz zadowolony.

Opublikowano
Każdy chwali to co akurat ma na sprzedaż.:grin: Prawda taka, że czy kupisz ori, czy też zestaw Oz+ferodo to będziesz zadowolony.

Pewnie jest tak jak mowisz tylko dlaczego w takim ukladzie ori jest drozszy niz OZ/Ferodo ?

Opublikowano

Bo na ori masz jeszcze nabity znaczek audi, wiec płacisz dodatkowo za brandowanie.

Opublikowano

Dokladnie, nie inaczej.

Opublikowano
Dokladnie, nie inaczej.

Ciekawe co na to Siemian / mistrz marketingu forumowego ?:grin:

Opublikowano

a ja się z tym nadal nie zgodze. Jeśli chodzi o np. wahacze to tak. wahacz z lemfordera ma zeszlifowany znaczek audi i w tym momencie jest to ta sama część co oryginał. Znam przykład np. niezwiązany z marką Audi a marką BMW. Magneti Mareli robi zawieszenia i całkiem inna zrotnica idzie do BMW a całkiem inna do sklepu jako MM. A dzieje się to dlatego że za każdą wadliwą część którą MM wyśle do BMW, MM musi zapłacić 1000 euro kary. I to są różnice.

Jeśli chodzi np. o Opla to tam na pierwszy montaż idą całkiem inne częsci a w ASO kupujesz całkiem inne więc nie jest to sprawa taka oczywista.

---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:20 ----------

Każdy chwali to co akurat ma na sprzedaż.:grin:

Tu się nie zgodze bo na półce leży mi to i to więc rybka co się sprzeda... :decayed:

Prawda taka, że czy kupisz ori, czy też zestaw Oz+ferodo to będziesz zadowolony.

Pewnie i tak, aczkolwiek zdania nie zmianiam że to nie są te same tarcze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...