Dev Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Ferodo w tej chwili nie jest dostępne w tym wymiarze. Jutro zapytam mojego dostawce z Belgii, może będzie mieć na stanie.
diesel1511 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Ok czekam na kontakt przeszukalem caly internet i nic :/ @Dev przyszły mi zaciski od s4 chciałbym je poczyścic mogę spokojnie odkręcić te duże torxy czy mi się coś wyspie i sobie z później nie poradze z poskladaniem. Edytowane 4 Maja 2016 przez diesel1511
Brdm Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 te 4 możesz odkręcać nic sie nie stanie, ale bez sensu czyścić to ... do piaskowania i w proszek je ...
Dev Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 nie ma sensu piaskowac i malowac aluminiowe strony zacisku
Gunwo Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Koledzy, do zacisku na tył 288mm zestaw naprawczy Autofren D4458 będzie ok ? Wymieniać wszystkie gumki razem z tą tylną od strony ręcznego ? Czy tylko te od strony tłoczka ? . Kolejna rzecz jak najlepiej podejść do sprawy odpowietrzenia wiem że sporo osób miało problemy z odpowietrzeniem tych zacisków . Zaciski będą w ręku więc można sobie jakoś to ułatwić ? Mogę też wykorzystać maszynkę która wytwarza ciśnienie w układzie ale też słyszałem że u kilku osób nawet to nie pomogło .
Gunwo Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Kup TRW SJ1236 Dzięki wielkie DEV poszukam , bo niestety w IC pustki z tym towarem . A wypowiesz się jeszcze na temat odpowietrzenia ?
shakal Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Panowie końcem następnego tygodnia zmieniam a raczej zmieniać bedą u mnie heble z 312/255 na 345/300. Moje pytanie czy do montażu nowych większych hebli bede potrzebował jakieś inne specjalne śruby które to wszystko bedą trzymać czy te z demontażu będą pasować? Mam nadzieje ze ktoś zrozumie o co mi chodzi Wysłane z iPhone
pioteros Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 zwrotnice ci zostają te same, otwory w nich też więc sruby beda szly te same
shakal Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 zwrotnice ci zostają te same, otwory w nich też więc sruby beda szly te same Dzięki. Nie znam sie wiec wolałem wcześniej zapytać żeby auto za długo nie stało u mechanika bo będzie mi potrzebne Podziękował jeszcze raz
Dev Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Kup TRW SJ1236Dzięki wielkie DEV poszukam , bo niestety w IC pustki z tym towarem . A wypowiesz się jeszcze na temat odpowietrzenia ? Wandej ma
Wandej Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Kup TRW SJ1236 Dzięki wielkie DEV poszukam , bo niestety w IC pustki z tym towarem . A wypowiesz się jeszcze na temat odpowietrzenia ? Przecież napisałem Ci że masz je w gratisie do zacisków
wesz82 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Tomek to te same majstry coś mi o nich mówił??? http://allegro.pl/przekladnia-maglownica-audi-a4-passat-b5-b6-b7-i6147089999.html
BartRose Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 (edytowane) Dev co myslisz o zestawie Hamulce od S4 B7 tył, oraz zaciski A6 C6 S-line 347 przód ??? Zestaw oczywiscie do 1.8T Quattro. Edytowane 7 Maja 2016 przez BartRose
Brdm Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Dev co myslisz o zestawie Hamulce od S4 B7 tył, oraz zaciski A6 C6 S-line 347 przód ??? Zestaw oczywiscie do 1.8T Quattro. zestaw jak zestaw... ZAKŁADAĆ i jeździć
Krzycho81 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 (edytowane) Ja nie nacieszyłem się długo swoim zestawem. Przy delikatnym hamowaniu słychać głośne huczenie, Kierownica i pedał ok zero drgań. Chyba klocki red suff wykończyły zimmermanna sport. Zmieniłem klocki na ferodo ale efektu brak. Edytowane 7 Maja 2016 przez Krzycho81
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się