czarny Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 ale takie piszczenie nie moze spowodować jakiś uszkodzeń czy cos? i to sie nie dzieje zawsze raz jest a raz nie ma
Dev Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 nic sie nie stanie piszczy klocek ocierajacy sie o tarcze poniewaz nie cofa sie tak jak powinien
kileeer Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Panowie zacisk dwu-tłoczkowy pod tarcze 321mm zmieści się w felgę 16" z et 43?
czarny Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 nic sie nie stanie piszczy klocek ocierajacy sie o tarcze poniewaz nie cofa sie tak jak powinien ale podczas nacisnietego pedala ? <wow> zacis jedno tłoczkowy jest no i sie nie miesci zastosowałem delikatny dystans:) a na nastepna zimę przyjdą alu:) Panowie zacisk dwu-tłoczkowy pod tarcze 321mm zmieści się w felgę 16" z et 43?
kileeer Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 nie jest za duzy ogólnie w każdą stronę czy mowa tylko o wysokim et? Bo może dystans bym założył jak by to pomogło.
Dev Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 jezeli masz wcisniety hamulec wówczas wina jest po stronie materialu z jakiego jest zrobiony element cierny[br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 16:48_________________________________________________nie wrzucisz dwutloczkowego zacisku na felge 16''
Dev Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 na 17'' wrzucisz żle napisałem, miało byc: ze ten zacisk idzie na minimum 17'' felge
kileeer Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 yhy. oki to w takim razie nawet nie będę przymierzał czy wejdzie, tylko poczekam na wiosnę z montażem bo nie mam zimówek w rozmiarze 17" za to będę miał czas na zebranie wszystkich elementów potrzebnych do swapa. dzięki za pomoc. pozdrawiam
Dev Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 yhy. oki to w takim razie nawet nie będę przymierzał czy wejdzie, tylko poczekam na wiosnę z montażem bo nie mam zimówek w rozmiarze 17" za to będę miał czas na zebranie wszystkich elementów potrzebnych do swapa. dzięki za pomoc. pozdrawiam kiedys juz rozmawialismy na ten temat..... ja unikam tych zacisków jak diabeł swieconej wody bo potrzeba do nich minimum 17''-ych felg, lubia sie zacierac tłoczki i nierównomiernie scieraja sie tam klocki w/g mnie nie jest to udana konstrukcja, lepiej jest montowac jednotłoczkwe zaciski
kileeer Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 yhy. oki to w takim razie nawet nie będę przymierzał czy wejdzie, tylko poczekam na wiosnę z montażem bo nie mam zimówek w rozmiarze 17" za to będę miał czas na zebranie wszystkich elementów potrzebnych do swapa. dzięki za pomoc. pozdrawiam kiedys juz rozmawialismy na ten temat..... ja unikam tych zacisków jak diabeł swieconej wody bo potrzeba do nich minimum 17''-ych felg, lubia sie zacierac tłoczki i nierównomiernie scieraja sie tam klocki w/g mnie nie jest to udana konstrukcja, lepiej jest montowac jednotłoczkwe zaciski no jak kondycja tłoczków jest do d*py to fakt klocki beda sie nie równo zużywać. No ja przed założeniem na pewno zrobię odświeżenie ich i nasmaruję smarem ATE tak jak rozmawialiśmy, a jak będzie wszystko ok śmigać to efekt hamowania powinien być zadowalający.
czarny Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 no ja mam własnie jedno tłoczkowe a tez potrzebuje 17 cali
kileeer Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 no ja mam własnie jedno tłoczkowe a tez potrzebuje 17 cali felga feldze nie równa...
czarny Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 aaaa na stalówke nie wejdzie nie ma najmniejszych szans, a A6 C6 ten zacisk jedno tłoczkowy wejdzie na alu 16
siemian Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 yhy. oki to w takim razie nawet nie będę przymierzał czy wejdzie, tylko poczekam na wiosnę z montażem bo nie mam zimówek w rozmiarze 17" za to będę miał czas na zebranie wszystkich elementów potrzebnych do swapa. dzięki za pomoc. pozdrawiam kiedys juz rozmawialismy na ten temat..... ja unikam tych zacisków jak diabeł swieconej wody bo potrzeba do nich minimum 17''-ych felg, lubia sie zacierac tłoczki i nierównomiernie scieraja sie tam klocki w/g mnie nie jest to udana konstrukcja, lepiej jest montowac jednotłoczkwe zaciski dowiadywałeś się to co gadaliśmy z tą wysyłką?
Flyer Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 dwutloczkowy, czyli S4 B5 ? Norbi w S4 mial 16" na zime na dystansie Tylko, ze te zaciski w S4 B5 wchozda glebiej niz w A4 B6... Mi 18" z ET45 nie wchodzila na niego, z dystansem 5mm ledwo ledwo.
kileeer Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 dwutloczkowy, czyli S4 B5 ? Norbi w S4 mial 16" na zime na dystansie Tylko, ze te zaciski w S4 B5 wchozda glebiej niz w A4 B6... Mi 18" z ET45 nie wchodzila na niego, z dystansem 5mm ledwo ledwo. to są zaciski z a6 allroad, ale wygladaja na takie jak z s4 b5. A nie wiesz jaki dystans miał przy jakim Et?
Dev Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 przyznam sie ze nie widziałem nigdy felgi 16'' na tym zacisku :mysli: :mysli: ale jezeli ktoś takie coś miał u siebie to musiało tak byc
Flyer Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Norbi w S4 B5 '98 mial 16" na zime, takie zwykle ori alu audi B5/C5 5-ramienne. Wiem, ze jezdzil na dystansach, ale jakie dokladne parametry felg byly i dystanse to nie mam pojecia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się