Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Czy zamontuję hamulce przód z B6 320mm bez większych problemów do B5 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

już Ci mówiłem.....

Opublikowano

podrzuć mi linki zacisków ,jarzm , osłon , do zwrotnic znalazłem na poprzedniej stronie :whistling::wink:

tarcze i klocki już wiem od Ciebie :notworthy:

próbuję to mniej więcej ogarnąć jak to kosztowo wyjdzie tak faktycznie :nose::oczko:

prościej mi będzie to szukać u mnie w okolicy jak będę widział te rzeczy :embarrassed:

Opublikowano

Przeguby z akn'a pasują do zwrotnic z allroada dziś przymierzałem ,gdyby nie to ,że był na nich system dwutłoczkowy to już by były zakupione :wink:

dev dzięki kolejny raz za pomoc na telefon :thumbup1:

Opublikowano

mam pytanie z innej beczki ale nei chce zakadać nowego tematu

czy da się ożenić jarzma czy to z zacisków pod 288mm albo 312mm z zaciskami dwutłoczkowymi z audi V8/S2 ? czy pojedyńczy klocek jakoś da rade się ułożyć na tych dwóch tłoczkach?

Opublikowano

Jarzma (kształt) ogólnie i w 288 i 312 są te same, różnią się tylko długością jedne mają 63mm a drugie 73mm, nie widziałem tego zacisku z S2 ale jestem prawie pewien że nie pasuje.

Opublikowano

wiem ze jedne do drugich sa bardzo podobne bo mam w domu i takie i takie, ale chodzi jak gdyby o "upgrade" do jak najlepszego zacisku który podejdzie pod takie jarzmo

Opublikowano
mam pytanie z innej beczki ale nei chce zakadać nowego tematu

czy da się ożenić jarzma czy to z zacisków pod 288mm albo 312mm z zaciskami dwutłoczkowymi z audi V8/S2 ? czy pojedyńczy klocek jakoś da rade się ułożyć na tych dwóch tłoczkach?

po co Ci taki zabytek na kołach ?

Opublikowano

to co że zabytek, skoro w V8 taki zacisk dawał rade, tym bardziej że to dwa tłoczki, w dodatku chyba jedyne na taki rozstaw śrub jarzma

Opublikowano

zwykły złom, tyle Ci powiem a jak załozysz to sam zobaczysz jakie sa zaje...iste :polew::polew:

Opublikowano

Skoro masz jarzma pod 312mm to wkładaj dobre tarcze i jeszcze lepsze klocki :naughty: i będzie hamować :decayed:

Opublikowano

ludzie chwala sobie te "zlomy" na forum 80tek i podobno sa duzo lepsze niz jednotloczkowe

Opublikowano

daj link poczytamy

Opublikowano
to co że zabytek, skoro w V8 taki zacisk dawał rade, tym bardziej że to dwa tłoczki, w dodatku chyba jedyne na taki rozstaw śrub jarzma

Pokaz jakieś foty tych zacisków,jeździłem kiedyś taka v8 i hamowało to niesamowicie.

Opublikowano

seryjna pompa z afn ogarnie te 320 z b6?

Opublikowano

jest różnica w pompach ?różne silniki mają różne pompy?

nigdy o tym nie myślałem ale pytam z ciekawości :wink:

Opublikowano
jest różnica w pompach ?różne silniki mają różne pompy?

nigdy o tym nie myślałem ale pytam z ciekawości :wink:

Są różnice w pompach :naughty:

Opublikowano

sa, ale spokojnie ogarnia

---------- Post dopisany at 08:11 ---------- Poprzedni post napisany at 08:06 ----------

mozna załozyc ale, to jest bez sensu

trzeba tarcze przekłądac na mniejsza średnice, ori 280mm w B5 jest cieńsza od 276/25mm

mi konkretnie chodziło o takie zaciski:

http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/97/08/69/2297086982_1

Opublikowano

No to gut .... bo myślałem ,że jakiś element byłoby trzeba jeszcze wymienić :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...