cookiemonster Opublikowano 1 Listopada 2006 Opublikowano 1 Listopada 2006 Tak sie zastanawiam po lekturze w archiwum.. ze wszyscy zalecaja syntetyk zalewac.. a ja jak sobie przypomne zalewalem olejem byle tylko spelnial norme 505.01 i nie zastanawial sie czy to syntetyk czy nie.. po prostu patrzylem czy spelnia ta norme i tyle... czy slusznie, czy powinienem sie teraz zastanawiac czy slusznie zalalem audi oliwa Texaco Havoline 505.01?
Pikuś Opublikowano 1 Listopada 2006 Opublikowano 1 Listopada 2006 cookiemonster, ale napisz dokalndie jakim zalales. Syntetyk jest bardzo dobry dla turbiny, ale ludzie jezdza tysiace kilometrow na mineralnym i tez jest dobrze.
cookiemonster Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Opublikowano 1 Listopada 2006 cookiemonster, ale napisz dokalndie jakim zalales. Syntetyk jest bardzo dobry dla turbiny, ale ludzie jezdza tysiace kilometrow na mineralnym i tez jest dobrze. no wlasnie jedyne co pamietam to ze to byl Texaco Havoline 505.01 wowczas myslalem ze jesli jest 505.01 to reszta mnie nie interesuje :roll: mam jeszcze jedna flaszke w bagazniku.. chyba bede sie jej musial przyjzec.
adadur Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 przecież opisywany olej Texaco to full syntetyk!!! i tak mówi też norma VW 505.01
cookiemonster Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Opublikowano 2 Listopada 2006 przecież opisywany olej Texaco to full syntetyk!!! i tak mówi też norma VW 505.01 czyli dobrze? w deske
adadur Opublikowano 3 Listopada 2006 Opublikowano 3 Listopada 2006 Osobiście planuje zakupić: Shell Helix Diesel Plus VA 5W-40 VA - oznacza specjalnie przeznaczenie dla PD spełniający normę 505.01
Simin_1977 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Ja zalewam Castrol EDGE 5w40 z norma 505.01 jest on do pompowtryskiwaczy i naprawde jest OK Nie ma co kombinować cena przystępna około 170 zł Pzdr.
Sprinter Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Uważam, że dosyć tych tematów o oleju do TDI. Dyskusję proponuję kontynuować TUTAJ.
Rekomendowane odpowiedzi