vauxhall95 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam.Z gory pisze ze wszyscy mechanicy sie poddaja i juz nikt nie chce przyjac samochodu.Kolega ma b7 blb wszystko bylo dobrze,padl lancuszek.Wsadzil drugi slupek zaplacil 3400(po przebiegu 90tyś) i zaczal sie zapowietrzac Tzn jak auto stoi pod katem bakiem do gory to ok.Wystarczy ze na prostym postoi godzinke i trzeba juz go dlugo krecic Rano trzeba krecic okolo 2 minut poczym odpali i jest ok. Na dzien dobry druga vacuum+uszczelka poszla Pozniej poraz kolejny uszczelniacze pod pomkami Wkoncu druga glowica i to samo.Cuda na kiju.Chlop wydal 9tyś i ma klopot a zaraz wyjezdza na rok do niemiec i to tym samochodem.Auto ma moc ladnie chodzi
aju Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 jak auto stoi pod katem bakiem do gory to ok wygląda jak by się paliwo cofało....
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 prawdopodobnie pompa pomocnicza w zbiorniku do wymiany.
aju Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 ona chyba pompuje paliwko do vacum? wtedy miało by to sens po drodze nie ma jakiś zaworów?
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 ona chyba pompuje paliwko do vacum? wtedy miało by to sens po drodze nie ma jakiś zaworów? vaccum pompa wytwarza podcisnienie. podaje paliwo do tandem pompy. tandem pompa co prawda ma jakas sile ssaca, ale nie jest w stanie zassac paliwa w stopniu wystarczajacym do wytworzenia cisnienia wstepnego na wtryskach. charakterystyczne objawy, to wlasnie problemy z uruchomieniem w zaleznosci od typu auta, gdy auto stoi z z gorki lub pod gorke.
audiomaniak Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Bardzo możliwe, że to pompa w zbiorniku, kolega miał podobny problem tyle, że w passacie. Dodatkowo po dłuższej jeździe z prędkością ok 150km/h po autostradzie auto samo gasło i trzeba było dosyć długo go kręcić nim zaskoczył
aju Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 vaccum pompa wytwarza podcisnienie. nie wiem czemu napisałem vacum
vauxhall95 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 zapomnialem dodac pompa daje cisnienei jak poje....... Bylo sprawdzane mechanicznie jak i byl wsadzony wezyk do sloika.To cisnienie bardzo duze.Oczywiscie slychac ja jak sie wlacza
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Bardzo możliwe, że to pompa w zbiorniku, kolega miał podobny problem tyle, że w passacie. Dodatkowo po dłuższej jeździe z prędkością ok 150km/h po autostradzie auto samo gasło i trzeba było dosyć długo go kręcić nim zaskoczył w passat b6 to czesta usterka. vaccum pompa wytwarza podcisnienie. nie wiem czemu napisałem vacum tez nie wiem
vauxhall95 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 Panowie do rzeczy.Bo ze pompa daje do vacuum to ja wiem,dodatkowo bylo podejrzenie ze zawor puszcza wiec zostala wymieniona.Rano trzeba tyle krecic jakby przewody paliwowe ropy ruski rok nie widzialy.Szybciej na maksa afn zapowietrzony odpala.Gdzie nie ma pompki. Dodatkowo zrobilem test.Odpialem dwa weze przed vacuum i zaslepilem je.Na drugi dzien podpialem i odpalil od dotkniecia praktycznie.
griga-st Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 vaccum pompa wytwarza podcisnienie.nie wiem czemu napisałem vacum decayed tez nie wiem decayed Vakuum Nie łapie może gdzieś powietrza(nieszczelność przewodów,filtra,zacisków)?
vauxhall95 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 wszystko sprawdzone.Zostala podpieta sprezarka przy vacuum i zaslepiony waz przy baku.Szczelno az cholera,sprawdzone na powrocie rowniez.W zasadzie nikt juz nie ma opcji co moze byc nie tak Korekcje ladne.Ale to nie tego wina bo jak stoi pod katem to w -25 bez podgrzania swiec pali.
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Panowie do rzeczy.Bo ze pompa daje do vacuum to ja wiem,dodatkowo bylo podejrzenie ze zawor puszcza wiec zostala wymieniona.Rano trzeba tyle krecic jakby przewody paliwowe ropy ruski rok nie widzialy.Szybciej na maksa afn zapowietrzony odpala.Gdzie nie ma pompki. Dodatkowo zrobilem test.Odpialem dwa weze przed vacuum i zaslepilem je.Na drugi dzien podpialem i odpalil od dotkniecia praktycznie. takie sprawdzanie pompy nic nie daje. powinno podlaczyc sie ja do manometru. podociagaj solidnie wszystkie zaciski przewodow paliwowych. wymieniales zawor termiczny filtra paliwa?
vauxhall95 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 byly wymieniane juz przewody paliwowe w razie W. A manometr byl podlaczany ale nie przeze mnie,niby daje wzorowe parametry.
vauxhall95 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 byl wymieniany filtr a chodzi ci pewnie o ten ze tak powiem smieszny dogrzewacz na powrocie tak tez byl podmieniony
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 to nie dogrzewacz, tylko powrotny zawor termostatyczny. zostaje pompa pomocnicza. sa jeszcze takie zlaczki plastikowe na przewodach paliwowych. a przekaznik pompy sprawdzony?
vauxhall95 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam Ponownie.Otoz mechanik ktory mial wymienic glowice wsadzil znow stara,bo nie mozna bylo dojsc z pompkami-wszystkie korekcje powyzej 2mg(silnik chodzil na 3 gary)prawdopodobnie wyrobione gniazda. Co dziwne,stal w garazu 2 dni,bez filtra paliwa,wszystkie weze rozpiete,dzisiaj wsadzilem nowy filtr i zawor termiczny zacisnalem opaski(nic nie zalewalem w filtrze istna susza jak i w przewodach),odpalil z pol obrotu zero krecenia,pochodzil z pol minuty nie rowno ale to wiadomo.Wystawilem go o 12 przed dom po 4 godzinach sprobowalem odpalic i nagralem film .Jedyne co sie zmienilo po operacjach z glowicami to to ze jak ma powyzej 50stopni kreci dluzej przy odpalaniu(wczesniej od dotkniecia) oraz dostaje sie ropa do oleju.Jak sie odkreci korek az czuc jak paruje.Na miarce duzo ponad stan.Nikt nie wie i nie ma koncepcji.Co za zlom z tego 2.0 A najlepsze jest to ze juz slychac lancuch gosc wpakowal 12tyś i dalej zle.Poza ropa w oleju i paleniem wszystko cacy. Dodam ze wczesniej tez jak rozpielem przewody i na drugi dzien wpialem zapalil od razu(tak samo jak spuscilem filtr bo myslalem ze syf, bez zalewania to tez odpalil od strzala).Jak auto nie chce palic jest ropa w filtrze.A pompa w zbiornika pompuje Panowie doradzcie bo ja juz nie bardzo wiem co http://a4tdi1234.wrzuta.pl/film/5W2XDzFYUiS/przeklete_blb
audiomaniak Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam Ponownie.Otoz mechanik ktory mial wymienic glowice wsadzil znow stara,bo nie mozna bylo dojsc z pompkami-wszystkie korekcje powyzej 2mg(silnik chodzil na 3 gary)prawdopodobnie wyrobione gniazda.Co dziwne,stal w garazu 2 dni,bez filtra paliwa,wszystkie weze rozpiete,dzisiaj wsadzilem nowy filtr i zawor termiczny zacisnalem opaski(nic nie zalewalem w filtrze istna susza jak i w przewodach),odpalil z pol obrotu zero krecenia,pochodzil z pol minuty nie rowno ale to wiadomo.Wystawilem go o 12 przed dom po 4 godzinach sprobowalem odpalic i nagralem film .Jedyne co sie zmienilo po operacjach z glowicami to to ze jak ma powyzej 50stopni kreci dluzej przy odpalaniu(wczesniej od dotkniecia) oraz dostaje sie ropa do oleju.Jak sie odkreci korek az czuc jak paruje.Na miarce duzo ponad stan.Nikt nie wie i nie ma koncepcji.Co za zlom z tego 2.0 A najlepsze jest to ze juz slychac lancuch gosc wpakowal 12tyś i dalej zle.Poza ropa w oleju i paleniem wszystko cacy. Dodam ze wczesniej tez jak rozpielem przewody i na drugi dzien wpialem zapalil od razu(tak samo jak spuscilem filtr bo myslalem ze syf, bez zalewania to tez odpalil od strzala).Jak auto nie chce palic jest ropa w filtrze.A pompa w zbiornika pompuje Panowie doradzcie bo ja juz nie bardzo wiem co http://a4tdi1234.wrzuta.pl/film/5W2XDzFYUiS/przeklete_blb Bardzo dziwny typ z tego auta Ja przy wymianie silnika też miałem problem z odpalaniem jak już odpalił to chodził na trzy gary i bardzo nie równo, wymieniłem uszczelniacze PD i śruby mocujące PD Tylko u mnie oleju nie przybywało:confused4:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się