Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Zapowietrza sie po wymianie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Z gory pisze ze wszyscy mechanicy sie poddaja i juz nikt nie chce przyjac samochodu.Kolega ma b7 blb wszystko bylo dobrze,padl lancuszek.Wsadzil drugi slupek zaplacil 3400(po przebiegu 90tyś) i zaczal sie zapowietrzac

Tzn jak auto stoi pod katem bakiem do gory to ok.Wystarczy ze na prostym postoi godzinke i trzeba juz go dlugo krecic

Rano trzeba krecic okolo 2 minut poczym odpali i jest ok.

Na dzien dobry druga vacuum+uszczelka poszla

Pozniej poraz kolejny uszczelniacze pod pomkami

Wkoncu druga glowica i to samo.Cuda na kiju.Chlop wydal 9tyś i ma klopot a zaraz wyjezdza na rok do niemiec i to tym samochodem.Auto ma moc ladnie chodzi

Opublikowano
jak auto stoi pod katem bakiem do gory to ok

wygląda jak by się paliwo cofało....

Opublikowano

prawdopodobnie pompa pomocnicza w zbiorniku do wymiany.

Opublikowano

ona chyba pompuje paliwko do vacum? wtedy miało by to sens :tongue4:

po drodze nie ma jakiś zaworów?

Opublikowano

ona chyba pompuje paliwko do vacum? wtedy miało by to sens :tongue4:

po drodze nie ma jakiś zaworów?

vaccum pompa wytwarza podcisnienie. :tongue4:

podaje paliwo do tandem pompy.

tandem pompa co prawda ma jakas sile ssaca, ale nie jest w stanie zassac paliwa w stopniu wystarczajacym do wytworzenia cisnienia wstepnego na wtryskach.

charakterystyczne objawy, to wlasnie problemy z uruchomieniem w zaleznosci od typu auta, gdy auto stoi z z gorki lub pod gorke.

Opublikowano

Bardzo możliwe, że to pompa w zbiorniku, kolega miał podobny problem tyle, że w passacie. Dodatkowo po dłuższej jeździe z prędkością ok 150km/h po autostradzie auto samo gasło i trzeba było dosyć długo go kręcić nim zaskoczył :kwasny:

Opublikowano
vaccum pompa wytwarza podcisnienie.

nie wiem czemu napisałem vacum :decayed:

Opublikowano

zapomnialem dodac pompa daje cisnienei jak poje.......

Bylo sprawdzane mechanicznie jak i byl wsadzony wezyk do sloika.To cisnienie bardzo duze.Oczywiscie slychac ja jak sie wlacza

Opublikowano

Bardzo możliwe, że to pompa w zbiorniku, kolega miał podobny problem tyle, że w passacie. Dodatkowo po dłuższej jeździe z prędkością ok 150km/h po autostradzie auto samo gasło i trzeba było dosyć długo go kręcić nim zaskoczył :kwasny:

w passat b6 to czesta usterka.

vaccum pompa wytwarza podcisnienie.

nie wiem czemu napisałem vacum :decayed:

tez nie wiem :decayed:

Opublikowano

Panowie do rzeczy.Bo ze pompa daje do vacuum to ja wiem,dodatkowo bylo podejrzenie ze zawor puszcza wiec zostala wymieniona.Rano trzeba tyle krecic jakby przewody paliwowe ropy ruski rok nie widzialy.Szybciej na maksa afn zapowietrzony odpala.Gdzie nie ma pompki.

Dodatkowo zrobilem test.Odpialem dwa weze przed vacuum i zaslepilem je.Na drugi dzien podpialem i odpalil od dotkniecia praktycznie.

Opublikowano
vaccum pompa wytwarza podcisnienie.

nie wiem czemu napisałem vacum decayed

tez nie wiem decayed

Vakuum :decayed:

Nie łapie może gdzieś powietrza(nieszczelność przewodów,filtra,zacisków)? :mysli:

Opublikowano

wszystko sprawdzone.Zostala podpieta sprezarka przy vacuum i zaslepiony waz przy baku.Szczelno az cholera,sprawdzone na powrocie rowniez.W zasadzie nikt juz nie ma opcji co moze byc nie tak

Korekcje ladne.Ale to nie tego wina bo jak stoi pod katem to w -25 bez podgrzania swiec pali.

Opublikowano

Panowie do rzeczy.Bo ze pompa daje do vacuum to ja wiem,dodatkowo bylo podejrzenie ze zawor puszcza wiec zostala wymieniona.Rano trzeba tyle krecic jakby przewody paliwowe ropy ruski rok nie widzialy.Szybciej na maksa afn zapowietrzony odpala.Gdzie nie ma pompki.

Dodatkowo zrobilem test.Odpialem dwa weze przed vacuum i zaslepilem je.Na drugi dzien podpialem i odpalil od dotkniecia praktycznie.

takie sprawdzanie pompy nic nie daje. powinno podlaczyc sie ja do manometru.

podociagaj solidnie wszystkie zaciski przewodow paliwowych.

wymieniales zawor termiczny filtra paliwa?

Opublikowano

byly wymieniane juz przewody paliwowe w razie W.

A manometr byl podlaczany ale nie przeze mnie,niby daje wzorowe parametry.

Opublikowano

a zawor na filtrze?

Opublikowano

byl wymieniany filtr a chodzi ci pewnie o ten ze tak powiem smieszny dogrzewacz na powrocie tak tez byl podmieniony

Opublikowano

to nie dogrzewacz, tylko powrotny zawor termostatyczny.

zostaje pompa pomocnicza. sa jeszcze takie zlaczki plastikowe na przewodach paliwowych.

a przekaznik pompy sprawdzony?

Opublikowano

Witam Ponownie.Otoz mechanik ktory mial wymienic glowice wsadzil znow stara,bo nie mozna bylo dojsc z pompkami-wszystkie korekcje powyzej 2mg(silnik chodzil na 3 gary)prawdopodobnie wyrobione gniazda.

Co dziwne,stal w garazu 2 dni,bez filtra paliwa,wszystkie weze rozpiete,dzisiaj wsadzilem nowy filtr i zawor termiczny zacisnalem opaski(nic nie zalewalem w filtrze istna susza jak i w przewodach),odpalil z pol obrotu zero krecenia,pochodzil z pol minuty nie rowno ale to wiadomo.Wystawilem go o 12 przed dom po 4 godzinach sprobowalem odpalic i nagralem film .Jedyne co sie zmienilo po operacjach z glowicami to to ze jak ma powyzej 50stopni kreci dluzej przy odpalaniu(wczesniej od dotkniecia) oraz dostaje sie ropa do oleju.Jak sie odkreci korek az czuc jak paruje.Na miarce duzo ponad stan.Nikt nie wie i nie ma koncepcji.Co za zlom z tego 2.0

A najlepsze jest to ze juz slychac lancuch gosc wpakowal 12tyś i dalej zle.Poza ropa w oleju i paleniem wszystko cacy.

Dodam ze wczesniej tez jak rozpielem przewody i na drugi dzien wpialem zapalil od razu(tak samo jak spuscilem filtr bo myslalem ze syf, bez zalewania to tez odpalil od strzala).Jak auto nie chce palic jest ropa w filtrze.A pompa w zbiornika pompuje

Panowie doradzcie bo ja juz nie bardzo wiem co

http://a4tdi1234.wrzuta.pl/film/5W2XDzFYUiS/przeklete_blb

Opublikowano
Witam Ponownie.Otoz mechanik ktory mial wymienic glowice wsadzil znow stara,bo nie mozna bylo dojsc z pompkami-wszystkie korekcje powyzej 2mg(silnik chodzil na 3 gary)prawdopodobnie wyrobione gniazda.

Co dziwne,stal w garazu 2 dni,bez filtra paliwa,wszystkie weze rozpiete,dzisiaj wsadzilem nowy filtr i zawor termiczny zacisnalem opaski(nic nie zalewalem w filtrze istna susza jak i w przewodach),odpalil z pol obrotu zero krecenia,pochodzil z pol minuty nie rowno ale to wiadomo.Wystawilem go o 12 przed dom po 4 godzinach sprobowalem odpalic i nagralem film .Jedyne co sie zmienilo po operacjach z glowicami to to ze jak ma powyzej 50stopni kreci dluzej przy odpalaniu(wczesniej od dotkniecia) oraz dostaje sie ropa do oleju.Jak sie odkreci korek az czuc jak paruje.Na miarce duzo ponad stan.Nikt nie wie i nie ma koncepcji.Co za zlom z tego 2.0

A najlepsze jest to ze juz slychac lancuch gosc wpakowal 12tyś i dalej zle.Poza ropa w oleju i paleniem wszystko cacy.

Dodam ze wczesniej tez jak rozpielem przewody i na drugi dzien wpialem zapalil od razu(tak samo jak spuscilem filtr bo myslalem ze syf, bez zalewania to tez odpalil od strzala).Jak auto nie chce palic jest ropa w filtrze.A pompa w zbiornika pompuje

Panowie doradzcie bo ja juz nie bardzo wiem co

http://a4tdi1234.wrzuta.pl/film/5W2XDzFYUiS/przeklete_blb

Bardzo dziwny typ z tego auta :sad:

Ja przy wymianie silnika też miałem problem z odpalaniem jak już odpalił to chodził na trzy gary i bardzo nie równo, wymieniłem uszczelniacze PD i śruby mocujące PD

Tylko u mnie oleju nie przybywało:confused4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...