Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Zapowietrza sie po wymianie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Patryk ostatnio spotkałem się z przypadkiem w pasku b5 że się zapowietrzał rozpędziłem go na trzecim biegu a on nagle się zapowietrzył problem leżał po stronie przewodów paliwowych idących od zbiornika do silnika średnica ich wewnątrz była czymś zasyfiona i silnik nie dostawał odpowiedniej ilośći paliwa po zmianie przewodów problem się rozwiązał ja wiem że passat b5 a audi b7 to całkiem inna bajka ale i młode auto ale problem podobny

Opublikowano

Wiem przed wymiana pompy jeszcze zrobie test z przewodami,w jeden koniec dmuchne sprezarka a drugi zaslepie i bedzie wiadomo

Opublikowano

Niestety to nie spietrzajaca,podmieniona kolejna i guzik dalo.Nawet zostal zatankowany pod sam korek i tez z oporem.

Opublikowano

a probowales, zostawic auto z odkreconym korkiem paliwa, i analogicznie, bez korka uruchamiac silnik?

Opublikowano

ale strupy te silniki jakaś masakra e136.gif

Opublikowano

A pompa dobrze zamontowana? nie jest zanurzona przypadkiem tylko cześćiowo w ropie i nie zasysa poł na pół ropy z powietrzem.

Jak tworzy sie ciśnienie w filtrze to pewnie ską sie te powietrze bierze. Proponuję wziąć przezroczysty wezyk 2-3m bieżące i zamontowac go przy filtrze, podejrzewam że zobaczysz pęcherzyki powietrza w nim.

Opublikowano
ale strupy te silniki jakaś masakra http://cosgan.de/images/more/bigs/e136.gif

co Twój post wnosi do tematu?

Masz dostęp do statystyk awaryjności tych silników? :kwasny:

Nie było tematu nie zbyt dobre zachowanie moderatora i odrazy ostrzeżenie no ale cóż c020.gif

Opublikowano

Witam ponownie.Wymieniona pompa w zbiorniku i jest to samo.Zalozona banka i podlaczone przewody bezposrednio do niej.I pali jak nowe auto.Podlacze pod bak i nie tak kolorowo.Wsadzilem juz przezroczyste przewody od filtra i widac ze paliwo jest w ukladzie,pompa dopompowuje.

Opublikowano

czy próbowałeś uruchamiać odkręcając wcześniej korek wlewu paliwa?

Opublikowano

tak i nie daje to wiele wiecej tyle ze dziwnie pali.Na 2 cyl lapie i tak tytytytytytytytytytyty w coraz wiekszej czestotliwosci i odpala.

Opublikowano

przewody paliwowe zbiornik-filtr drozne? wymieniales kompletna pompę czy tylko sam silnik?

usun bezpiecznik i podaj 12V bezposrednio na pin bezpiecznika, na ktorym po wlaczeniu stacyjki nie ma 12V.

Opublikowano

A wiec tak dzisiaj,podlaczylem weze z baku bezposrednio z vacuum(z pominieciem filtra).Wyjalem korek.Pali ok.Zobaczymy jak to jutro rano bedzie.

Opublikowano

Możliwe ze ktoś zasilanie z powrotem pomylił, zamiast pompować działa odwrotnie?

Albo coś z elektryka przy pompie w zbiorniku (ja bym sprawdził napięcie w momencie gdy nie odpala).

Tylu fachowców już przy nim grzebało.

pozdro

Opublikowano

nie to nie wina pompki.Paliwo pompuje prad dochodzi,pierwsze co to sprawdzilem powrot z doplywem.Prawdopodobnie jest cos nie tak z odpowietrzaniem baku,wyjety korek i chodzi wszystko jak zloto.Ale to sie okaze jutro

Opublikowano

nie no, takie podstawowe bledy, wykluczam...

Opublikowano

Dobra przyczyna znaleziona,na otwartym korku pali od przyslowiowego strzala.Teraz pytanko tam w korku tez idzie jakis odpowietrznik,bo szczerze powiem rzadki to przypadek.

Opublikowano

Przecież pisałem O tym prawie na początku. zatkane przewody lub zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa

Opublikowano

Zupelenie zapomnialem napisac.pod koniec marca padl pompowtrysk,zostaly wymienione wszystkie uszczelniacze i sruby przeze mnie.Nie pali,jeszcze raz vacuum+nowa uszczelka,pompa w baku kolejna.Nie palil

Dzien przed wyjazdem wlasciciela w dluga trase na dlugi czas wymienilismy krociec z czujnikiem temp paliwa.I wszystko ustalo problemy sie skonczyly

Krociec byl 100% szczelny,a czujnik pokazywal temperature nalezyta,taka sama jak ten nowy.

Niewiem co o tym sadzic sam czary mary

Dzieki wszystkim za sugestie mozna zamknac

Opublikowano
Zupelenie zapomnialem napisac.pod koniec marca padl pompowtrysk,zostaly wymienione wszystkie uszczelniacze i sruby przeze mnie.Nie pali,jeszcze raz vacuum+nowa uszczelka,pompa w baku kolejna.Nie palil

Dzien przed wyjazdem wlasciciela w dluga trase na dlugi czas wymienilismy krociec z czujnikiem temp paliwa.I wszystko ustalo problemy sie skonczyly

Krociec byl 100% szczelny,a czujnik pokazywal temperature nalezyta,taka sama jak ten nowy.

Niewiem co o tym sadzic sam czary mary

Dzieki wszystkim za sugestie mozna zamknac

d010.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...