goldi 8 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Patryk ostatnio spotkałem się z przypadkiem w pasku b5 że się zapowietrzał rozpędziłem go na trzecim biegu a on nagle się zapowietrzył problem leżał po stronie przewodów paliwowych idących od zbiornika do silnika średnica ich wewnątrz była czymś zasyfiona i silnik nie dostawał odpowiedniej ilośći paliwa po zmianie przewodów problem się rozwiązał ja wiem że passat b5 a audi b7 to całkiem inna bajka ale i młode auto ale problem podobny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Wiem przed wymiana pompy jeszcze zrobie test z przewodami,w jeden koniec dmuchne sprezarka a drugi zaslepie i bedzie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Niestety to nie spietrzajaca,podmieniona kolejna i guzik dalo.Nawet zostal zatankowany pod sam korek i tez z oporem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 a probowales, zostawic auto z odkreconym korkiem paliwa, i analogicznie, bez korka uruchamiac silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 ale strupy te silniki jakaś masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 A pompa dobrze zamontowana? nie jest zanurzona przypadkiem tylko cześćiowo w ropie i nie zasysa poł na pół ropy z powietrzem. Jak tworzy sie ciśnienie w filtrze to pewnie ską sie te powietrze bierze. Proponuję wziąć przezroczysty wezyk 2-3m bieżące i zamontowac go przy filtrze, podejrzewam że zobaczysz pęcherzyki powietrza w nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 ale strupy te silniki jakaś masakra http://cosgan.de/images/more/bigs/e136.gif co Twój post wnosi do tematu? Masz dostęp do statystyk awaryjności tych silników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 ale strupy te silniki jakaś masakra http://cosgan.de/images/more/bigs/e136.gif co Twój post wnosi do tematu? Masz dostęp do statystyk awaryjności tych silników? Nie było tematu nie zbyt dobre zachowanie moderatora i odrazy ostrzeżenie no ale cóż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Witam ponownie.Wymieniona pompa w zbiorniku i jest to samo.Zalozona banka i podlaczone przewody bezposrednio do niej.I pali jak nowe auto.Podlacze pod bak i nie tak kolorowo.Wsadzilem juz przezroczyste przewody od filtra i widac ze paliwo jest w ukladzie,pompa dopompowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 czy próbowałeś uruchamiać odkręcając wcześniej korek wlewu paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 tak i nie daje to wiele wiecej tyle ze dziwnie pali.Na 2 cyl lapie i tak tytytytytytytytytytyty w coraz wiekszej czestotliwosci i odpala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 przewody paliwowe zbiornik-filtr drozne? wymieniales kompletna pompę czy tylko sam silnik? usun bezpiecznik i podaj 12V bezposrednio na pin bezpiecznika, na ktorym po wlaczeniu stacyjki nie ma 12V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 A wiec tak dzisiaj,podlaczylem weze z baku bezposrednio z vacuum(z pominieciem filtra).Wyjalem korek.Pali ok.Zobaczymy jak to jutro rano bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blbina 1 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Możliwe ze ktoś zasilanie z powrotem pomylił, zamiast pompować działa odwrotnie? Albo coś z elektryka przy pompie w zbiorniku (ja bym sprawdził napięcie w momencie gdy nie odpala). Tylu fachowców już przy nim grzebało. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 nie to nie wina pompki.Paliwo pompuje prad dochodzi,pierwsze co to sprawdzilem powrot z doplywem.Prawdopodobnie jest cos nie tak z odpowietrzaniem baku,wyjety korek i chodzi wszystko jak zloto.Ale to sie okaze jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 nie no, takie podstawowe bledy, wykluczam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Dobra przyczyna znaleziona,na otwartym korku pali od przyslowiowego strzala.Teraz pytanko tam w korku tez idzie jakis odpowietrznik,bo szczerze powiem rzadki to przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Przecież pisałem O tym prawie na początku. zatkane przewody lub zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zupelenie zapomnialem napisac.pod koniec marca padl pompowtrysk,zostaly wymienione wszystkie uszczelniacze i sruby przeze mnie.Nie pali,jeszcze raz vacuum+nowa uszczelka,pompa w baku kolejna.Nie palil Dzien przed wyjazdem wlasciciela w dluga trase na dlugi czas wymienilismy krociec z czujnikiem temp paliwa.I wszystko ustalo problemy sie skonczyly Krociec byl 100% szczelny,a czujnik pokazywal temperature nalezyta,taka sama jak ten nowy. Niewiem co o tym sadzic sam czary mary Dzieki wszystkim za sugestie mozna zamknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zupelenie zapomnialem napisac.pod koniec marca padl pompowtrysk,zostaly wymienione wszystkie uszczelniacze i sruby przeze mnie.Nie pali,jeszcze raz vacuum+nowa uszczelka,pompa w baku kolejna.Nie palilDzien przed wyjazdem wlasciciela w dluga trase na dlugi czas wymienilismy krociec z czujnikiem temp paliwa.I wszystko ustalo problemy sie skonczyly Krociec byl 100% szczelny,a czujnik pokazywal temperature nalezyta,taka sama jak ten nowy. Niewiem co o tym sadzic sam czary mary Dzieki wszystkim za sugestie mozna zamknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się