Frimuś Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Panowie zabieram sie za wymiane uszczelki pod miska i teraz pytanei bo uslyszalem od kilku osob zeby odpuscic sobie osadzenie miski na uszczelce a zastabic ja sylikonem? Czy wy rownierz polecicie taki myk??
Illuminator Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 chcesz wyrzucić całkiem uszczelkę ?
Frimuś Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Tak uszczelka OUT i zamista niej zapodam mase uszczelniajaca silikon masa uszczelniająca REINZOSIL +300c butla (2671152874) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
marjon Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 ja bym nie ryzykowal:kwasny:
Frimuś Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 a wlasnie tak mi wszyscy radza,nawet mechanicy z zawodu potwierdzili ze czesto zamiast uszczelki stosuja ten silikon.
vauxhall95 Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 i mowia dobrze .Choc ja zawsze daje uszczelki+ grubo silikon i jest ok.
wesz82 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Panowie w tamtym tyg wymieniłem u siebie silikon między miską a blokiem silnika(misa alu) Niestety podcieka mi na łączeniu miski ze skrzynia,podejrzewam że za mało silikonu dałem na połączeniu uszczelniacza co jest za dwumasem:facepalm: Robiłem to tak ze podnosiłem silnik do góry i to sporo.Trzeba tylko odkręcić dodatkowy wentylator,wspornik ten który jest z przodu nad tym gumowym grzybkiem,do tego jeszcze jedną nakrętkę która znajduje się między napinaczem pasków,wspornik od sprężarki klimy górną rurę tą plastikową od IC wszystkie śruby z miski i dzida silnik wędruje do góry. Wiem że można też zrobić to demontując ławę zawieszenia i w związku z tym mam pytania: Odkręcam tylko przednie śruby ławy tzn jedną od poduchy i 3 od samej ławy????Tak samo z 2 strony i ława zejdzie nam bez problemów??? Nie będzie potrzeby ustawiania zbieżności??? Na podniesionym silniku robiłem to tak ze wykręciłem smoka,następnie wyjąłem miskę,wyczyściłem odtłuściłem itd po czy posmarowałem miskę włożyłem ją pod silnik,przykręciłem smoka i następnie miskę. Da rady to zrobić bez ruszania smoka?? Czy taki silikon wystarczy SILIKON uszczelniacz dirko - ELRING tania wysyłka (3103937816) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Proszę podpowiedzcie bo nie mam zamiaru robić tego trzeci raz:wink:
Frimuś Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zadnej zbierznosci ni emusisz robic!! Kurcze juz nie pamietam co pokolei odkrecalem ale napewno jest suchutko do dzis i na samym silikonie. Musisz 2 banany-wahacze zrzucic to napewno i lecisz po kolei poduszka lacznik-cala belka itd...
wesz82 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja myślałem że nie trzeba odkręcać wahaczy.jedynie śruby od ławy i poduch i wsio ale jak trzeba zawiechę zrzucać to raczej wolę silnik w górę,bo mniej roboty Sięgnij dobrze pamięcią i napisz mi krom po kroku jak to robiłeś A może jeszcze ktoś robił to tym samym sposobem???:naughty: Wiem też że na 100 procent cieknie mi z połączenia chłodniczki z silnikiem,także tym też muszę się zająć.
Tobike Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Wycieki likwiduj od góry więc najpierw zrób chłodniczkę oleju bo może się okazać że miska jest szczelna.
wesz82 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Wycieki likwiduj od góry więc najpierw zrób chłodniczkę oleju bo może się okazać że miska jest szczelna. Masz racje ale jest kilka rzeczy które świadczą o wycieku z miski: Przed zabawa z miską nie zostawała żadna plamka oleju pod autem,po juz zostaje:facepalm: Wyciek ewidentnie jest z łączenia miski ze skrzynia,olej spływa od środka miski z otworów które sa przeznaczone na odkręcenie śrub z uszczelniacza tego co jest za dwumasą. Zrobie tak że wezwę się najpierw za miskę następnie i tak muszę dać z 4h dla silikonu co by ładnie złapał więc wezmę się w tym czasie za chłodniczkę.Najwięcej zabawy jest z ustawieniem otworów na połączeniu miski z skrzynia.wcześniej jak wyjąłem skrzynie odkręciłem te śrubki bez problemu a bawiłem się z obracaniem koło żeby to dokręcić.Postaram się chodź trochę rozrusznikiem sobie pomóc żeby nacelować otwory:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się