kondzioA4 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam wszystkich.Otóż mam taki problem.Po niejeżdżeniu przez 2 dni wsiadam do auta odpalam...chodzi normalnie ale...po 5 min. pada jeden cylinder(dokładnie drugi).Świece ok,przewody raczej też,podejrzenie padło na cewke....kupiłem z rozbiórki,sprawną i też nie działa:( Co może jeszcze być przyczyną braku prądu na 2-im cylindrze?Dodam iż gazu nie mam,zwykły 1.8 20v ADR.
Kraker Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Hmm... A może po rozgrzaniu świeca pada... Ja bym zamienił miejscem świece i zobaczył czy padnie znowu ten gar.
kondzioA4 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Teraz już cały czas chodzi bez 2 cylindra więc Twoja sugestia odpada...Aktualnie odpiąłem aku może wina kompa i sie zresetuje(chociaż w to wątpie).Panowie co jeszcze?Sterownik by padł?
Onkel Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Nie chciałem ale musiałem. A VAG-a nie możesz podpiąć i zobaczyć błędy jakie występują??
kondzioA4 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Z podpięciem pod kompa muszę czekać do soboty...praca:( O ile pokaże coś ciekawego a nie tylko brak zapłonu na tym i na tym garze...
Kraker Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 No to jak jesteś pewien że zapłon ok (świeca, cewka) to może nie dostaje paliwa? A może wtrysk padł? A nie miałeś jakiejś gościnnej wizyty łasicy, która przegryzła przewody? Ja tak miałem w Hondzie :/
Xsystoff Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Nie pokaze Ci braku zaplonu, bo w B5 nie masz diagnostyki ukladu zaplonowego.
Bzyk2414 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 U mnie były identyczne efekty po wydmuchaniu uszczelki spod głowicy .
motor144 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Nie chciałem ale musiałem. A VAG-a nie możesz podpiąć i zobaczyć błędy jakie występują?? Dokładnie to samo bym sugerował ale wątpliwe czy coś pokaże w Twoim przypadku chociaż Na pewno to nie sterownik silnika bo nie było by iskry też na 3-cim cylindrze (impulsy ze sterownika na moduł wzmocnienia w cewce przychodzą razem dla 2 -go i 3-go cylindra. Poza tym jak to dokładnie sprawdziłeś, że braku prądu na 2-im cylindrze?
ghost2255 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Jakby ci dodatkowa cewka zajmowała zbyt wiele miejsca, to mogę się zaopiekować tą dodatkową sprawną z demontażu
kondzioA4 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 motor144 ona właśnie chodzi na 2 gary...2 i 3 padł.Sprawdzić można na 2 sposoby:wyjąć fajke lub odłączyć wtrysk i zobaczyć reakcje silnika,u mnie po tych zabiegach nic się nie dzieje więc chodzi 1 i 4 cyl.Komp będzie podłączany na bank ale podejrzewam sterownik:( ghost co do cewki dam znać bo raczej muszę się jej pozbyć Aha i tak BTW sprecyzuje że działa na 2 gary,1 i 4,bo z początku myślałem że padł jeden ale w praniu okazało się że dwa.sorka za brak dokładnego opisu[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 22:55_________________________________________________Podpiąłem pod kompa...błędów żadnych nie widzi.A jak to jest ze sterownikiem i immobilaiserem???Trzeba chyba coś skodować żeby immo działał z innym sterownikiem tak?
motor144 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Niedawno pisałem coś takiego:http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=242893.msg2915437#msg2915437 Jak upewnisz się, że ECU do wymiany to tu jest opis procedury w zależności jakie masz immo ( osobno czy w liczniku):http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer
kondzioA4 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 Andrzej,dzięki za zainteresowanie moim problemem.Post przeczytałem no i ECU do wymiany lub naprawy...Cewka dobra,kable co idą do ECU też.Aha...i ADR bez problemu odpala na 2 gary [br]Dopisany: 18 Luty 2012, 11:24_________________________________________________Tak aby mieć 100% pewności że ECU padł,został zrobiony pomiar Ohmów na pinie 78-pokazało 001 i na pinie 82-pokazało 193.Więc ECU na 100% tak?A i w sprawie cewki jak ktoś chce to pisać na priv.
kondzioA4 Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Opublikowano 27 Lutego 2012 Forum znowu ruszyło więc czas zacząć... Nowy używany sterownik też nic nie pomógł,nadal nie podaje iskry na te gary:( Więc już nie wiem czy HALL padł,czy moduł wzmocnienia...Jutro moja mała jedzie do pana doktora to się może okaże.Dam znać jak coś będę wiedział może komuś się przyda;)
kondzioA4 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Temat do zamknięcia:) Okazało się że jednak padła cewka i całe napięcie przesłała na sterownik uszkadzając go...Teraz tylko kodowanie IMMO i jutro OOOO do odbioru;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się