oktawiusz5 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 tak jak w temacie włączam długie i przy włączonych światłach mijania jest 11,4. Przy włączonym zapłonie jak wyłączam długie to na kostce jest 0,41v a powinno być 0v gdzie jest przyczyna? Skąd ten prąd się tam bierze, czyżby manetka była walnięta?
SZYNKAR Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Za opis dostajesz "1" (jutro z rodzicami ) Mogę się tylko domyślać że masz żarówkę dwuwłóknową i przewód powrotny wspólny. Prąd jednego włókna wywołuje spadek na przewodzie do masy i ten spadek mierzysz na końcówce "ciemnego" włókna. Z niecierpliwością czekam na opis lub zdjęcie
oktawiusz5 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 ....powrotny jest wspólny w reflektorze tak jest w każdym chyba, więc jak mam to zlikwidować wstawiałem diody prostownicze na + jak mam to zrobione w jednym reflektorze to przesłona mi się otwiera i zamyka lepiej , Przy dwóch reflektorach to przesłony się zawieszają nie wracają na swoje miejsce po wyłączeniu długich, dopiero po wyłączeniu świateł postojowych wracają na swoje miejsce.[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 09:25_________________________________________________jak mierzyłem miernikiem to masę brałem z EGR wiec masa chyba nie ma tu nic do tego
SZYNKAR Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Bez schematu nie ujedzie [br]Dopisany: 18 Luty 2012, 11:29_________________________________________________Masa ma znaczenie, żeby się przekonać wystarczy zmierzyć napięcie pomiędzy masą, a masą - w teorii powinno być zerowe. Np zacisk akumulatora - "masa żarówki"
oktawiusz5 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 ale o jaki schemat tobie chodzi jest to normalny reflektor a4 b5 po lifcie i zamiast na żarówkę puszczam przewody na przesłonę bi-xenon i wychodzą cyrki ze nie opada przesłona. masę idę mierzyć pomierzyłem ma się to tak: migam długimi pokazuje - 0,05v włączone postojowe - 0,06v włączone mijania -0,08v włączone mijania i mrugam długimi 0,12v włączone postojowe i włączam przeciw mgielne 0,12v wszystkie napięcia mierzone między masą reflektora a masą akumulatora następny pomiar to przewód + odcięty i masa z EGR i pokazuje na włączonych już postojówkach 0,41v co można temu zaradzić diody prostownicze dać przed przesłoną i za przesłoną, czy jak? podałem masę bezpośrednio do akumulatora i dalej to samo przekaźnik od długich słychać że działa nie mam zielonego pojęcia co to moze być[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 15:34_________________________________________________czy coś takiego zdało by egzamin? Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 15:58_________________________________________________następne sprawozdanie. podłączyłem tak jak jest to na schemacie tylko że w miejscu led jest żarówka od świateł drogowych przesłona się otwiera i zapalają się światła drogowe. gaszę drogowe i razem z nimi przesłona opada do końca, podejrzewam że wystarczy w to miejsce podpiąć żaróweczkę 5w i zostawić w reflektorze. Tymczasem poczekam na cieplejsze dni.
wraga Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 kolego jak dla mnie to wszystko nie ma sensu. Prąd roładowywuje sie tylko wtedy gdy w układzie jest kondensator.W Twoim teraz przypadku to dioda led i opornik nie zdają egzaminu.Sam opornik spowoduje strate tylko napięcia na zarówce co w efekcie pogorszy jej świecenie. A co do masy to podejrzewam ze jest słaby styk .
oktawiusz5 Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 podłączyłem tak jak jest to na schemacie tylko że w miejscu led jest żarówka od świateł drogowych H7 przesłona się otwiera i zapalają się światła drogowe. gaszę drogowe i razem z nimi przesłona opada do końca, podejrzewam że wystarczy w to miejsce podpiąć żaróweczkę 5w i zostawić w reflektorze.
SZYNKAR Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opis jasny dla jego autora... Ja się tylko mogę domyślać.... Mam podejrzenie że napięcie 0,41V z EGR= silnika = obudowy alternatora może być wynikiem słabego kontaktu ELEKTRYCZNEGO silnik-karoseria Sprawdzić to można mierząc napięcie EGR(dowolny element silnika)-Zacisk minus akumulatora PRZY PRACUJĄCYM SILNIKU I WSZYSTKICH WŁĄCZONYCH np. światłach Powinno być max koło 0,1V Jak rozumiem żaróweczka "odprowadza" prąd błądzący->obniża napięcie i wtedy przesłona wyczuwa że światła wyłączone. A wcześniej napięcie nawet 0,4V jest traktowane jako "światła świecą- unieś osłonę" Jak mocno świeci na żaróweczka 5W? Gaśnie wraz z wyłączeniem instalacji?
oktawiusz5 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 gaśnie żaróweczka ale nie go końca widać jak grzeje się włókno ( kolor mocno pomarańczowy) masę brałem też bezpośrednio z akumulatora i dalej 0,41V
SZYNKAR Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Czy możesz jakiś schemat obszerniejszy, albo zdjęcie? Nie rozumiem co to jest za przesłona opornik i ta cewka? Zgadywać mogę albo z fusów wróżyć że 0,41V to spadek napięcia na diodzie schottkyego (np. zdemontowanej z uszkodzonego zasilacza PC). Takie diody osobiście zakładam żeby np. dodatkowym wyłącznikiem coś sterować a nie zakłócić pracy ori układów. Dalej nie wiem o co chodzi SCHEMAT SCHEMAT SCHEMAT Taka żarząca się żaróweczka powolutku ale ciągle rozładowuje aku...
oktawiusz5 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 nie wiesz jak w bi-xenonie wygląda przesłona jak działa bi-xenon?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się