marcin_o23 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 na 345 wchodzi nawet ori 17 z s-line et43, taki ot, co do auta to naprawdę fajnie się prezentuje, kolor hebelków mi się podoba
Patryś Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Nie wiem mam nadzieję że tak. Na 345 minimum 17" wchodzi i to nie każde chyba a 18 to raczej każde ale nie znam się Przed chwilą zamówiłem na zimkę Nokiany WR A3 225/40 R18 Hebelki się w miarę prezentują i hamują. Dzięki Marcin. Teraz trzeba znaleźć jakieś felasie na zimkę Edytowane 9 Września 2014 przez Patryś
jozek726 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 no ja na zimę też 18 będę miał i chyba nie sprzedam tych hebli 345 i założę do siebie namówiłeś mnie
Patryś Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Zakładaj nie zastanawiaj się. Czasem sie przydają ojjj tak. I dają radę w uj.
jozek726 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Tylko pewnie założę dopiero na wiosnę A Tobie tu brakuje lustra z kompasem a u mnie leży takie
MARCIN607 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Ja tam na.zimę założyłbym to koło co teraz,jest a,rsy na lato. Heblek pierwsza,klasa :-). Ogólnie fura,jest kox.
Patryś Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 Hehe lustro fajny bajer ale są inne sprawy. Jeśli chodzi o fele to wszystko zależy od tego co kupię. Jak kupię fajniejsze to s-liny pójdą na zimę. Ale najpierw trzeba coś znaleźć bo rsy poszły i szukam dalej A fura nim będzie kox to jeszcze dłuuuuuuuga droga. Narazie nic praktycznie nie ma specjalnego. Heble bixy gwint i rns. I to wszystko.
Patryś Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Tak jak wyżej pisałem że do 1000 szukam więc jak dajesz za 1000 plnów to biorę odrazu. Dawno nic nie pisałem jakoś nie było czasu. Ostatnie 3 mies latałem na RH NAJ 8585 ale dzisiaj już wpadła zima na s-line'ch. Niedługo będzie aktual jakiś bo święta w Polsce będą to fanty jakieś się już zbierają.
KoJ@K Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Patrząc na pierwsze fotki na 18' i zwykłym zawiasie to wygląda to strasznie, ale jak tylko założyłeś gwint i obniżyłeś to od razu inne auto. Zmieniłbym tu kolor zacisku, bo jakoś tak średnio mi leży ten żółty do tej budy i przyciemniłbym szybki, tylko wszystkie. Jak odczucia z jazdy na tym gwincie?
Patryś Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Opublikowano 22 Listopada 2014 Dzięki. Mi tam żółty pasuje do niebieskiego. O szybach myślałem ale nie mam zamiaru przyciemniać wszystkich i jak już nie na jakiś beton tylko najdelikatniejszą folią. Odczucia co do jazdy na gwincie bardzo pozytywne. Lepiej jak na serii bo w serii było miękko bardzo a tu jest i miękko i zarazem sztywno.
KoJ@K Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 I pewnie komfortowo. Masz może jakieś odniesienie/porównanie do zawiasu 1BE?
Patryś Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Na ori zawiasie było miękko ale za bardzo bujało na wybojach, tzn jak na łóżku wodnym hehe a tu na wybojach auto się gibnie troszkę raz i leci się dalej. W zakrętach się lepiej trzyma i pewniej jedzie. Bałem się gwintu bo wcześniej miałem w A3 glebe i beton na którym się jeździło strasznie a tutaj zawias ładnie wszystko wybiera i nie czuje się jak na taczce. Teraz bez jakichkolwiek wątpliwości mogę polecić gwint tylko dobrej marki a nie jakieś dziady najtańsze.
KoJ@K Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Ja miałem okazje pojeździć B6 na gwincie TA i w porównaniu do mojego golfa na gwincie to było super, właśnie tak jak piszesz - "zawias ładnie wszystko wybiera i nie czuje się jak na taczce", a golf to w odniesieniu do tamtego to betoniasty.
Armi Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 W B6 na gwincie jeździ się rewelacyjnie w porównaniu do Golfa/A3 czy nawet A4 B5. Kiedyś gdy miałem gwint w B5, kolega przewiózł mnie na gwincie A6 C5 i było to samo co w przypadku B6. Komfortowo.
KoJ@K Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) Taaa? To w B5 na gwincie tez gorzej z komfortem niz w B6 ? wiadomo, ze jeszcze kwestia opony i profilu. Edytowane 24 Listopada 2014 przez KoJ@K
Patryś Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 Styczeń 2015 No i początek roku za nami i troszkę rzeczy przy aucie znowu trzeba było zrobić. - Przegląd + opłaty - Standardowo olej, filtry. Do tego ramiona i nowe pióra aero Bosch. Dzięki Wandej. - Nowy przełącznik świateł z chromem od VW Polo 6R (zamiennik na test czy pasuje) - Popiołka 2din (po rzeźbie w końcu podpasowała) - Nowa kierownica A4 B8 S-line - Do tego łącznik, moduł i taśma Dzięki Biggman i Siemian - Śrubki pod osłonę silnika (prosto z ASO za jedyne 175 zł po zniżce 8% ) W zasadzie nic ciekawego jedynie kiera. Jestem mega zadowolony z niej. Przez dwa ostatnie miechy zrobiłem 10 tys km i audi bez zająknięcia. 2 paczki jeszcze wyciąga więc jest ok
Blachu Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Wnętrze jest Tylko 2 paki wyciąga Twój AWX ?
H4mm3R Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Z tymi spinkami żeś pojechał Pany kupujecie z exeo w IC za 40zł kpl i niema opcji żeby to zgubić.
grzes283 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Bajka środeczek. Choć brakuje jeszcze nakładek na pedały i szufladek w chromie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się