Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Sline - czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem na etapie szukania swojej wymarzonej b6, pojawiła się opcja kupna b6 w ori sline z takim też zawieszeniem (nie jestem jedynie pewny czy jest to 1be czy 1bv). Zastanawia mnie jednak kwestia utrzymania takiego zawaisu, mianowicie czy jest ono tak samo trwałe jak zwykłe 1ba, czy koszty jego wymiany są dużo droższe? Jak kształtują się różnice w cenach poszczególnych części? szukałem trochę na forum ale nie znalazłem wyczerpujących odpowiedzi stąd moje pytanie :wink4:

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Trwałośc podobna , o ceny to dzwoń do sklepów bo tutaj raczej nikt ci nie poda

Opublikowano

Amortyzatory troszke droższe ok 50-100zł szt. Zalezy kto co lubi (jest duzo twardziej niż na 1BA ale wg mnie jazda nieporównywalnie lepsza - nie ma sie co zastanawiać.

Opublikowano

Zastanawia mnie jednak kwestia utrzymania takiego zawaisu, mianowicie czy jest ono tak samo trwałe jak zwykłe 1ba

wahacze są te same czyli to cię pewnie interesuje - tylko amory i sprężyny się różnią :wink4:

Opublikowano

Ciekawe jak to jest z tymi amorami skoro sprezyny z 1be\v sa grubsze przez to sztywniejsze to czy amory sa słabsze w porównaniu do 1ba

Opublikowano

Ciekawe jak to jest z tymi amorami skoro sprezyny z 1be\v sa grubsze przez to sztywniejsze to czy amory sa słabsze w porównaniu do 1ba

amory sa krótsze i maja krótszy skok. Podejrzewam ze nie ma jakiejs kolosalnej różnicy w trwałosci jednych jak i drugich (1be , 1ba). Wiadomo jakie u nas sa drogi :decayed:

Opublikowano

Co do tego ze sa krotsze to bym sie klucił :> przymierzalismy komplet amor+sprazyna 1ba i 1be przod i wysokosicią były takie same,dopiero po rozmontowaniu makpersona okazało sie ze sprezyna 1be byla nizsza.

No chyba ze ma znaczenie to ze 1be bylo z 1.9tdi,a 1ba z 3.0 bezyna

Opublikowano

dla mnie dziwne podejscie. Chec kupienia auta za +/- 25-30 tys. a rozchodzi sie o 200-300 zł na wymianie amorów

Opublikowano

Koledzy - dopiero zaczynam moją przygodę z audi - w tym tygodniu jadę po A4 B8 2.0 TDI QUATTRO z wew oraz zew S-Line. Prosiłbym o rzetelną podpowiedź czy to zawieszenie nie będzie za sztywne i za niskie. Mieszkam w Krakowie i 80% przebiegu robię w mieście. Mam 27 lat i do B8 przesiądę się z Octavii 2. Może ktoś miał podobną przesiadkę. Z góry dzięki. Aha i pytanko, czy ewentualnie da się zamienić to zawieszenie na zwykłe? Jeśli by mi nie spasiło?

Opublikowano

Zakup S-Line jest zawsze na plus choćby patrząc ze względu na sprzedaż auta w przyszłości - cena wyższa i większe zainteresowanie. Ja bym się nie zastanawiał auto naprawdę lepiej się prezentuje. Czy będzie za sztywne, czy za niskie dla Ciebie - nikt Ci nie odpowie na to pytanie, to indywidualna sprawa. Ilu forumowiczów tyle będzie opinii. Wsiądź w auto zrób jazdę próbną i sam oceń czy Ci odpowiada. Jeżeli się później okaże że wolałbyś mieć bardziej miękko to zmienisz zawias ...albo się przyzwyczaisz :)

Opublikowano

Okej, a może orientujesz się jaki jest koszt zmiany zawieszenia?? Z tego co wiem w tym autku jest 1BV no i napęd quattro. Jakie części trzeba wymienić?? Napewno Amory i sprężyny - coś jeszcze?

Opublikowano

Nie daje głowy ale amortyzatory i springi powinny wystarczyć. Co prawda taki zabieg to profanacja S-line'a ;)

W moim mniemaniu to zawieszenie to bajka ...nie jest aż tak hard core'owe że będziesz się męczył. Spokojnie daje radę na naszych drogach. Ale to moja subiektywna opinia. Wsiądź w to autko i zrób jadę próbną to będziesz wiedział czy chcesz to czy nie.

Opublikowano

Ha - dzisiaj zrobiłem jazdę testową z zawiasem 1BV i powiem Ci że jest okej, ale przy polskich dziurach przy feldze 18stce trzeba uważać by było. Znalazłem drugi model A4 B8 z mniejszym przebiegiem i bez s-lina pełnego. Ma zawias 1BE i felgi 17stki. I chyba na tego się zdecyduję. Chociaż z wyglądu 1BV wygląda na pewno dużo lepiej. Muszę się przespać z problemem :)

Opublikowano

Ja brałbym 1BV w pełnym pakiecie S-line ale to tylko moje skromne zdanie. Jeżeli potrzebujesz więcej komfortu to bierz 1BE na 17'.

Pozdrawiam i życzę trafionych decyzji! ;)

Opublikowano

dzięki kolego, biorę 1BE, 80 tys przebiegu zamiast 120 tys jak w 1BV i biały kolor no i alcantara zamiast pełnej skóry - będzie przyjemniej :) jak będę miał to wstawię fotki

Opublikowano

Czekamy za fotkami :)

Opublikowano

AAA mam ją :) Kupiłem jednak A4 B8 Sedana 2009r. 2.0 TDI 170KM Quattro S-Line. Meteor szary. Jak się ogarnę to wrzucę fotki. Jak na razie nie żałuję wyboru zawieszenia 1BV :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...