toro1984 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Witam, jestem na etapie szukania swojej wymarzonej b6, pojawiła się opcja kupna b6 w ori sline z takim też zawieszeniem (nie jestem jedynie pewny czy jest to 1be czy 1bv). Zastanawia mnie jednak kwestia utrzymania takiego zawaisu, mianowicie czy jest ono tak samo trwałe jak zwykłe 1ba, czy koszty jego wymiany są dużo droższe? Jak kształtują się różnice w cenach poszczególnych części? szukałem trochę na forum ale nie znalazłem wyczerpujących odpowiedzi stąd moje pytanie Pozdrawiam
moskal Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Trwałośc podobna , o ceny to dzwoń do sklepów bo tutaj raczej nikt ci nie poda
marcuso86 Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Amortyzatory troszke droższe ok 50-100zł szt. Zalezy kto co lubi (jest duzo twardziej niż na 1BA ale wg mnie jazda nieporównywalnie lepsza - nie ma sie co zastanawiać.
dziadek Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Zastanawia mnie jednak kwestia utrzymania takiego zawaisu, mianowicie czy jest ono tak samo trwałe jak zwykłe 1ba wahacze są te same czyli to cię pewnie interesuje - tylko amory i sprężyny się różnią
Krzy0 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Ciekawe jak to jest z tymi amorami skoro sprezyny z 1be\v sa grubsze przez to sztywniejsze to czy amory sa słabsze w porównaniu do 1ba
moskal Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Ciekawe jak to jest z tymi amorami skoro sprezyny z 1be\v sa grubsze przez to sztywniejsze to czy amory sa słabsze w porównaniu do 1ba amory sa krótsze i maja krótszy skok. Podejrzewam ze nie ma jakiejs kolosalnej różnicy w trwałosci jednych jak i drugich (1be , 1ba). Wiadomo jakie u nas sa drogi
Krzy0 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Co do tego ze sa krotsze to bym sie klucił :> przymierzalismy komplet amor+sprazyna 1ba i 1be przod i wysokosicią były takie same,dopiero po rozmontowaniu makpersona okazało sie ze sprezyna 1be byla nizsza. No chyba ze ma znaczenie to ze 1be bylo z 1.9tdi,a 1ba z 3.0 bezyna
MAGIC87 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 dla mnie dziwne podejscie. Chec kupienia auta za +/- 25-30 tys. a rozchodzi sie o 200-300 zł na wymianie amorów
areklal Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Koledzy - dopiero zaczynam moją przygodę z audi - w tym tygodniu jadę po A4 B8 2.0 TDI QUATTRO z wew oraz zew S-Line. Prosiłbym o rzetelną podpowiedź czy to zawieszenie nie będzie za sztywne i za niskie. Mieszkam w Krakowie i 80% przebiegu robię w mieście. Mam 27 lat i do B8 przesiądę się z Octavii 2. Może ktoś miał podobną przesiadkę. Z góry dzięki. Aha i pytanko, czy ewentualnie da się zamienić to zawieszenie na zwykłe? Jeśli by mi nie spasiło?
Kozathe1st Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zakup S-Line jest zawsze na plus choćby patrząc ze względu na sprzedaż auta w przyszłości - cena wyższa i większe zainteresowanie. Ja bym się nie zastanawiał auto naprawdę lepiej się prezentuje. Czy będzie za sztywne, czy za niskie dla Ciebie - nikt Ci nie odpowie na to pytanie, to indywidualna sprawa. Ilu forumowiczów tyle będzie opinii. Wsiądź w auto zrób jazdę próbną i sam oceń czy Ci odpowiada. Jeżeli się później okaże że wolałbyś mieć bardziej miękko to zmienisz zawias ...albo się przyzwyczaisz
areklal Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Okej, a może orientujesz się jaki jest koszt zmiany zawieszenia?? Z tego co wiem w tym autku jest 1BV no i napęd quattro. Jakie części trzeba wymienić?? Napewno Amory i sprężyny - coś jeszcze?
Kozathe1st Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Nie daje głowy ale amortyzatory i springi powinny wystarczyć. Co prawda taki zabieg to profanacja S-line'a W moim mniemaniu to zawieszenie to bajka ...nie jest aż tak hard core'owe że będziesz się męczył. Spokojnie daje radę na naszych drogach. Ale to moja subiektywna opinia. Wsiądź w to autko i zrób jadę próbną to będziesz wiedział czy chcesz to czy nie.
areklal Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Ha - dzisiaj zrobiłem jazdę testową z zawiasem 1BV i powiem Ci że jest okej, ale przy polskich dziurach przy feldze 18stce trzeba uważać by było. Znalazłem drugi model A4 B8 z mniejszym przebiegiem i bez s-lina pełnego. Ma zawias 1BE i felgi 17stki. I chyba na tego się zdecyduję. Chociaż z wyglądu 1BV wygląda na pewno dużo lepiej. Muszę się przespać z problemem
Kozathe1st Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Ja brałbym 1BV w pełnym pakiecie S-line ale to tylko moje skromne zdanie. Jeżeli potrzebujesz więcej komfortu to bierz 1BE na 17'. Pozdrawiam i życzę trafionych decyzji!
areklal Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 dzięki kolego, biorę 1BE, 80 tys przebiegu zamiast 120 tys jak w 1BV i biały kolor no i alcantara zamiast pełnej skóry - będzie przyjemniej jak będę miał to wstawię fotki
areklal Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 AAA mam ją Kupiłem jednak A4 B8 Sedana 2009r. 2.0 TDI 170KM Quattro S-Line. Meteor szary. Jak się ogarnę to wrzucę fotki. Jak na razie nie żałuję wyboru zawieszenia 1BV
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się