franek84 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Witam , koledzy przeglądam forum i nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na pytanie co ile wymiana rozrządu u mnie. FAQ przeglądałem ale nie działa link http://www.a4-klub.pl/smf/seo4smf-redirect.php?t=13499.0 dodam że mam wlaśnie 60tys na nim zrobione i pasek jest o jakieś 2 mm z każdej strony koła wałka rozrządu węższy niż samo koło, napięty jest wg mnie ok, napisy CONTITECH widoczne, pęknięć brak. dodatkowo natknąłęm sie na opinie ze 90tyś a nawet 120tyś i juz sam nie wiem a nie chciałbym kasy wyrzucać... dzięki z góry za odp pozdr
tatra-mario Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Ja tam w swoim mieniam co około 60k - tak też w mojej i nie tylko mojej okolicy słyszałem :gwizdanie:
syczylyjczyk Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Witam.Odpowiedż nie jest prosta nie wiemy jaki przebieg całkowity ,W jakim stopniu zużyte są koła współpracujące,to wszystko bierze się pod uwagę.Norma 90tys.,dlatego silnika.
Mauros88 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Contitech jak sie nie myle przewiduje co 60tys km zmiane lub co 5 lat. Lepiej wczesniej wymienic niz pozniej mialby peknac
JarusKK Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 :slina:Co 15tys sprawdzic i 90tys wynienic pasek wraz z rolką lub 6lat
franek84 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 ok, koledzy dzięki za odp. podjade sobie do mechanika mojego i niech obejrzy fachowym okiem co i jak bo nie planuje za długo trzymać furki a 600zł troche szkoda... pozdr
Musashi Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 tak jak napisali koledzy, co 90kkm lub 6 lat. okiem tego nie ocenisz, pasek moze wytrzymac, a np nikt nie wymienial dluzszy czas napinacza, ktory moze odmowic posluszenstwa.
rookie Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 tak jak napisali koledzy, co 90kkm lub 6 lat. okiem tego nie ocenisz, pasek moze wytrzymac, a np nikt nie wymienial dluzszy czas napinacza, ktory moze odmowic posluszenstwa. No właśnie takie ocenianie na oko jest chuk warte.
franek84 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 tzn 60 tyś temu mój zaufany mechanik mi go robił (rozrząd) i wszystko, również pompa wody było wymienione więc myśle ze mi podpowie co robić. martwię się troche bo na kole zębatym od wałka rozrządu (po bokach paska tam gdzie nie siega) widzę tłuste -pewnie śladowe ilości oleju a wiadomo jak olej z gumą się lubią pozdr
JarusKK Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Jestem mechanikiem i robiłem juz nie raz takie rzeczy, i znam dwa przypadki w których pasek wytrzymal i nie Jeden to jest taki ze koleś zrobił na AFN (z tego co pamietam) jescze 5tys ponad stan i wymienił klp. i nic sie nie stało a elementy jeszcze były w dobrym stanie a drugi przypadek to taki ze koleś żrobil ponad przebieg chyba 30km czy jakos tak i pasek poszedl sie je...bać ale to już w 1Z także lepiej wczesniej jak pózniej
rookie Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 tzn 60 tyś temu mój zaufany mechanik mi go robił (rozrząd) i wszystko, również pompa wody było wymienione więc myśle ze mi podpowie co robić. martwię się troche bo na kole zębatym od wałka rozrządu (po bokach paska tam gdzie nie siega) widzę tłuste -pewnie śladowe ilości oleju a wiadomo jak olej z gumą się lubią pozdr Tam jest taka gumowa uszczelka na wale rozrządu, którą zawsze warto wymienić przy wymianie rozrządu, bo kosztuje grosze, a może syfu narobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się