Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Jaka instalacja?


Mylovsky

Rekomendowane odpowiedzi

patrzylem dzis z moim gazownikiem na moj ALT i wydaje mi sie ze ciezko tam bedzie upchnac te oddzielne wtryskiwacze , jesli chcial bym by byly blisko benzynowych i w pionie to tylko na 1 i 2 cylindrze sie uda, na 3 wogole nie widze opcji montazu a na 4 pod katem. Wiec chyba mija sie to z celem. Sam gazownik montowal juz trochew tych istalacji do ALT i zawsze kladl szyne a nie oddzielne i mowi ze spokojnie mu sie wszytsko zmiesci pod oslona silnika. Chyba zdam sie na jego doswiadczenie bo niechce przekabinowac. A wy macie te bezposrednie wtryskiwacze?? jak udalo sie je wam tam upchnac ?? .

I jeszcze pare montazowych pytan, gdzie macie umieszczony parownik , lub gdzie go najlepiej umiescic. I ktoredy macie przeciagniete kable przez grodz do kabiny. Gdzies pod komputerem obok serwo a moze jest gdzies zatkany tunel ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wężyki nie bedą długie to może być i listwa, czasem rzeczywiście mało miejsca obok wtrysków benzynowych.

U siebie mam inne wtryski po dwa razem i leżą na kolektorze , wężyki około 10cm.Myślę to na wiosnę przerobić bo wtryskiwacze mogą być oddzielnie.

Samochód dobrze chodzi ale ostatnio z ciekawości rozebrałem jeden wtrysk i na dolnej powierzchni tłoczka był błyszczący a na górnej nie.

Tłoczek obciera po dolnej części.

U mnie raczej da się upchać bez problemu - przymierzałem, poza tym schowane będą pod pokrywę silnika

Wtryski takie:

Wtryskiwacz_Stella_ROSSO_sekcje.jpg

Parownik chyba najlepiej pod zbiornikiem wyrównawczym (tam mam), przewód do przycisku centralki przeciągałem prawą stroną za schowkiem pasażera

Sterownik mam pomiędzy akumulatorem a filtrem przeciwpyłkowym

Sam montowałem, wymieniłem sterownik Elpigaz na Stag 300 ISA2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem juz mo montazu instalacji, Komputer sterujacy KME- NEvo, Reduktor KME, Wtryskiwacze Hana , oczywiscie indywidualne na kazdy cylinder. Gazownik komputer umiescil obok akumulatora, reduktor schowal obok zbiorniczka do wspomagania( tak ze chowa sie pod oslone) Wtryskiwacze tez udalo sie schowac pod oslone silnika. Wlew umieszczony obok wlewu paliwa . Jesli chodzi o jakosc wykonania uwazam ze perfekcyjna . Co do pracy silnika przejechalem dopiero 300km, narazie bezproblemowo. Mam podjechac jeszcze na kontrole jak zrobie ok 500km. Jesli bedzie chodzic tak jak wyglada to bede bardzo zadowolony. Jesli ktos jest z okolic Torunia to moge polecic dobrego gazownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KME NEVO to dobry sterownik , trochę unowocześnione G3 . Ja mam Diego G3 z najnowszym softem i dobrze da się to ustawić. Wtryski Hana dobre, chociaż zdarzały się wpadki z jakimiś wadliwymi seriami.

Reduktror KME (zapewne silver) dobra stara konstrukcja. Nie skomplikowany a membrany długo trzymają.

Ja mialem 3 lata EG 200 KW , niedawno padł i puszczał gaz do dolotu , gdy go rozkręciłem to membrany były jak z tektury. Wróciłem do Silvera , przerobiłem go i daje radę ciśnieniowo w 2,8 30v ( a membrany były jeszcze ok a ma chyba z 5 lat ).

Jedyny minus tych reduktorów to przeciekające ( nie zawsze) kolanka wodne i czasami puszczanie uszczelnień między sekcją gazową i wodną przez co gaz potrafi iść do układu wodnego (poprzez szpilki w reduktorze ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż to podstawa nie oszczędzaj kasy na Lpg jeśli masz zamiar śmigać dłużej tym autem. Tylko najpierw znajdż dobry zakład który tym się znajduje a nie jakiegoś idiotę który zakłada to beż pojęcia . Najgorsze w tym wszystkim jest to ze jak ci spieprzy instalacje i nie uda mu się z nią dojść do ładu to stwierdzi ze błąd tkwi w aucie i karze ci wymieniać pół auta a to i tak nic nie da. Ja osobiście na Lpg u siebie i jestem zadowolony z tej instalicji spalanie oscyluje w granicach 13-15 przy silniku ASN a benzyny było około 12 litrów. Wtryskiwacze Hana,reduktor LAANDI RENZO i chodzi jak ta lala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż to podstawa nie oszczędzaj kasy na Lpg jeśli masz zamiar śmigać dłużej tym autem. Tylko najpierw znajdż dobry zakład który tym się znajduje a nie jakiegoś idiotę który zakłada to beż pojęcia . Najgorsze w tym wszystkim jest to ze jak ci spieprzy instalacje i nie uda mu się z nią dojść do ładu to stwierdzi ze błąd tkwi w aucie i karze ci wymieniać pół auta a to i tak nic nie da. Ja osobiście na Lpg u siebie i jestem zadowolony z tej instalicji spalanie oscyluje w granicach 13-15 przy silniku ASN a benzyny było około 12 litrów. Wtryskiwacze Hana,reduktor LAANDI RENZO i chodzi jak ta lala.

jak kolega już założył instalke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poniedzialek jestem umowiony silnik alt stag 4 gazownik stwierdzil ze 300 premium tak samo bedzie jezdzil oprocz wydatku kasy.Reduktor zavoli zeta i wtryski hana zielone bodajze.cena 2500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przyłącze się do pytania - potrzebuje porady, czy taki zestaw do Audi A4 z 2002r z silnikiem 1.8T będzie właściwy:

STAG 4 PLUS

Reduktor AC Czerwony

Wtryski AC

Butla w kole

Wlew schowany

Cena: 2700 zl

Bądź taki sam zestaw za 3000 zł, to samo co wyżej, tylko wtryski Hany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw dobry tylko nie za tą kase

Hany i reszta to 2600

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1221 nie bierz stag 4, wymien to na stag 300 (isa2), pozatym mam taki zestaw jak ty za 3000, u mnie za 2500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sterownik KME NEVO

reduktor KME

wtryski HANY

butla w kolo, wlew schowany

Cena 2300zl i jestem bardzo bardzo bardzo zadowolony. Wogole nie odczowam ze posiadam auto na gaz. poza tankowaniem za 100 do pelna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lovato było dobre kilka lat temu,BRC nie za bardzo idzie tam pokombinować z ustawieniami i pooglądaj Sobie galerie ze zdjęciami jak to wygląda.Stag lub Tech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jedynym widocznym elementem po otwarciu maski jest filtr gazu fazy lotnej. Wtryski ukryte pod oslona. Parownik rowniez pod oslona zbiorniczka wspomagania. Komputer obok akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm to d*pa, bo jestem na czwartek umówiony na montaż tego BRC. W sumie jest na miejscu, także w razie problemów nie mam zamiaru się pierniczyć, tylko chce demontażu i zwrotu gotówki, o czym poinformuje już na początku gazownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...