Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


majster151

Rekomendowane odpowiedzi

W któryms tam temacie wyczytałem ze wsadziłeś pompki od jakiegos 2.0 i masz zamiar robic pod to soft, ciekawi mnie ile to wypluje. Widze ze masz ori wałęk, nowy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wpakowane 3 k+. Taką kwotę wolę wydać na wyjazd w góry niż pakować w starego strucla. Jeżdżę od maja czyli od kupna samochodu z tym dudnieniem. Moc na hamowni 135 km 310 nm w serii po programie 163 km 385 nm delikatny program dudnienie jest po zdjęciu filtra ale po co wymieniać skoro wałka nie słychać, dudnie się w ogóle nie powiększa olej w normie.

Proponuję jakiemuś moderatorowi przeczyścić temat i usunąć zbędne posty.

Edytowane przez Jarek882
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W któryms tam temacie wyczytałem ze wsadziłeś pompki od jakiegos 2.0 i masz zamiar robic pod to soft, ciekawi mnie ile to wypluje. Widze ze masz ori wałęk, nowy ??

pompki z najmocniejszego 1.9TDI 160KM, ale też jeżdżą w 2.0TDI. Wałek ori po bardzo niskim przelocie, szklanki czarne INA, śruby wszystkie nowe jak bozia przykazała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzies i ja to wyczytałem ale w którym temacie to ci nie powiem. Ostatnio robiłem Leona FR z silnikiem ARL jakies 30 tysi temu wymieniony był wałek szklanki i pompki, czesci zostały załatwione po taniości po jakiejs wymianie serwisowej w aucie z przebiegiem 60 tysi, w aucie był problem z paleniem i słaba moc jak na 150km, po wymmianie wszystko ustało oprócz dudnienia. Teraz gośc przyjechał bo silnik wpadał w awaryjny i jak to w leonie walnieta była gruszka turba i pare nieszczelności. Synchro początkowo było na +1.1 i dudniło, drugie ustawienie -5,5 dudniło, nastepnie reka poleciała na +9.0 również dudniło, na koniec wyszło idealnie 0.0 i dudniło. Jakies minimalne róznice moze i były ale naprawde minimalne....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslałem ze w 1.9 ARL 150KM był najmocniejszy, na sruby troszke kasy przeznaczyłes :)

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to poprostu przebieg jest juz znaczny, na blacie niby 230 tysi ale w szklankach były już delikatne dziurki...... Druga sprawa to ten Leon FR to auto z nutą sportu i mocnym silnikiem wiec raczej nikt go nie oszczedzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak wymieniałem szklanki to tez w jednej była już dziura. Po wymianie nadal słychać cykanie a za tym i dudnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslałem ze w 1.9 ARL 150KM był najmocniejszy, na sruby troszke kasy przeznaczyłes :)

najmocniejszy 1.9tdi nosił oznaczenie BUK (160PS) i latał w Ibiza Cupra i właśnie z takiej cupry mam pompki.

Na śruby poszło troche grosza , ale kupowałem w Skodzie gdzie mam duuży upust więc nie było tak najgorzej

Edytowane przez turzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem Artur odpalenia, oby była pszczółka, bo wydać tyle kasy i widzieć różnicy, to kula w łeb. Najgorsze, że dużo na raz wymieniałeś i nie będzię obiektywnej oceny co do pojedyńczych podzespołow.........mimo wszystko ciekawy jestem.

Ale tam będzię bliżej 5k, niżeli 3k, czy sie mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeeeeeeeee przesadzacie, nie wydałbym tyle...

wałek 100euro (okazja)

śruby wałka, koników, śruby regulacyjne i montażowe pompek aso 380pln

uszczelniacz wałka i dekla aso 130pln

polpanewki aso 180pln

szklanki ina 220pln (okazja na forum)

pompki 1200 + 100 zestawy naprawcze

nowy rozrzad aso 470pln

robota 500pln

razem to bedzie ~3500pln bo nie wiem czy wszystko ująłem


jak za cene z nowym rozrzadem i swiezymi pompkami uwazam ze cena znosna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to szczerze mówiąc nie dużo, tym bardziej że rozrząd i pompki robiłeś.

Ale te pompki dały mi do myślenia, też sądziłem że z 2.0 je masz. Generalnie chyba ciężka sprawa kupić takie pompki, co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to szczerze mówiąc nie dużo, tym bardziej że rozrząd i pompki robiłeś.

Ale te pompki dały mi do myślenia, też sądziłem że z 2.0 je masz. Generalnie chyba ciężka sprawa kupić takie pompki, co?

Pompki dramat, 4 miechy szukalem. Kto szukał BJ ten wie jaki to rarytas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od ARL łatwiej znależć? Też ciężki temat....Ja bym te swoje wymienił, bo jakoś boli mnie brak możliwośći zapodania jakiegoś virusa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek w 2.0 8V bez DPF jest taki sam jak w 1.9

turzol robiłeś głowicę? Konkretnie gniazda pompek?

I drugie pytanie czy dałeś nowe gumki na zawory? Uszczelniacze :-)

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek w 2.0 8V bez DPF jest taki sam jak w 1.9

turzol robiłeś głowicę? Konkretnie gniazda pompek?

I drugie pytanie czy dałeś nowe gumki na zawory? Uszczelniacze :-)

wysłane z Commodore 64

głowica nie tykana. Gniazda pompek są wybite, ale bez tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale gumki możesz zmienić. Nie trzeba głowicy ściągać a to w sumie podstawa przy naprawach aut wiekowych :-)

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale gumki możesz zmienić. Nie trzeba głowicy ściągać a to w sumie podstawa przy naprawach aut wiekowych :-)

wysłane z Commodore 64

tylko do tego trzeba znów zrzucać wałek i reszte ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...