Lukasz_N Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Uczono mnie na starych silnikach i tego sie trzymam. Tak dla scisłości widze ze pare osób czeka tylko aby na mnie naskoczyć a ja mam z tego radoche Stare diesle od zasady niczym sie nie roznia od nowych...W kazdym masz zawory, tloki itd...30 lat temu tez sie tak wymienialo uszczelniacze zaworowe... Nie szukaj podtekstow w postach. Po prostu kazdy ma prawo wyrazic swoja opnie, a sprawy sie tak maja, ze skoro kilka osob ma taka sama opinie, to warto sie nad tym zastanowic, czy przypadkiem nie maja racji i prostuja temat, kiedy ktos wypisuje glupoty. Sorry za OT... Edytowane 10 Stycznia 2015 przez Lukasz_N
marson Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Myślę że w tych sytuacjach jest ważny olej (im gęściejszy tym lepszy) wyklekotany silnik na bardzo dobrym oleju ale rzadkim bendzie miał niedomagania. Niejednokrotnie poprzedni właściciel leje olej powiedzmy x, my po zakupie w trosce o silnik nowo zakupionego auta lejemy lepszy droższy olej co powoduje wymycie silnika i zaczyna dudnić i zaczynamy szukać dlaczego przecież najlepszy olej i silnik ma niezaduży przebieg a coś nie tak..No właśnie silniki z niemiec w naszych autach w większości latał na 'long laif" czyli wymiana co 25-tyś.(czyli smoła gęsty) To zabiło większośc aut. Następną sprawą jest ON w oleju, w silnikach z DPF często tam się pojawia i go rozrzedza i powoduje szybsze zużycie, do takiedo silnika lanie dobrego drogiego rzadkiego oleju spowoduje niedomagana. Wcześniej pisałem że niski poziom oleju u mnie spowodował brak dudnienia niestety myliłem się to nie stan oil a jego gęstość, przejechałem 1400km stan się zmniejszył oil zgęstniał i przestało dudnić po wymianie po jakimś tygodniu dopiero usłyszałem lekkie dudnienie. Teraz zastanawiam się nad zmianą oleju na inny ale niemam w tym temacie kompletnie wiedzy choć pewny jestem że olej ma wpływ na pracę mojego silnika.. Proszę o jakieś sugestie bardziej doświadczonych forumowiczów.
POWER-KRIS Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Jeżdżę awx na durablend valvoline i w bjb synpower nic nie dudni. Dziwne odgłosy były na shell i motulu w zimie.
marson Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Dzieki to już jakaś wiedza dla mnie. A jaka specyfikacja?
POWER-KRIS Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 5w40 505.01 bez Dpf. Na zasadzie cena jakość valvoline jest super.
POWER-KRIS Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Czyli 5w30 507 tez durablend lub lepszy synpower. Podaj tu dane auta i gotowe http://www.valvolineeurope.com/polish/lubricant_advisor Edytowane 11 Stycznia 2015 przez POWER-KRIS
marson Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Fajna stronka, wiem teraz od czego zacząć rozmowę w sklepie. Dzięki bardzo.....
POWER-KRIS Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Każdy producent ma na swojej stronie "dobierz olej" tylko na markę się zdecyduj. [emoji6] Ja polecam Valvoline.
marson Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 No właśnie chodziło mi o opinie forumowiczów. A tak na marginesie ile masz nalatane?
POWER-KRIS Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) 320 000 i rośnie. W Octavii II 230 000 ale mam ją od fabryki a audi od Niemca co miał daleko do kościoła. Tu masz o olejach, ale ostrzegam fan boy love motul. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/9150-[ALL-TDI]-Jaki-olej-do-TDI Edytowane 11 Stycznia 2015 przez POWER-KRIS
piotrsob1 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 W Octavii 2 230 000 2.230.000 km ma przelatane ta oktawka ?
POWER-KRIS Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Nie.[emoji12] To 2 Octavia i ma 230 000. Twojej liczby to by 123 i 124 meski razem nie wytrzymały.
marson Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja mam 250 z czego sam zrobiłem 60tys.
piotrsob1 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Nie.[emoji12] To 2 Octavia i ma 230 000. Twojej liczby to by 123 i 124 meski razem nie wytrzymały. Tak myślałem, ale wolałem dopytać
mrc2410 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Oto mój wałek. Przebieg 291 tyś. Tez słychać klekotanie i dudnienie lekkie ale na moje oko wałek jest ok. Wszystkie krzywki wizualnie takie same. Na wasze oko jak to wygląda?
elmer80 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jak nowy !? Tylko się cieszyć! Są fazki :-) wysłane z Commodore 64 Kolego napisz coś więcej. Jak długo masz auto? Jaki olej i co ile wymieniany A jeśli z Niemiec to co ile przegląd był robiony? wysłane z Commodore 64
mrc2410 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Auto mam od 2013 roku, krajowe. Wg. karty pojazdu jestem 3 właścicielem. Od początku do 130 tyś lany był olej Castrol, poprzedni właściciel co lał nie wiem, przypuszczam że to samo. Ja od początku jak mam auto leje Mobil super 3000 XE 5W30. Wymiana co 10tyś.
danieltor Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 witam wszystkich od 6 miesięcy jestem posiadaczem a4 BKE , trafiłem na forum ponieważ mnie również denerwowało to dudnienie, czasmi występowało czasami nie, oprócz tego było minimalne drżenie kierownicy, wczoraj zaprowadziłem samochód na wymiane rozrżądu i kazałem zdjąć i sprawdzić jak wałek i reszta, powiedziałem na co mają zwrócić uwagę, zadzwonił dzisaj mechanik że wypadł ten brok, wałek i szklanki w porządku. Jak odbiorę samochód to dam znać czy to ustąpiło. Jeszcze raz dzięki za wszystkim, dzieki takim forum można się wiele nauczyć pozdrawiam auto odebrane, fukania brak , silnik też chodzi dużo ciszej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się