C4NC3R Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) Słuchałem dzisiaj nissana 2.0 di 115 km i też słychać dudnienie, nawet głośniejsze niż u mnie... Ch*j wie co tu robić? Jak narazie silnik nieruszony... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 21 Października 2014 przez C4_KAWON
adamusik Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) Broki ponoć są na swoim miejscu, co do mocy to nie czuję żeby się coś zmieniło. Tylko to cholerne dudnienie doprowadza mnie do szału. Byłem na hamowani w maju 2013 i pokazało 135 KM i 305nm to byłem zadowolony ze silnik zdrowy a teraz takie cyrki nie ma miesiąca żeby się coś nie zje.... Edytowane 21 Października 2014 przez adamusik
lukaszooo Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Na remont wydasz lekko 5 tysi i nikt nie da gwarancji ze dudnienie zniknie, a dokładając jakieś 7 tysi kupisz b7. Radze siadz wygodnie przed telewizorem trzepnij sobie 2 razy i przypomnij ze samochód to nie wszystko..... Takie moje zdanie.
marson Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Broki ponoć są na swoim miejscu, co do mocy to nie czuję żeby się coś zmieniło. Tylko to cholerne dudnienie doprowadza mnie do szału. Byłem na hamowani w maju 2013 i pokazało 135 KM i 305nm to byłem zadowolony ze silnik zdrowy a teraz takie cyrki nie ma miesiąca żeby się coś nie zje.... Czyli w maju 2013 dudnienia nie było? i broki były na miejscu więc teraz sprawdz je sam.
adamusik Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Kupiłem audi w lipcu 2012, słychać było delikatne dudnienie ale nie myślałem że tak ma być. W maju 2013 byłem na hamowani wyskoczyło 135 KM i 305nm, koleś który to robił mówił że turbina przladowuje i dlatego jest więcej. Zrobiliśmy mały soft 167 i 355, do tej pory nawet jak dudni nie czuję spadku mocy. Tak na chłopaski rozum jeśli coś z silnikiem było by nie tak np: słaba kompresja, jest słabszy, to bym to odczuł. Narazie jeżdżę tak jak jest, teraz zimno szyby zamknięte więc tak nie słychać.
grzes283 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 A zwróciliście uwagę, czy wystepują jakieś drgania lub tp? U mnie synchronicznie obroty spadaja - na VAGu z 882 na 863, wtedy drży buda i cos jakby stukało w silniku. Po chwili ustaje i za kilkanaście sekund znowu. Podczas jazdy ok. Synchro ogólnie nie trzyma stałej wartości i lata z 0..0,6...1.1. Odpala raz z pół obrotu, a raz troszkę gorzej. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale patrząc na pracujący rozrząd, to rolka napinajaca pasek,a właściwie ten wskaźnik za nią dosyć mocno drga - tak ma być?? A i spaliny są dość gryzące, nawet jak na dizla... Może coś z synchro??
Jarek882 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 A zwróciliście uwagę, czy wystepują jakieś drgania lub tp? U mnie synchronicznie obroty spadaja - na VAGu z 882 na 863, wtedy drży buda i cos jakby stukało w silniku. Po chwili ustaje i za kilkanaście sekund znowu. Podczas jazdy ok. Synchro ogólnie nie trzyma stałej wartości i lata z 0..0,6...1.1. Odpala raz z pół obrotu, a raz troszkę gorzej. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale patrząc na pracujący rozrząd, to rolka napinajaca pasek,a właściwie ten wskaźnik za nią dosyć mocno drga - tak ma być?? A i spaliny są dość gryzące, nawet jak na dizla... Może coś z synchro?? U mnie też to jest tylko synchro stoi równo na 0.0 nic nie stuka jak drga silnik i tez skacze tak o 20 obrotów teraz mniej jest to odczuwalne po wymianie poduszek ale jak sie dobrze wczuje to czuć to. Żałuje że kupiłem TDI a nie 1.8T BEX Ja się chyba poddaje z tymi drganiami bo w dieslu te drgania mogą być praktycznie zaczynając od dwumas idąc przez układ korbowy, zawory koło pasowe i kończąc na wałku rozrządu
grzes283 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 No właśnie. Caly silnik by remontowal...pokombinuje z synchro. Dużo czytalem i warto dac na -1;-1,5. Niby w wiekowych silnikach to się najlepiej sprawdza. Ale reguly nie ma. Ręce opadają przy tych pojeb... diselach.
adamusik Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 U mnie co do synchronizacji jest 0.0 jakoś nie odczuwam większych drgań silnika może samo się naprawi
C4NC3R Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Chłopaki ja nie pamiętam jak było przed zatarciem mojej ori skrzyni ale wydaje mi się że po tym incydencie jakby więcej szarpie.... Może korba wygieta albo uj wie... Bo przy 140 wbiłem niby luz, ale jak się później okazało to tak się w skrzyni poyebalo że na luzie był 1 bieg a na pozostałych blokowało aż silnik gasł... Jak narazie graty do wymiany walka leżą tylko motywacji brak by się za to wziąć... Kiedyś DEV coś wspominał o złej dawce rozruchowej i stąd te drgania... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
soul87 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 U mnie też to jest tylko synchro stoi równo na 0.0 nic nie stuka jak drga silnik i tez skacze tak o 20 obrotów teraz mniej jest to odczuwalne po wymianie poduszek ale jak sie dobrze wczuje to czuć to. Żałuje że kupiłem TDI a nie 1.8T BEX Ja się chyba poddaje z tymi drganiami bo w dieslu te drgania mogą być praktycznie zaczynając od dwumas idąc przez układ korbowy, zawory koło pasowe i kończąc na wałku rozrządu Zebys sie nie zdziwil z 1.8t - tez sie często trzęsie na wolnych obrotach
synek86 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 a może ktoś powiedzieć jakie wymiary/parametry ma dobry wałek? i tak w ogóle to czy jest różnica między wałkami z silnika AWX, AFN czy innych 1.9 PD bez DPFa? Po czym poznać oryginalny wałek używany a zamiennik używany? Gdzie i co jest nabite na wałku? Wczoraj odkręciłem dekiel i zobaczyłem że jedna krzywka wygląda jakby coś się na niej przytopiło :/ inne mają ostre krawędzie... ogólnie silnik chyba głośniejszy jest niż kiedyś (ale nie to że nagle stał się głośniejszy), wydaje mi się że stracił na mocy no i coś cyka (pewnie popychacz)... :/ Z mocą to też chcę sprawdzić zawór n75, kierownice turbo były czyszczone jakieś 20 tys km temu i teraz sprawdzałem dużą strzykawką to sztanga rusza się. Do tego jeszcze przy odpaleniu zarzuca silnikiem, nawet jak ciepły jest i na zewnątrz jest ciepło to tak nieładnie odpala... a dopiero dwumas zrobiłem...
Tomek WRA Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 mialem problem z dudnieniem od ponad roku, wszelkie nasluchiwania, pseudo mechanicy i ich czary nie pomogly. przewalilem caly internet i diagnoza jest tylko jedna, walek, panewki, popychacze do wymiany. tydzien temu robili mi taka wymiane w Pionkach kolo Radomia, koszt naprawy z czesciami 1200zl. auto chodzi jak marzenie.
C4NC3R Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 1200 z częściami?? To ten nowy wałek nie pochodzi długo... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Tomek WRA Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 1000zl czesci 200 robocizna, mowia, ze od kilku lat wszystkim te czesci wrzucaja i jeszcze nikt na reklamacje nie przyjechal, z tego co wiem to walek jest angielski.
adamusik Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 To masz dużo szczęścia że udało ci się naprawić, ja też jestem po wymianie i jest to samo
POWER-KRIS Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) U mnie biorą te i Ok. http://sklepswiatek.pl/audiseatskodavolkswagen-19-20-tdi-8v-p-2442.html http://sklepswiatek.pl/audiseatskodavolkswagenford-19-tdi-8v-p-2123.html A ten Angielski zamiennik to Euro Car. Edytowane 24 Października 2014 przez POWER-KRIS
C4NC3R Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 O światku były różne opinie i noego było wiadomo do końca czy zmienił metodę produkcji czy też nie. Kiedyś na forum seata czytałem że wałek od światka wytarl sie po miesiącu. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
POWER-KRIS Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 No ale Ruvile też nie grzeszą trwałością.
C4NC3R Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Ruville to tylko pakowacz, nie wiadomo co to za walki są... Jednym chodzą drugim nie. Jak szukałem walka do siebie to patrzyłem za federal mogul lub kolben schmidt, kute stalowe - najbliższe oryginału. Reszta co jest na rynku to odlewy żeliwne utwardzane, czyli kupa... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się