swIP Opublikowano 2 Kwietnia Opublikowano 2 Kwietnia 1. Krzywki pompowtrysków wszystkie 4 sztuki są płaskie na krawędziach... Chyba tak nie powinno być? 2. Krzywki popychaczy wydechowych i ssących są ok. 3. Odma jest nowa oryginalna. 4. Broki 4 sztuki na swoim miejscu.
swIP Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia (edytowane) U mnie tema rozwiązany. Okazało się, że wykręciła się śruba wieszaka sprężynowego. Dałem mocny klej do gwintów i mam nadzieję, że już się nie odkręci Przestało buczeć. Widocznie pucha DPFa przebosiła drgania z silnika. Edytowane 3 Kwietnia przez swIP
Exilius Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja Pod 1.9tdi AVF podejdzie wałek z passata b6 1.9tdi/ 2.0tdi z dpf ?
Rabbi Opublikowano 27 Maja Opublikowano 27 Maja W dniu 26.05.2024 o 10:00, Exilius napisał(a): Pod 1.9tdi AVF podejdzie wałek z passata b6 1.9tdi/ 2.0tdi z dpf ? Nie
Johnu Opublikowano 29 Czerwca Opublikowano 29 Czerwca Panowie silnik 1.9 TDI AVF podpowie ktoś czy tak ma być, generalnie wydech sprawdzony na szczelność i pleciona niby ok, dalej zamocowana puszka filtra bo nie była przykręcona do błotnika. Po zabiegu puszki jakby ustało wszystko na wolnych obrotach nic nie dudni i nie stuka, problem w tym że jak jadę to buczy z niewiadomo jakich przyczyn i pytanie co dalej sprawdzać ? Czy w przypadku zdjęcia górnej rury od obudowy filtra na buczeć głośniej, to normalne?
Johnu Opublikowano 30 Czerwca Opublikowano 30 Czerwca Sprawdziłem jeszcze raz wszystko filtr siedzi, dobrze, obudowa również. Objawy to dudnienie w puszce filtra powietrza, poza tym auto pracuje równo, nie wydaje metalicznych dźwięków. Udało mi się ustalić że dudnienie ustępuje po przymknięciu klapki przy Zaworze EGR? Jest to jednoznaczne z uszkodzonym wałkiem i szklankami ?w tym kierunku uderzać? VID_20240630_145057403.mp4
swIP Opublikowano 30 Czerwca Opublikowano 30 Czerwca 8 godzin temu, Johnu napisał(a): Udało mi się ustalić że dudnienie ustępuje po przymknięciu klapki przy Zaworze EGR? Jest to jednoznaczne z uszkodzonym wałkiem i szklankami ?w tym kierunku uderzać? Nie. Jak Ci się chce to zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź wałek. U mnie jest igła i też buczy/dudni trochę. Ale mam to gdzieś. 1
Johnu Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca 6 godzin temu, swIP napisał(a): Nie. Jak Ci się chce to zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź wałek. U mnie jest igła i też buczy/dudni trochę. Ale mam to gdzieś. No właśnie pokrywę wymieniałem w tamtym roku ze względu na odmę, i raczej mój mechanik by powiedział jakby było coś nie tak. Muszę jeszcze sprawdzić wydech bo byłem u dwóch mechaników tłumików i mam lekko uszkodzona plecione twierdzą że dymu nie puszcza nigdzie a ja jednak czasami czuję i myślę że przenosi jakiś rezonans
Johnu Opublikowano 6 Lipca Opublikowano 6 Lipca No przeszukałem wszystkie wężyki wokół filtra, puszkę rezonansowa dolotu nie wiedziałem że istnieje takie coś i jest wszystko ok. Pozostaje sprawdzić mi co jest pod pokrywą ? Czy pod pokrywę idzie specjalna uszczelka ? I czy muszę dokręcać jakaś specjalna siła później ?
swIP Opublikowano 9 Lipca Opublikowano 9 Lipca Odkręć kolektor wydechowy. Sprawdź czy flansza jest prosta.
Johnu Opublikowano 29 Lipca Opublikowano 29 Lipca Żeby sprawdzić układ dolotowy czy jest szczelny w 1.9 TDI zatykam turbo i którędy wpuszczać powietrze żeby sprawdzić obieg ?ktoś podpowie
Pandzior94 Opublikowano 8 Grudnia Opublikowano 8 Grudnia Witam czy ktoś mógłby mi pomóc w zdiagnozowaniu dziwnej pracy silnika podczas jazdy słychać taka głośniejsza pracę w okolicach obudowy filtra powietrza słychać dudnienie podeślę filmiki jak on pracuje . Usunąłem fizycznie zawór EGR i zastąpiłem go flansza i od tego czasu zaczął dziwnie pracować wcześniej było ok. VID20241208161421.mp4 VID20241208161505.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się