cowboy1 Opublikowano 27 Lutego 2012 Opublikowano 27 Lutego 2012 Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74026.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74027.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74028.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74029.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74030.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74031.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74032.html Jadac na 1-wszym biegu na wolnych obrotach i wciskajac gaz w połoge nie czuc odejscia,dopiero po przekroczeniu około 1200-1400 obr/min jest odejscie.
przemik Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Jadac na 1-wszym biegu na wolnych obrotach i wciskajac gaz w połoge nie czuc odejscia,dopiero po przekroczeniu około 1200-1400 obr/min jest odejscie. No to chyba normalne... zamiesc porzadnie logi dynamiczne.
cowboy1 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Ok przemik jesli mozesz to napisz jak te logi zrobic i ktorych blokow...Dzieki
cowboy1 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Bede sie staral zrobic jutro te logi jesli warunki atmosferyczne na to pozwola.
Sivy86 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Witam koledzy:-) prosiłbym abyście rzucili okiem na moje LOGI ogólnie nie wiem czy dobrze je zrobiłem ale postąpiłem jak w instrukcji na któryms forum: przy ok 30 km/h wrzucić 3 bieg,wyrównać do ok 1500 obr/min i pedał w podłogę do 4500 obr/min. Zrobiłem test kanału 003 czyli przepływomierz oraz 011 czyli Turbo. http://vaglog.rtnet.pl/asterix16xel_74133.html ---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:41 ---------- Jeżeli to możliwe to spójrzcie jeszcze na te zrobione na biegu jałowym i przy 90 st C silnika. w Vag Com w Basic Settings bloki nr 003 oraz 011 Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/asterix16xel_74135.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/asterix16xel_74134.html Dodam że zainteresowałem się tym gdyż zdarza mi się że audiczka mi przejdzie w tryb awaryjny po przekroczeniu 120 km/h a raz nawet przy 100 km/h. Nie pamiętam jaki błąd pokazało ale że przeładowanie turbiny;-( załoz swoj wątek bo sie bałagan robi/Przemo
Sivy86 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Przepraszam Przemo, nowy zrobiony:-) Czekam na odpowiedź kogoś mądrego:-)
cowboy1 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74259.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74260.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74261.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/piter137_74262.html
przemik Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Nic zlego w tych logach nie widac. Lej paliwo i znajdz sobie jakis inny problem.
cowboy1 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Ok przemik,ale dlaczego auto ciagnie dopiero od 1700-1800 obr/min. Ponizej tych obrotow zbiera sie jak zwykly 1.9D ?
lukaszlsw Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 przejedź się jakimś TDI z dużą turbiną...docenisz wtedy jak ładnie twój ciągnie z niskich obrotów. Pryz 1700obr masy 1bar doładowania, nie szukałbym dziury w całym bo jest ok.
cowboy1 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Ok, dzieki wszystkim za odpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się