grzes1150 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Tam nie trzeba nic kleić.Założyłem nowy oring i działa, gdzieś na forum jest zdjęcie.Może tobie chodzi o coś innegoTapatalk Trzeba wypiąć wkładkę termostatu i na metalowej części jest przyklejony oring który uszczelnia przepływ jak termostat jest zamknięty. Teraz przy nowym termostacie po 3,5km normalnej jazdy bez korków mam 90 na blacie a wskazówka idzie w oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 To jednak mówimy o dwóch rzeczach U ciebie padł ten duży tu gdzie sprężyna U mnie nie było tego małego oznaczone czerwona strzałką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj82 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Tam nie trzeba nic kleić.Założyłem nowy oring i działa, gdzieś na forum jest zdjęcie.Może tobie chodzi o coś innegoTapatalk Trzeba wypiąć wkładkę termostatu i na metalowej części jest przyklejony oring który uszczelnia przepływ jak termostat jest zamknięty. Teraz przy nowym termostacie po 3,5km normalnej jazdy bez korków mam 90 na blacie a wskazówka idzie w oczach Wczoraj wymieniłem termostat i dzis przy +10stC na dworze zagrzał się do 87st po 7km po chwili wskazówka spadła do 80st i potem 87-85-87-85-80-85 i tak w koło , w korkach trzyma rowne 90 na zegarach, w trasie temperatura faluje, układ odpowietrzony, czy możliwe, aby czujnik g62 był uszkodzony, a Vag nie pokazywał zadnego błędu??co innego może byc walnięte?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Tam nie trzeba nic kleić.Założyłem nowy oring i działa, gdzieś na forum jest zdjęcie.Może tobie chodzi o coś innegoTapatalk Trzeba wypiąć wkładkę termostatu i na metalowej częściej jest przyklejony oring który uszczelnia przepływ jak termostat jest zamknięty. Teraz przy nowym termostacie po 3,5km normalnej jazdy bez korków mam 90 na blacie a wskazówka idzie w oczach Wczoraj wymieniłem termostat i dzis przy +10stC na dworze zagrzał się do 87st po 7km po chwili wskazówka spadła do 80st i potem 87-85-87-85-80-85 i tak w koło , w korkach trzyma rowne 90 na zegarach, w trasie temperatura faluje, układ odpowietrzony, czy możliwe, aby czujnik g62 był uszkodzony, a Vag nie pokazywał zadnego błędu??co innego może byc walnięte?? Powiem Ci że coś qolno się zagrzewa. U mnie mam 90 po 3.5 - 4km. Termostat wymieniłem wraz z g62 żeby nie mieć przypalow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomal-84 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Tam nie trzeba nic kleić.Założyłem nowy oring i działa, gdzieś na forum jest zdjęcie.Może tobie chodzi o coś innegoTapatalk Trzeba wypiąć wkładkę termostatu i na metalowej częściej jest przyklejony oring który uszczelnia przepływ jak termostat jest zamknięty. Teraz przy nowym termostacie po 3,5km normalnej jazdy bez korków mam 90 na blacie a wskazówka idzie w oczach Wczoraj wymieniłem termostat i dzis przy +10stC na dworze zagrzał się do 87st po 7km po chwili wskazówka spadła do 80st i potem 87-85-87-85-80-85 i tak w koło , w korkach trzyma rowne 90 na zegarach, w trasie temperatura faluje, układ odpowietrzony, czy możliwe, aby czujnik g62 był uszkodzony, a Vag nie pokazywał zadnego błędu??co innego może byc walnięte?? Powiem Ci że coś qolno się zagrzewa. U mnie mam 90 po 3.5 - 4km. Termostat wymieniłem wraz z g62 żeby nie mieć przypalow. Potwierdzam koszt nie duży a temperatura nie świruję na blacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes791 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 witam panowie mam problem jak w temacie a więc wskaźnik temperatury skacze od 0 do 90 kilka razy i potem spada na 0 i koniec czasami nie reaguje na tem przez kilka dni a jak mu się zachce to ruszy się kilka razy i znowu leży na 0 dodam że po wymianie czujnika płynu chłodzenia ruszył się kilka krotnie z 0-90 i potem leży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 zrób też kolgo reset licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes791 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 panowie a może ktoś podpowiedzieć jak zrobić reset licznika ????czy to trzeba robić vagiem czy idzie to jakoś inaczej obskoczyć nie jestem aż taki fachura więc wolę się dopytać z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Reset to zrobisz wyciagajac bezpiecznik licznika. Ale najpierw radzilbym podlaczyc vaga i zrobic test elementow wykonawczych i obserwowac wskazania wskazowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes791 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 ok panowie jestem już po badaniu vagiem okazało się że jest walnięty wskaźnik i teraz pytanie czy idzie go jakoś zregenerować (nie wiem może jakieś luty popuściły albo co)czy raczej trzeba kupować wszystkie zegary???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ja Ci radze kupic najtansze zegary od anglika i wymienic sam wskaznik. On nie jest lutowany tylko na kostke wiec poradzisz sobie sam. Bo zmieniajac cale zegary musisz kodowac immo i przyuczac do auta. ---------- Post dopisany at 14:39 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ---------- Ewentualnie sprawdz polaczenie kostki przed zakupem drugiego zegara badz wskaznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes791 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 ale czy na pewno wyjdzie on sam ?? bo z tego co czytałem gdzieś tam na forum to ponoć on jest na jednej płytce z wszystkimi zegarami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Nie nie. W b6 jak rozdzielisz obudowe licznika to cala plyta odchodzi a w szybce zostaja wskazniki temp plynu i poziomu palwa. I spokojnie mozesz wyciagnac sam wskaznik temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes791 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 ok dzięki wielkie biorę się za szukanie zegara na necie bo puki co obdzwoniłem znajome szroty i nic nie ma pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Czy przy temp otoczenia 12 stopni silnik dogrzany do 90, na postoju dam ogrzewanie HI na maxa całkiem to moze spadac temp silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan-Paluch Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Witam wszystkich:hi: Mam problem, cieknie mi płyn z pompy wody z takiego metalowego kapselka. I tu moje pytanie, czy da się to jakoś naprawić czy trzeba wymieniać pompę? Jeśli tak to jaką polecacie? Ta na zdjęciu to SKF i zaczęła ciec dokładnie po roku i 3 dniach Z góry dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik-17 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Chyba na części jest 2 lata gwarancji . Ja bym to reklamował nawet gdyby gwarancja była roczna. SKF to dobra firma, powinni Ci to uznać. Jeżeli nie to wymiana , powiedział bym na SKFa ale w tym przypadku to nie wiem... Kleić bym tego nie próbował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekpiwko Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Witam, Ostatnio mój samochód dostał nowej przypadłości tj. na zimnym silniku w nieregularnych odstępach włącza mu się wentylator chłodzenia i chodzi na najwyższych obrotach. Wyłącza go tylko włączenie zapłonu. Musiałem odłączyć akumulator gdyż pewnie by się rozładował. Oddałem samochód do elektryka. Stwierdził że szwankuje moduł (sterownik) od wentylatora. W moim modelu jest on zewnętrzny. Czy miał ktoś taką przypadłość kiedyś? Mogę być pewny że to sterownik? Dodam że na Vagu nie wyskakuje żaden błąd. Jedyny błąd jaki mam to błąd czujnika płynu chłodzącego. Czy może on być odpowiedzialny za ten problem. Próbuje wykluczyć ten moduł aby uniknąć kosztów gdyż nowy Valeo kosztuje 300-400zł. A używki nigdzie nie mogę znaleźć bynajmniej po numerach z Etki tj: 8E0959501AD. Czy orientuje się ktoś czy pasowałby ewentualnie jakiś inny? Proszę o pomoc :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacek585 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 U mnie to samo tez błąd czujnika i wentylator wyje na zimnym silniku, takze czujnik do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekpiwko Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Dzięki spróbuje, aczkolwiek pół roku temu był wymieniany, bynajmniej mechanik twierdził że wymienił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się