.Pablo. Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Witam, zamieszczam nowy wątek ponieważ uważam że nie tylko ja ale też inni forumowicze mają problem z doborem odpowiedniego zawieszenia a w szczególności jak auto siądzie i jak będzie wyglądało. Prosiłbym aby wstawiać fotki swoich aut z obniżonym zawieszeniem opisując jakie sprężyny i amory czy seryjne czy inne, czy koła nie schowały się w nadkola itd. W dużej mierze ułatwi to kolejnym fanom gleby przeglądanie zdjęć będzie mniej więcej porównanie jak auto się zachowa przy innych sprężynach. Ja mam seryjne zawieszenie 1BE ale auto stoi krzywo tył jest niżej niż przód na początku mnie to nie drażniło ale teraz coraz bardziej to się w oczy rzuca i kole to moje auto widać dokładnie różnice. Z tego co wyczytałem to w moim przypadku sprawę załatwią sprężyny Waiteca -30 auto powinno ładnie siąść z amorkami nie mam problemu bo mam 1BE.
pitman Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 W Twoim przypadku można się pokusić o wymianę samych przednich sprężyn na -30,bo tył siedzi ładnie.
karol24 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Super, na Audizinie jest taki wątek i myślę że i u nas będzie bardzo pomocne, opis (jakie amory, sprężyny, gwint etc) + zdjęcie. W weekend się pojawi moje
wrclaguna Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 A czemu tak tył dość siedzi względem przodu ? moze ktos cos tam nie halo wsadził i taki efekt jest .
Frimuś Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Moze trumienka zawalona gadzetami w baku az po korek i w bagaju tuba jak szafa i auto z tylu nizej siedzi?
.Pablo. Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Miałem tak od samego początku że **** siedzi względem przodu o wiele niżej. Trumna pusta bagażnik też jedynie w baku pod korek paliwa wlane Myślałem że te modele tak mają bo w zawieszeniu nic nie było grzebane sprężyny i amory 1BE. Zamówiłem już sprężyny weiteca -30 powinno ładnie siąść równo.
michal-oracz Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 kolego a amory z tyłu to ty masz dobre?
.Pablo. Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 Amorki z tyłu są dobre. W poniedziałek przychodzą mi sprężyny jak założę dam znać jak wyszło. Ps ile cenią się sprężyny 1BE s-line komplet przód i tył ? używki w bardzo dobrym stanie za 400zł pójdą ?
nero84 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 zwróć uwagę na to, że auto może stać równo(spójrz na próg, wygląda, że jest równo), ale samo nadkole z przodu jest zawsze wyżej, tzn rant nadkola i zawsze prześwit będzie większy, dlatego wydaje się, że tył stoi niżej. Miałem dokładnie tak samo w swoim poprzednim aucie na serii i na obniżonym o -40mm, też to samo wrażenie.
.Pablo. Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Różnica między tyłem a przodem wynosi 3cm(mierzone od ziemi do nadkola, przód 66 tył 63cm) więc trochę chyba za duża różnica. Założę te sprężyny i się wyjaśni
nero84 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 sprawdź sobie jeszcze od ziemi progi z tyłu i przodu, lub jakiś inny element, który teoretycznie powinien być na takie j samej wysokości z przodu i tyłu(np. listwu na drzwiach), wtedy się dowiesz, czy auto stoi równo, czy tył leży. Moim skromnym zdaniem patrząc na zdjęcie auto stoi w miarę równo, tyle, że to nadkole jest wyżej z przodu.
kamien85 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Najlepiej wymień wszystkie sprężyny na jakies -30 bo skoro tył siedzi niżej to sprężyny mogły już swoje przejść
Plebansk8 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 ja też miałem problem z obniżeniem, założyłem komplet 1BV (miałem 1BA), i co? d*** nic nie siadło (klasy wagowe - fakt były troszkę inne), ale z tego co się doczytałem wśród innych użytkowników, widziałem że wielu osobom pomogły właśnie springi weitec -30/30, założyłem je u siebie i ładnie siadła mi co do milimetra, także przewiduje że po zmianie sprężyn będziesz miał problem z głowy daj znać jak tam wyszło
pawelwor Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 To może ktoś z B5 quattro się wypowie i pokaże jakie weiteci trzeba założyć i amory, aby siadł tak ładnie? :-)
.Pablo. Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 Sprężynki założone autko idealnie równo siadło przód i tył. Jutro wkleję jakieś fotki bo dzisiaj było już ciemno i kiepsko było by widać. Ale muszę przyznać że zrobiło się sztywniej ale nie do przesady. Jak trochę pojeżdżę to dam znać jak autko się prowadzi.
Plebansk8 Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 no i gratki kolejny zadowolony użytkownik z obniżenia springami weiteca
nero84 Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 to czekamy na foto i relację a siadło tyle co powinno czy więcej?
Plebansk8 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 no właśnie zeszło 30 mm względem tyłu czy przodu ? czy tylko przód opadł ?
.Pablo. Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 przód siadł mocno tył prawie w ogóle. Teraz przód i tył 63cm. Trzeba bardziej uważać bo autko niższe jest. Co do twardości to ja zauważyłem różnicę autko twardsze natomiast moja żona różnicy nie widzi (kobiety ) . Syn też różnicę widzi bo usypia dwa razy szybciej podczas jazdy hahaha. Jestem zadowolony z wymiany teraz tylko czekam na wiosnę i alumki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się