marcin_franz Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 EGR zaślepiony. Logi statyczne z Basic Setings Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74219.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74221.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74217.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74220.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74216.htm Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74222.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74218.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74223.html Logi dynamiczne: Przy mniej więcej 3000 obrotów przechodził w tryb awaryjny Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74214.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74209.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74210.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74212.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74232.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74236.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin_Franz_74237.html błędy po logowaniu dynamicznym: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -
przemik Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Wyczysc sprezarke i podreguluj statyczny kąt wtrysku - reszta jest dobrze.
marcin_franz Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 a ten błąd 17965 i tryb awaryjny pojawia się przez zawaloną turbawkę? A takie rzeczy jak korekty dawek itp przy przebiegu niecałe 200 000 realne? Przepływomierz i zawór N75 sprawne?
vauxhall95 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 dziwnie to wyglada.Jak wyczyscisz turbo zobacz czy czasem nie jest skrecona sztanga
marcin_franz Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 skrecona sztanga co to oznacza i co wtedy?
machina Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Być może ktoś przestawił oryginalnie ustawioną długość sztangi (ruchoma część która łączy gruszkę z turbiną). Faktycznie dziwnie to trochę wygląda; w BS turbina reaguje na zmianę a w dynamicznym stoi. Czyli problem występuję pod obciążeniem. Albo ruszana sztanga, albo konieczne czyszczenie.
przemik Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Nic nie kombinuj ze sztangą poki nie wyczyscisz turbosprezarki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się