A4_Dominik_WAW Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Mam pytanie dostałem jeden moduł niby ma być Q, czy jest jakaś różnica wizualna między modułem np. F a Q ? Po czym mogę to rozpoznać ?
czakus84 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 u mnie mniej wiecej to wygląda tak jak widać poniżej ... ale jak już jesteśmy w temacie, to jaki rodzai radia/navi posiadam ? bo muszę kupić gdzieś mapy do niej. Czytałem coś o fis itd ale nie kumam za bardzo ;/
antonio Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 kodowanie niby utworzyłeś dobre, może zmiana pinów w kostce od sterowania załatwi sprawę
mgtan Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Witam, mam pytanie: posiadam b7 z szarą deską rozdzielczą... czy wystepuje kiera od TT/R8 w szarym kolorze? czy ewentualnie jest jakaś inna kiera pasująca do B7 trójramienna z multifunkcją (ważne aby w multifunkcji była ta srebrna obramówka dookoła) pozdr.
waldek22 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Witam! Mam standartową kiere sportową trzyramienną w mojej a4 b6 i goły osprzęt tzn bez tempomatu. Chcę zmienić na trzyrammienną z przyciskami do tiptronicka i dołożyć tempomat. Wyczytałem że muszę zamienić moduł 8E0953549 F na ten z literką M lub N,L,P oraz dokupić manetkę tempomata.I dalej nie wiem, czy poduszka od mojej starej kiery będzie pasować do tej ze sterowaniem tiptronic i czy taśma też może zostać stara? Proszę o pomoc - kiere już kupiłem!
Wojtek_A4 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Witam! Mam standartową kiere sportową trzyramienną w mojej a4 b6 i goły osprzęt tzn bez tempomatu. Chcę zmienić na trzyrammienną z przyciskami do tiptronicka i dołożyć tempomat. Wyczytałem że muszę zamienić moduł 8E0953549 F na ten z literką M lub N,L,P oraz dokupić manetkę tempomata.I dalej nie wiem, czy poduszka od mojej starej kiery będzie pasować do tej ze sterowaniem tiptronic i czy taśma też może zostać stara? Proszę o pomoc - kiere już kupiłem! Kolego przeciez wszystko jest opisane w pierwszym poscie: Moduł musisz zmienic na 8E0-953-549-R lub 8E0 953 549 Q Taśma - 4E0-953-541 z koncowka A B lub E Poduszka bedzie ta sama skoro stara i nowa kierownica to sportowa trójramienna. [br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 08:02_________________________________________________ kodowanie niby utworzyłeś dobre, może zmiana pinów w kostce od sterowania załatwi sprawę W ktorej kostce? I czemu podswietlenie przyciskow nie dziala? Wczesniej jak podlacalem kiere to nawet bez odpowiedniego kodowania podswietlenie kierownicy dzialalo. Jak mozna sprawdzic czy tasma jest Ok?[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 08:04_________________________________________________ Witam, mam pytanie: posiadam b7 z szarą deską rozdzielczą... czy wystepuje kiera od TT/R8 w szarym kolorze? czy ewentualnie jest jakaś inna kiera pasująca do B7 trójramienna z multifunkcją (ważne aby w multifunkcji była ta srebrna obramówka dookoła) pozdr. Nigdy nie widzialem szarej TT/R8. Sportowa trojramienna wystepuje bez problemow
antonio Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Mam jeszcze jedno pytanie. Czy zakladajac nawet zle kodowanie podswietlenie przyciskow kierownicy powinno dzialac prawda? raczej tak bo prądu do podświetlenia nie trzeba kodować
alvaro Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 a zobacz czy dobrze wcisnąłeś wtyczkę wiązki od kiery która wchodzi do modułu "Q" ja u siebie jak montowałem w B7 zrobiłem tak i za chu nie mogłem dojść co nie tak a wtyczka niby siedziała ale jednak nie do końca...
waldek22 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Zapytałem bo są sprzeczne informacje w poście: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_modulu_kierownicy_pod_tempomat_kierownice_multifunkcyjna-t23501.0.html napisano że wystarczy moduł z literką M lub N,L,P i taśma zostaje stara a Ty Wojtek_A4 i na początku tego posta piszecie że trzeba moduł z literką q lub r i taśma - ślizg
antonio Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Zapytałem bo są sprzeczne informacje w poście: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_modulu_kierownicy_pod_tempomat_kierownice_multifunkcyjna-t23501.0.html napisano że wystarczy moduł z literką M lub N,L,P i taśma zostaje stara a Ty Wojtek_A4 i na początku tego posta piszecie że trzeba moduł z literką q lub r i taśma - ślizg w B6 instalując dedykowaną kiere z b6 nie trzeba wymieniać modułu Q lub R - wystarczy jak będziesz miał M,N,L,P zaś w kierownicy od B7 trzeba mieć moduł Q lub R i taśmę
waldek22 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 więc proszę o sprostowanie czy przy zamianie kiery sportowej trzyramiennej bez tempomatu na taką samą ale z tiptronickiem mogę zastosować moduł 8E0953549 z literką M lub N,L,P i zostawić starą taśmę?[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 08:54_________________________________________________dzięki antonio a czy taśma może zostać stara?
antonio Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 powiem szczerze, że nie wiem bo ani nie mam tipa ani nikomu kiery z tip nie montowałem/kodowałem
mgtan Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 [br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 08:04_________________________________________________ Witam, mam pytanie: posiadam b7 z szarą deską rozdzielczą... czy wystepuje kiera od TT/R8 w szarym kolorze? czy ewentualnie jest jakaś inna kiera pasująca do B7 trójramienna z multifunkcją (ważne aby w multifunkcji była ta srebrna obramówka dookoła) pozdr. Nigdy nie widzialem szarej TT/R8. Sportowa trojramienna wystepuje bez problemow Mówisz o 3ramiennej Sline? szarej?
antonio Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 tak ale nie wiem czy występuje s-line tutaj masz bez s-line http://allegro.pl/kierownica-z-airbag-audi-a6-4f0-a4-8e0-i1206020940.html
Tobi_one Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=158712.msg1845688;topicseen#msg1845688 http://allegro.pl/show_item.php?item=1244296029 podejdzie ta kierownica do A4 B8 w manualu :?: dzięki serdeczne za odp
tolek85 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 w opisie pisze - Taśma - 4E0-953-541 z końcówką A, B lub E A czy taśma z oznaczeniem 8e0953541 C będzie też pasowała? Buda B6, kierka 3 ramienna multi B7, chcę, aby multi mi działało do RNS`E. Bardzo proszę o odpowiedź
A4_Dominik_WAW Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 w opisie pisze - Taśma - 4E0-953-541 z końcówką A, B lub E A czy taśma z oznaczeniem 8e0953541 C będzie też pasowała? Buda B6, kierka 3 ramienna multi B7, chcę, aby multi mi działało do RNS`E. Bardzo proszę o odpowiedź Z mojej wiedzy wynika że taśma z końcówką C ma 6 pinów w kostce a powinna mieć 12 więc na 99 % nie podejdzie do kiery od B7 z multi.
antonio Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Szukam rozwiązania na nie działającą lewą rolkę ma ten sam problem auto z 2001 roku, radio Concert, graty zgodne z opisem i lipa działa tylko sterowanie głosem Panowie odgrzeje kotleta miał być BNS niedawno zmieniłem plan, że będzie RNS-E ale wyskoczył mi pewien wydatek i prawdopodobnie narazie nie będę zmieniał radia i teraz pytanie: skoro w B7 lewa rolka działa z Concertem to czy przyczyna może leżeć po stronie radia (że moje jest z 2001 roku a w B7 np. z 2005) ?? jak myślicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się