wrclaguna Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Panowie mam ciagle problem z grzaniem. Jak włącze grzanie foteli, grzanie kiery włącza sie i zwykle przestaje za chwile. Przy tym mam błąd odczytany fisem 01747 - Sensor for Heated Steering Wheel (Z36) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Co to za sensor Z36? Gdzie to? Próbowałem już 3 różne taśmy kierownicy bo to chyba coś z połączeniem ale nic to nie dało. Ciagle to samo a wszystko inne działa. Mam pomysł aby sprawdzić ten modulik w samej kierownicy - jak się wykręci poduche jest widoczna taka płytka do ktorej podłącza się przewody od MF i m.in. wlasnie od grzania kiery. Moze tam coś jest nie tak, jakis zimny lut czy coś. Tylko nei wiem jak zdjąć plastikową przykrywkę na tej płytce. Może ktoś tam grzebał i wie? Wydaje mi sie ze to jest zanitowane. A gdzies na forum tutaj widzialem zdjecie tej plytki bez przykrywki czyli jakos sie da. A nie moge teraz tego znalezc kierownice masz skorzana pewnie czujnik padl w obreczy tu bym szukal przyczyny
Rdzewek_RdK Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Wiem że temat był już tu wielokrotnie wałkowany ale dla pewności zadam jeszcze raz to samo pytanie Mam u siebie 3-ramienną kierownicę z MF, kupiłem tą Malikową, ścięta, MF, okablowanie poduszki w kpl. Czy potrzebuje coś dodatkowo do przekładki, coś co będzie inne niż w kierownicy którą aktualnie mam ? No i zapewne nie ominie mnie kodowanie, ale to już mniejszy problem.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Wiem że temat był już tu wielokrotnie wałkowany ale dla pewności zadam jeszcze raz to samo pytanie Mam u siebie 3-ramienną kierownicę z MF, kupiłem tą Malikową, ścięta, MF, okablowanie poduszki w kpl. Czy potrzebuje coś dodatkowo do przekładki, coś co będzie inne niż w kierownicy którą aktualnie mam ? No i zapewne nie ominie mnie kodowanie, ale to już mniejszy problem. Jeżeli terasz masz MF i masz B7 wszystko powinno pasować. Moduł pewnie masz już R adres 16 i taśmę A albo B. Wszystko powinno działać.
malik Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 Wiem że temat był już tu wielokrotnie wałkowany ale dla pewności zadam jeszcze raz to samo pytanie Mam u siebie 3-ramienną kierownicę z MF, kupiłem tą Malikową, ścięta, MF, okablowanie poduszki w kpl. Czy potrzebuje coś dodatkowo do przekładki, coś co będzie inne niż w kierownicy którą aktualnie mam ? No i zapewne nie ominie mnie kodowanie, ale to już mniejszy problem. Jeśli masz B7 z kierownicą MF i chcesz wymienić na kierownicę TT z MF to nic więcej nie potrzebujesz. Operacja montazu w tym przypadku jest banalna. Wszystkie wtyczki pasują PnP, nic nie trzeba kodować. Odkręcasz starą kierownicę, przykręcasz nową i bangla.
Rdzewek_RdK Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Dzieki wielkie Panowie, trzeba sie wybrac do Castoramy po klucze i zabieramy sie jutro za robote
mystic.pl Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Ta sama obręcz była stosowana w A4 B7, A6 C6 i Q7 - jeśli masz komplet z poduszką to raczej będzie OK. Nie wiem jak multifunkcja. Ja dorwałem zestaw (kiera MF z łopatkami i poduszką, rocznik 2010 z B8 - wstępnie sprawdzaliśmy w B6 Madbara i MF działało. W czwartek chciałbym założyć zestaw u siebie więc ostatecznie się potwierdzi. Jestem ciekawy Bartek czy Ci zabanglają P&P manetki. Czy potrzeba jakiejś dodatkowej tasiemki, no i jakie kodowanie do manetek
wrclaguna Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Tak trzeba jeszcze zmienic kodowanie zobacz w watku pre pl o module
PILOT_24 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Czy to prawda :co: "Witamy Przedmiot aukcji: TASMA AIRBAG PIERSCIEN SLIZGOWY KLAKSONU ZE SPREZYNA POWROTNA I CZUJNIKIEM KATA SKRETU SYMBOOL 4E0 953 541 4E0953541 ODPOWIEDNIK 4E0 953 541 B 4E0953541B DO SAMOCHODU AUDI A4 05 06 07 08 A6 05 06 07 08 09 10 A8 04 05 06 07 08 09 10 Q7 07 08 09 10 RS4 06 07 08 RS6 08 09 10 " http://allegro.pl/audi-a4-a6-a8-q7-rs4-rs6-tasma-pierscien-slizgowy-i1371739518.html
mystic.pl Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Tak trzeba jeszcze zmienic kodowanie zobacz w watku pre pl o module Dziękuję , znalazłem ten temacik: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.0 wygląda na to, że zabangla, sprawdzę jeszcze jaki mam nr modułu, choć myślę, że odpowiedni bo auto jest z 2007 roku i z tipem.
Bart-S Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Mystic - manetki działają (to już sprawdzaliśmy), nie mam tylko 100% pewności czy zadziała tip (test wykonany w aucie z manualem). ...ale raczej zadziała. Kurcze jeśli w miarę wcześnie wrócę dziś z Poznania to może zabiorę się za to jeszcze w ten wieczór.
mystic.pl Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Mystic - manetki działają (to już sprawdzaliśmy), nie mam tylko 100% pewności czy zadziała tip (test wykonany w aucie z manualem). ...ale raczej zadziała. Kurcze jeśli w miarę wcześnie wrócę dziś z Poznania to może zabiorę się za to jeszcze w ten wieczór. Czekam na wieści, ale myślę, że na 99% zadziałają manetki z tipem kodowanie to: Kanał 16 code: 0x1xx Włąsnie idzie do mnie ładna kiera z RS5 z manetkami w chromie
piotreklon Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Siema mam pytanko- czy kiera z A3 z 06r podpasuje do modulu z literka Q ??
Rdzewek_RdK Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jeśli masz B7 z kierownicą MF i chcesz wymienić na kierownicę TT z MF to nic więcej nie potrzebujesz. Operacja montazu w tym przypadku jest banalna. Wszystkie wtyczki pasują PnP, nic nie trzeba kodować. Odkręcasz starą kierownicę, przykręcasz nową i bangla. Jednak nie jest tak prosto, jak się okazało, końcówka okablowania poduszki(to chyba nazywasz łącznikiem) jest troszeczkę inna niż ta w oryginalnej kierownicy i nie pasuje do taśmy. Teraz tak albo można podpiłować lekko plastik tak aby ten łącznik pasował, chodź wtedy nie wiem czy wszystko będzie działać, albo wykorzystać starą wtyczkę i przełożyć piny ? Tylko tu pojawia się pytania w jakiej kolejności ? Tej samej, czy coś trzeba zamienić ? W sumie to się zdziwiłem bo na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało tak samo, ale miałem straszny problem z wciśnięciem tej końcówki. Potem biorę spokojnie dwa kable do ręki, uważnie się przyglądam, i dochodzę do wniosku że układ jest ten sam, ale jednak sama wtyczka jest lekko inna.
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Potwierdzam - kiera z 2010 zadziałała w B6. Zarówno MF jak i łopatki śmigają bez problemu. U mnie jest zestaw: kiera z B8 + moduł Q + taśma B + łącznik airbag dla B7. Musiałem też wymienić wiązkę poduszki na model podany przez Malika (kabel z B8 ma inną wtyczkę główną - kończy się literką B, w B7 jest to A). Potwierdziła się teoria, że w przypadku kiery MF + łopatki z prawej MF do wiązki airbag wychodzą tylko 3 kable (zapewne zasilanie, masa i sygnałowy) - potem wpina się to w płaską czarną kostkę 6-pin. Z drugiej strony leci już 6 przewodów (i tak ma być). Te dodatkowe 3 miejsca to najprawdopodobniej wariant dla kiery z łopatkami ale bez MF.
Madbar Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Yuuuuupi. Znakomite uzupełnienie tematu o łopatki do TIPa i o kierownicę z B8( Cieszę się, że mogłem służyc pomocą przy sprawdzaniu MF). Kiedy można się zapisać na test drive....... ???, Jak rozumiem, to musiałeś zakodować cały kanał 16 na nowo, bo moduł kierownicy to nie był ten co jeździł u Ciebie?
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Tylko kodowanie Bartku - adaptacji nie ruszałem (poza 0 - "default reset" i 81 - "VIN" chyba nic więcej tam nie ma). Wcześniejszy setup to taśma "D" i moduł "N".
Rdzewek_RdK Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Cały problem zażegnany Opiszę swój przypadek może komuś się przyda Chciałem wykonać migrację z 3 ramiennej kierownicy z MF na kierę ściętą oczywiście również z MF Problem tkwił w okablowaniu poduszki, a dokładniej z inną końcówką. Kabel jaki posiadałem to 8J0 971 589 F. Wtyczka po prostu nie pasowała do taśmy. Tutaj mi pomógł konian który twierdził że kabel powinien mieć taki sam układ, i żeby przekładać piny. Nie chciałem przekładać wszystkich pinów i rozbierać starego kabla, dlatego z kumplem podpiłowaliśmy lekko prowadnice w zaznaczonych miejscach (to one sprawiały największy problem, reszta jest identyczna, a całość i tak trzyma solidne zapięcie u góry Następnie wystarczyło zamienić kable jak na 9 stronie tego tematu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30102.120 Całość skręcić No i mamy pięknie się prezentującą nową kierownicę
Bart-S Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Kurcze w pierwszej chwili myślałem, że to zdjęcie Malika Dobra robota :oklaski:
mystic.pl Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Mi na szczęście sprzedający kiere dopasował poduchę z wtyczką A czyli jak Bart-S pisał pod B7.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Potwierdzone - kiera mulrifunkcyjna działa bez problemu z radiem Concert II ale z modelu B7. Obie rolki działają bez problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się