Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie pasuje , inne mocowania .

Opublikowano

witam, panowie proszę was o pomoc bo już sam nie daję rady...od początku pacjent a4b6 wczoraj zmieniłem kierownice na trójramienną z B8( oczywiście do tego moduł Q taśmę z B8) problem jest taki że działa tylko połowa MF tzn. tylko ta po prawej stronie przygłaśnianie ;) rozbierałem wszystko i sprawdzałem wydaje się że jest ok, podświetlanie działa po lewej i prawej stronie tylko brak reakcji np jak chce przełączyć stację czy piosenkę. Dodam że radio to zwykły Concert II.

Opublikowano

Za stare radio na taką kierownicę.

Opublikowano

jakie radio IDIN obsłuży taką kierownice?

Opublikowano (edytowane)

Chyba Concert2 z B7, ale niech ktoś potwierdzi.

Edytowane przez nitroo
Opublikowano

Ja mam u siebie multifunkcje b7 i radio concert II ki działa zmiana stacji / piosenki i głośność. Nie działają przyciski function i wybierania głosowego.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Musisz zmienic concerta 2 na nowszy po 2004r takie ktore szly do B7

Opublikowano

jak kupie używkę na allegro to trzeba będzie robić jakąś adaptację?

Opublikowano

Będziesz musiał wpisać kod do radia, żeby go przyuczyć do VIN i może być koniecznie podpięcie VAG w celu kodowania radia - wszystko zależy od tego, jakie kodowanie było zapisane.

Opublikowano

panowie kierownica z a5 8K0419091 BB XCF, czy airbag z tym numerem podejdzie 8E0880201CP,jesli nie,ma ktos nr;poduszek ktore pasuja do tej kiery :hi:

Opublikowano

Wg ETKI nie pasuje a w rzeczywistości moze :)

Opublikowano

Uffff... Możecie wierzyć, lub nie, ale przeczytałem cały wątek :D

Więc tak, już prawie wszystko wiem, ale aby nie wydać w błoto dość ładnej sumy, wolę się jeszcze raz upewnić, zacznijmy od tego, że mam A4 B7 z kierownicą cztero-ramienną, MULTI FUNKCYJNĄ, i posiadam tempomat. Chciałbym zmienić ją na trój-ramienną oczywiście też MF i obowiązkowo z przyciskami w chromie. Rozwiązań jest kilka, z tego co przeczytałem jeśli wrzucę taką:

http://allegro.pl/kierownica-trojramienna-airbag-audi-a3-a4-a6-q5-q7-i5603284554.html

To wszystko będzie P&P tak? Zdejmuję swoją, wrzucam tą i bangla?

Ale jest jedno ale... Skoro zmieniać, wydawać tyle kasy... I zakładać prawie to samo co było? :wacko:

Z TT, ciut przewyższa mój budżet, postanowiłem wrzucić tą nowszą kierownicę z A4, A6, Q5, Q7

np. taka:

http://allegro.pl/audi-q5-kierownica-z-poduszka-air-bag-i5118650467.html

bądź:

http://allegro.pl/audi-a4-a5-a6-q5-q7-a8-kierownica-poduszka-2012-i5570376780.html

Sęk w tym, że w przeciwieństwie do tej, która wrzuciłem kilka linijek wyżej, nie wiem jaki one mają numer, i nie wiem, czy bądą pasować. Raz, że jest trochę inna, dwa że nie ma zdjęć wtyczek, a trzy, że poprostu ma wiecej guzików... Jeśli guziki był by nie aktywne to nie ma problemu, lecz pytanie jest inne, czy kostki są te same?

Wiem że temat był już tu wielokrotnie wałkowany ale dla pewności zadam jeszcze raz to samo pytanie :wink4:

Mam u siebie 3-ramienną kierownicę z MF, kupiłem tą Malikową, ścięta, MF, okablowanie poduszki w kpl. Czy potrzebuje coś dodatkowo do przekładki, coś co będzie inne niż w kierownicy którą aktualnie mam ?

No i zapewne nie ominie mnie kodowanie, ale to już mniejszy problem.


Jeśli masz B7 z kierownicą MF i chcesz wymienić na kierownicę TT z MF to nic więcej nie potrzebujesz.
Operacja montazu w tym przypadku jest banalna. Wszystkie wtyczki pasują PnP, nic nie trzeba kodować.
Odkręcasz starą kierownicę, przykręcasz nową i bangla.

Według tego, wszystko powinno pasować luks, ale wolę się upewnić ;)

Oczywiście na zdjęciach nie widać żadnych przewodów wiec potrzebuję też okablowanie poduszki nr. 4F0 971 589 A

Oraz łącznik 4E0-972-133 tak? ;)

Pozdrawiam i z góry dziękuję ;)

Opublikowano

Lacznik potrzebujesz jak zmieniasz kiere W MODELU B6

cytuje 1 post !!!

- Łącznik 4 Pin - 4E0-972-133 - ASO - około 19PLN lub 3C0972133 około 13PLN ( tylko w przypadku jak mamy A4 B6 !!! )


Tutaj brakuje ci tylko wiazki z pierwszego linka bo twoja nie pasuje

Opublikowano

Ale ja zmieniam w B7 ;)

Opublikowano

Ale ja zmieniam w B7 ;)

Pytałes w poście ;)

Oraz łącznik 4E0-972-133 tak? ;)

nie zmieniasz łacznika :) to tylko w przypadku jesli posiadasz A4 B6 ( wtedy do wymiany jest : lacznik moduł i tasma )

Zreszta było to opisywane milion razy :hi:

Opublikowano

Dobra, już wszystko wiem. Dzięki jeszcze raz ;)

Jednak mała zmiana planów ;) Biorę od kolegi siemian nową ;)

Opublikowano

Wg ETKI nie pasuje a w rzeczywistości moze :)

dzieki za odp :hi: a mozesz mi powiedziec,bo nigdy nie korzystalem z etki,czy etka podaje numery czesci,ktore pasuja do siebie(np;kiera&aibag)?

Opublikowano

Wg ETKI nie pasuje a w rzeczywistości moze :)

dzieki za odp :hi: a mozesz mi powiedziec,bo nigdy nie korzystalem z etki,czy etka podaje numery czesci,ktore pasuja do siebie(np;kiera&aibag)?

Jesli dana częsc ma numer ETKA wyszukuje do jakich modeli pasuje.

Opublikowano

mam obecnie kierownice a4 b7 sline 3 ramienną z multi, wszystko działa, myślałem nad np taką kierownica (foto poniżej) podejdzie bez problemów ?trzeba coś przerabiać ?? przyciski będą działały normalnie ?

audi_rs4_7_0.jpg

Ma ktoś numer takiej kierownicy nie koniecznie ściętej i poduszki do tego.

Poducha ma być na dwa naboje, instalacja będzie pasowała z B7 MF ???

Coś takiego z tyłu?

61c4af0e9605.jpg

Opublikowano

A kierownica z audi a1 lub q5? Chyba w b8 z pozniejszej produkcji tez byla. Oczywiscie z mf. Zadziala w b6 z modulem Q oraz tasma z b7? Radio RNS-e. Przerabial ktos to?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...