PAWELK226 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Witam koledzy mam problem z kątem wtrysku w moim AFNie problem polega na tym że jak przesunę pompe max w strone silnika to pokazuje mi 31-33 i nie idzie już zwiększyć ma może ktoś pomysł co może być przyczyną i jak się z tym uporać dodam że tydzień temu był wymieniony rozrząd z góry dzięki za pomoc
PAWELK226 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 ale na znakach wszystko się zgadza jeszcze raz dzisiaj sprawdzałem
danu44 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 To ze na znakach sie zgadza jeszcze niczego nie dowodzi... Zablokuj pompe paliwa, jak rowniez walek rozrzadu i wteczas sprawdz. Kolo zamachowe na 0 No chyba ze wlasnie tak robiles.
PAWELK226 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 pompa była zablokowana i koło na zero też ale nie blokowałem wałka
cowboy1 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Tak jak pisali poprzednicy,ustaw wał na zero,blokada pompy,blokada wałka rozrzadu ,wszystko ma grac i gładko wchodzic.Przestawiajac pompe luzowałws rurki wys,cisnienia. ???
PAWELK226 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Tak jak pisali poprzednicy,ustaw wał na zero,blokada pompy,blokada wałka rozrzadu ,wszystko ma grac i gładko wchodzic.Przestawiajac pompe luzowałws rurki wys,cisnienia. ??? nie
cowboy1 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 To poluzuj rurki i pompe przesuniesz gładko do silnika i ma wszystko byc gites.
PAWELK226 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 jak na razie to nie ruszałem bo się okazało że kąt ma ok
tommy-cichy Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Zacznij od tego co mówią poprzednicy. Jeśli to nie pomoże to może minimalnie przesunęło ci na stożku od wałka. Góne koło od wałka jest zamocowane na takim stożku zabezpieczającym. Więc będziesz musiał zdjąć górne koło i mając zablokowaną resztę (ustawiony wał na 0, zablokowaną pompę, i z tyłu wałek) założyć to koło razem z paskiem rozrządu i powinno wtedy grać. Miałem to samo u siebie i dopiero jeden znajomy mechanik pokazał mi stożek, mówiąc że zawsze powinno się zmieniając rozrząd dla pewności zakładać pasek razem z tym kołem i u mnie pomogło.
karbonek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Ale koło pompy ma chyba znaki do składania przy rozrządzie ?
danu44 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Ale koło pompy ma chyba znaki do składania przy rozrządzie ? Wybacz ale nie za bardzo rozumiem o co Tobie chodzi...? Bylo juz powiedziane ze znaki o niczym nie swiadcza... sa tylko do kontroli poprawnego ustawienia rozrzadu. Oczywiscie po wczesniejszym zablokowaniu pompy i walka rozrzadu oraz kola zamachowego na 0 Po zalozeniu paska i obroceniu silnikiem znaki maja sie pokrywac... i to chyba tyle. Pozdrawiam
trepek Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 A odkręcałeś z tyłu pompy 4 śrubkę? Bez jej luzowania za wiele nie poszalejesz.
danu44 Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 A odkręcałeś z tyłu pompy 4 śrubkę? Bez jej luzowania za wiele nie poszalejesz. Witam koledzy mam problem z kątem wtrysku w moim AFNie problem polega na tym że jak przesunę pompe max w strone silnika to pokazuje mi 31-33 i nie idzie już zwiększyć Skoro moze przesunac pompe, to znaczy ze sruby sa poluzowane... jak na razie to nie ruszałem bo się okazuje że kąt mam ok Napisales wczesniej ze kąt wtrysku jest 31-33... wiec jak to sie stalo ze jest ok...? Ile masz ten kat wtrysku aktualnie?
PAWELK226 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 aktualnie mam 50-53 i nie ruszam bo jest gitara
danu44 Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 aktualnie mam 50-53 i nie ruszam bo jest gitara Wiec jednak udalo sie pompe ruszyc. No to jest naprawde super. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się