sity Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) skierowano mnie do tego wlasnie pana dlaczego do niego?bo wlasnie on potrafi dostosowac staga 400 dpi do karzdego silnika TFSI czego nie potrafia zrobic fachowcy ze staga Natomiast kolega Sebastian sam sobie tworzy taki wsad i sam go odpowiednio modyfikuje i dostraja aby to działało z twoim silnikiem. W tym momencie AC (firma co produkuje Stagi) umywa ręce od gwarancji gdyż oni tego silnika ( kodu np. BWA) nie wspierają i w razie jakichkolwiek problemów jesteś zdany na montującego. Jak powiedziałes Kolega Sebastian sam tworzy wsad i udziela na niego bardzo długiej gwarancji,wie co robi o czym swiadczą jego zadowoleni klienci,prosze sobie zobaczyc na lpg.pl... Edytowane 19 Lutego 2015 przez sity
michałswd Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Daj jakis namiar na goscia ciekaw jestem albo podeslij link do tematu na PW
griga-st Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Czytałem ze Vialle nie będzie robić instalek do EA113. (aktualny katalog z .02.15: http://www.vialle.de/media/Consument_Catalogus/Consument_Catalogus_DE.pdf) Prawdopodobnie jest tego za mało na rynku. Do 2.0 EA888 zresztą tez nie robią... Okiem laika myślę ze STAG to cioty bez aspiracji. Działają na największym rynku LPG w Europie, i zero innowacyjności z ich strony. Przecież wszystko co od kilku już lat wychodzi to bezpośredni wtrysk. Tylko ICON zostaje.
michałswd Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Jest opcja zeby ktos podeslal namiar na tego "magika" od gazu co do Staga robi wsady według własnego patentu , ................... Edytowane 9 Marca 2015 przez michałswd
kamila4b7 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Zamontowałem LPG do swojej tylko że z dotryskiem benzyny. ale jak narazie jestem zadowolony z montarzu Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez kamila4b7
sity Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Zamontowałem LPG do swojej tylko że z dotryskiem benzyny. ale jak narazie jestem zadowolony z montarzu i jak ze spalaniem u ciebie ile gazu na 100km i czy wezmie ci wiecej niz 2l na 100km benzyny w miescie?
piotrek_gdy Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 niestety do BWE ICOM nie produkuje instalacji
kamila4b7 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Miasto licze ze 12lpg to max do tego ok 2-3l benzyny a w trasie ok 8 lpg i ze 2 benzyny. Różnice juz zauważyłem przy tankowaniach bo zostaje mi ok. 1/3 kasy w kieszeni. Jak wczesniej robiłem 100km za 50zł tak teraz za ok. 30zł. Któregoś dnia spróbuje wrzucić kilka fotek instalacji.
fistaszek007 Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Kamil ile Cię wyniosły koszty montażu?? witam dodam parę słów do tematu LPG w silnikach tfsi i tsi bo w sobotę byłem w firmie która montuje gaz we wrocłąwiu od 20 lat obecnie były dni otwarte tej firmy pierwszy raz od istnienia firmy podaje link dla zainteresowanych http://www.abart.com.pl/ dodatkowo można zrobić wycene instalacji online która po chwili znajduje sie na naszym meilu rozmawiałem z osoba która miała chyba największą wiedze o lpg w tej firmie i 90% silników tfsi i tsi czy to jest 2.0 czy 1.8 bez róznicy da sie zainstalować lpg obecnie problem jest z silnikami które maja wiecej niż 4 cylindry czyli 6,8 itd oczywiscie mowa o silnikach tfsi rozmawialem tez o tym czy to problem jak jest podwyższona moc w silniku np 2.0 tfsi audi a4 seryjna moc 200koni a po chipie jest np 260 koni nie jest to żaden problem tylko trochę wzrośnie koszt instalacji dlatego ze do każdego auta podchodzą indywidualnie dodam ze akurat take audi a4 2.0 tfsi z roku 2005 o mocy 260 koni było prezentowane na dniach otwartych były auta miedzy innymi bmw m5 2005 rok z lpg porsche cayen 4,5 turbo z lpg najciekawsze było chyba bmw z 2013 zsilnikiem 2.8i które miało lpg które chdzi praktycznie tylko na lpg fakt instalacja kosztuje 10 tys
KmK Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 najciekawsze było chyba bmw z 2013 zsilnikiem 2.8i które miało lpg które chdzi praktycznie tylko na lpg fakt instalacja kosztuje 10 tys Prawdopodobnie chodzi Ci o model x28, tam siedzi 2.0T
fistaszek007 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 najciekawsze było chyba bmw z 2013 zsilnikiem 2.8i które miało lpg które chdzi praktycznie tylko na lpg fakt instalacja kosztuje 10 tys Prawdopodobnie chodzi Ci o model x28, tam siedzi 2.0T napewno miał 245 koni i byl z usa to byl model 328i
slawek16-1988 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Proszę podać koszta montażu instalacji i czy do B8 2.0 CDNB 180PS podejdzie????
KmK Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) najciekawsze było chyba bmw z 2013 zsilnikiem 2.8i które miało lpg które chdzi praktycznie tylko na lpg fakt instalacja kosztuje 10 tys Prawdopodobnie chodzi Ci o model x28, tam siedzi 2.0T napewno miał 245 koni i byl z usa to byl model 328i Tak to 2.0T. Czasy logicznych oznaczeń Bmw już minęły z nadejściem downsizing i powrotu do silników turbo Edytowane 13 Maja 2015 przez KmK
griga-st Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Proszę podać koszta montażu instalacji i czy do B8 2.0 CDNB 180PS podejdzie???? Dzwoniłem do tego zakładu. Zakładali instalacje do CDNC w allordzie. Koszt to ok. 7 tysiączków. Niestety ta instalacja również podpiera się benzyna, czyli pewnie tez wiercenie dziur w kolektorze i 2L Pb/100. Na ICON-a mówią ze to badziewie. A na dzień dzisiejszy tylko ICON robi do 2.0T coś normalnego. Ciekawy jestem o co w tej całej historii chodzi? Patenty? Od kilku lat wszystko co wyjeżdża z fabryk to przecież bezpośredni wtrysk.
Roboform550 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Proszę podać koszta montażu instalacji i czy do B8 2.0 CDNB 180PS podejdzie???? Dzwoniłem do tego zakładu. Zakładali instalacje do CDNC w allordzie. Koszt to ok. 7 tysiączków. Niestety ta instalacja również podpiera się benzyna, czyli pewnie tez wiercenie dziur w kolektorze i 2L Pb/100. Na ICON-a mówią ze to badziewie. A na dzień dzisiejszy tylko ICON robi do 2.0T coś normalnego. Ciekawy jestem o co w tej całej historii chodzi? Patenty? Od kilku lat wszystko co wyjeżdża z fabryk to przecież bezpośredni wtrysk. Prins DI ma obsługę twoje silnika
piotrek_gdy Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Dzwoniłem do EPG na Ostrobramskiej i oni montowali instalację z dotryskiem dla silnika BWE - koszt ok 5,5tys na stronie mają filmik z montażu w takim aucie http://www.egp.pl/lpg-do-audi.htm w przyszłym tyg podjadę zobaczyć jak to wygląda realnie
jarek920 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 http://www.gzw.pl/dzwonilem do nich kazdy na forum lpg polecal powiedzieli mi 4500zl mam auto po programie nie widzieli problemu
bartekzks Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 http://www.gzw.pl/dzwonilem do nich kazdy na forum lpg polecal powiedzieli mi 4500zl mam auto po programie nie widzieli problemu Tak tylko ,że na tej instalacji pobiera też jednocześnie odrobinę paliwa (PB) żeby schłodzić wtryski by się nie zapiekły na forum passata kilka osób ma taka instalację , jest jeszcze opcja z generacją fazy ciekłej gazu ale to około 5500 zł wtedy pobiera tylko gaz ale nie można ruszać mocy i tu jest minus do fazy ciekłej tylko seria
Roboform550 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Dla mnie instalując LPG liczy się koszt przejechania 100 kilometrów. A to czy pobiera 2 litry benzyny czy nie nie ma znaczenia. Znając zasadę działania instalacji LPG w silniku z wtryskiem pośrednim a bezpośrednim to, że pobiera benzynę nie ma żadnego znaczenia. Matematyka nie kłamie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się